  • 11. Data: 2010-08-08 16:34:24
    Temat: Re: Dostep do sieci poprzez kablówkę
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik slawek7 napisał:
    > Ale niestety w Polsce jest tak ze najpierw sie oskarża o oszustwa
    > złodziejstwa, a potem mysli (lub nie) i zamiast odrobina zrozumienia
    > sa takie odpowiedzi jak wyzej. wstyd mi za Was i tyle.

    Nie napinaj się, bo Ci żyłka pierdziawka pęknie. Nie oskarżałem Ciebie o
    złodziejstwo, więc daj sobie na wstrzymanie. Co to za kablówka, która
    pracuje od 7 do 15? Mają dostęp do puszki na korytarzu, to nawet nie
    muszą wchodzić do domu, żeby zweryfikować poprawność pracy. Pozostaje
    ostatni odcinek kabla w mieszkaniu i modem do podmiany w BOK. Dla
    chcącego nic trudnego.

  • 12. Data: 2010-08-08 16:37:07
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:562e6008-28ac-4c04-b336-f6e4f4597ce7@h28g2000yq
    d.googlegroups.com,
    slawek7 <s...@w...pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > A prawda jest taka ze z racji kolidujących godzinpracy montera
    > operatora i moich wziolem na siebie właczenie koncentryka do modemi i
    (ciap)

    To "na drzewo" z takim operatorem!

    --
    Włodek

  • 13. Data: 2010-08-08 17:19:49
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    to problem z moimi godzinami pracy bo to ja późno wracam. Dzwoniłem do
    operatora i zweryfikował MAC adres i to na infolini mówił ze do modemu
    sygnał albo nie dochodzi albo nie wychodzi.
    byłem ciekawy czy on musi fizycznie cos odblokowac na klatce bo monter
    z biura obsługujący moją ulice ma wolne. ciekawy jestem co powie jutro
    i ile bede sie uzerał z nim ze jednak moja obecnosc do szczecia nie
    jest mu potrzeba. Zobaczymy.

    A ja sie nie denerwuje, przeraza mnie tylko to ze zawsze jak sie pyta
    o cos to sa dziwne podejrzenia.''

    A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby
    z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

  • 14. Data: 2010-08-08 18:20:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:8936e72a-6d1d-4442-9755-5d4fa87caa0c@t2g2000yqe
    .googlegroups.com,
    slawek7 <s...@w...pl> nabazgrał:
    > to problem z moimi godzinami pracy bo to ja późno wracam.

    W normalnym ustroju kapitalistycznym, gdzie obowiazuja prawa rynku to nie
    jest Twój problem.
    (ciap)
    >bo monter
    > z biura obsługujący moją ulice ma wolne.
    (ciap)

    Teraz ja ...

    mam wolne! :-)

    --
    Włodek

  • 15. Data: 2010-08-08 18:39:53
    Od: Maciek <m...@p...com>

> [...]

    > z biura obsługujący moją ulice ma wolne. ciekawy jestem co powie jutro
    > i ile bede sie uzerał z nim ze jednak moja obecnosc do szczecia nie

    Zainteresuj się ofertą innego dostawcy. Serio. Wiem, że kablówka jest
    zwykle jedna ale są inne metody. Jeżeli faktycznie jest tak, jak
    piszesz, to firma jest wyjatkowo do d.. Nawet TP pozwala na ustalenie
    dogodnego terminu wizyty. Jeżeli urlop montera rozkłada instalacje, to
    ręce opadają. Co będzie jak już zaczniesz płacić a pojawi się uszkodzenie?

    > A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby
    > z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

    Widziałem wersję z rozdzielaczem w domu na TV i modem. Jeżeli podłączysz
    kabel bezpośrednio do modemu (bez rozdzielacza), to internet powinien
    chodzić bez łaski. Rozdzielacz wymaga sprawdzenia, ewentualnie
    podniesienia poziomu sygnału - tak aby nie brakowało poziomu do czystego
    odbioru TV. O ile pamiętam, to internet chodzi znacznie poniżej
    analogowych sygnałów RTV, także nie zaśmieca odbioru TV, czy radiowego.
    Nie wypowiem się na temat zawartości skrzynki, bo jej w środku nie
    widziałem. Przynajmniej tej w epoce z internetem. Przed internetem, to
    nawet przy tym pracowałem.
    Maciek

  • 16. Data: 2010-08-09 10:47:51
    Od: "Robgold" <r...@i...pl>

    Użytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    [ciach]

    A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby
    z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

    Odpowiedni rodzielacz powiniens dostac wraz z modemem. Bardzo dobrym
    rodzielaczem jest nasz krajowy Telmor seria GMF-35x
    Nazywaja to gniazdo multimedialne. Z kablowki rodziela sygnal na dane
    (internet), TV i Radio.
    Cena takiego rodzielacza okolo 35 PLN

  • 17. Data: 2010-08-09 11:09:51
    Temat: Re: Dostep do sieci poprzez kablówk
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Robgold" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodzielaczem jest nasz krajowy Telmor seria GMF-35x
    > Nazywaja to gniazdo multimedialne. Z kablowki rodziela sygnal na dane

    W katowickiej UPC radio o jakiegoś czasu nie działa...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 18. Data: 2010-08-09 16:53:34
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > W katowickiej UPC radio o jakiegoś czasu nie działa...
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    UPC oficjalnie wyłączyła radiowy sygnał analogowy w całej Polsce
    gdzieś tak rok temu :(

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 19. Data: 2010-08-09 18:11:34
    Od: "AW" <1...@t...pbz>

    Powiedzcie mi jak od strony operatora TV kablowej wygląda instalacja
    telewizyjna.
    A moze ktoś wie na kakich cześtotliwościach pracuje modem? Moj ma
    oznaczenie EPC2100R2?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hybrid_fibre-coaxial

    --
    AW

  • 20. Data: 2010-08-09 20:00:34
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "MKi" <e...@t...op.pl> napisał w wiadomości

    > UPC oficjalnie wyłączyła radiowy sygnał analogowy w całej Polsce
    > gdzieś tak rok temu :(

    Zgadza się.
    Strasznie mnie to zdenerwowało...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.