  • 1. Data: 2009-05-01 19:24:52
    Temat: wav: szukam formatu albo bibliteki edytującej
    Od: "ptpwjp" <p...@o...pl>

    Poszukuję dokładnego opisu formatu *.wav,
    albo jeszcze lepiej biblioteki umożliwiające operacje:
    sklejenia kilku *.wav, pogłośnienia.
    Albo jakby było coś podobnego do "wzmocnienia" w audacity to by było fajnie,
    albo zmiana szybkości, tonu , wysokości itp....

    Biblioteka powinna być możliwa do załącznia w Visual Basic,
    i oczywiście najlepiej darmowa, przynajmniej dla użytkownika
    indywidualnego.

    Sklejenie poprzez użycie kilkukrotnego play w visual basicu
    nie satysfakcjonuje mnie co prawda, ale w ostateczności zaakceptuję.

    Ewentualnie interesuje mnie podmiana głosu (zainstalowanie nowego)
    w bibliotece zdaje się mikrosoftu system.speech,
    ale tylko razem z uwzględnieniem normalnej polskiej wymowy.

  • 2. Data: 2009-05-04 16:16:02
    Temat: Re: wav: szukam formatu albo bibliteki edytującej
    Od: rt <n...@m...pl>

    http://lmgtfy.com/?q=wav+format+description