  • 11. Data: 2002-07-30 15:35:38
    Temat: Re: Dostep do uslugi "0.20.21.22" przez inny numer telefonu ?
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    f...@W...irc.pl (futszaK) wrote in
    <r...@4...com>:

    /ciach.../

    >1.Kiedy sie lacze tylko po to zeby sie zalogowac modem negocjuje na
    >najwyzsza dostepna predkosc (pokiego grzyba, skoro ma byc przeslane
    >pare bajtow) i juz zdarzalo sie ze modemy sie nie dogadaly
    >2.Modem nie zawsze oddzwanial i trzeba bylo goto punt pierwszy
    >

    >Ogolnie rzecz biorac CallBack w Netii to jedna wielka porazka

    Kiedy ja z niego korzystalem - byla to usluga znacznie bardziej sprawna
    niz dial-up TPSA. TPSA wiele razy wykrzaczala sie wlasnie przy negocjacji
    albo logowaniu - a Netia nie oddzwaniala b. rzadko.

    W.

  • 12. Data: 2002-07-30 22:54:32
    Od: ajp <a...@y...com>

    Grzegorz Piotrowski wrote:

    > Ja proponuje 4100100 dial-up Astercity , login i pass jak w TePSie

    Przypomnę jeszcze, że na tzw. usługach teleinformatycznych jest mniejszy
    VAT (7% a nie 22%). Oznacza to, że opłaty dla TPSA bedą o 15% większe,
    gdy dostęp do Internetu odbywa sie przez inny dial-up niż 0-20...

    Po czym TPSA poznaje, że usługa, którą świadczy jest teleinformatyczna?
    Po 0-20...

    RGDS
    AJP

  • 13. Data: 2002-08-02 09:35:28
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Tue, 30 Jul 2002 15:35:38 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Kiedy ja z niego korzystalem - byla to usluga znacznie bardziej sprawna
    >niz dial-up TPSA. TPSA wiele razy wykrzaczala sie wlasnie przy negocjacji
    >albo logowaniu - a Netia nie oddzwaniala b. rzadko.

    no coz, jak dla mnie juz sam fakt ze kiedys nie oddwonilo (a ja
    stracilem impuls) jest juz argumentem przeciwko InterNetii bo mogli to
    zrobic lepiej (np.inicjowanie polaczenia za pomoca SMSa)

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018

  • 14. Data: 2002-08-05 00:36:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    f...@W...irc.pl (futszaK) wrote in
    <e...@4...com>:

    /ciach.../

    >no coz, jak dla mnie juz sam fakt ze kiedys nie oddwonilo (a ja
    >stracilem impuls) jest juz argumentem przeciwko InterNetii bo mogli to
    >zrobic lepiej (np.inicjowanie polaczenia za pomoca SMSa)

    Ale futszak - jedna jaskolka wiosny nie czyni :-) Jak dla mnie - takie
    SMSowanie byloby drogie (Era) i upierdliwe...

    W.

  • 15. Data: 2002-08-06 20:13:26
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Mon, 5 Aug 2002 00:36:14 +0000 (UTC), u...@h...pl (Wojciech
    Skrzypinski) wrote:

    >Ale futszak - jedna jaskolka wiosny nie czyni :-) Jak dla mnie - takie
    >SMSowanie byloby drogie (Era) i upierdliwe...

    znacznie mniej upierdliwe niz wystukiwanie ichnego numeru dostepowego
    w systemie impulsowym i modlenie sie czy dojdzie czy tez nie

    SMS dochodzi zawsze, pozatym jest raport

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018
    GDYBY GRAHAM BELL PRZEWIDZIAL ISTNIENIE TPSA,
    TO NIGDY NIE WYNALAZLBY TELEFONU

  • 16. Data: 2002-08-07 18:38:06
    Od: "pabel" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisal w wiadomosci

    > znacznie mniej upierdliwe niz wystukiwanie ichnego numeru dostepowego
    > w systemie impulsowym i modlenie sie czy dojdzie czy tez nie
    >
    > SMS dochodzi zawsze, pozatym jest raport

    Ze co ?? Sms dochodzi zawsze ?? Hehe ale sie usmialem !!!! Idealista :-)
    Hihi. Juz to widze wysylasz twój wspanialy SMS a po 4 godzinach netia ci
    oddzwania :-)))

    Pabel

  • 17. Data: 2002-08-10 12:53:26
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 7 Aug 2002 18:38:06 +0000 (UTC), "pabel"
    <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Ze co ?? Sms dochodzi zawsze ?? Hehe ale sie usmialem !!!! Idealista :-)
    >Hihi. Juz to widze wysylasz twój wspanialy SMS a po 4 godzinach netia ci
    >oddzwania :-)))

    lepsze to niz by wcale nie oddzwaniala, pozatym zawsze mozna odpalic
    inicjowanie pukactwem z komorki (dzwoni sie na numer ktory nie
    odpowiada tylko na podstawie CLIP-a oddzwania na z gory zdefiniowany
    numer). Netia z sieciami komorkowymi swoje punkty styku ma, w zamian
    za zwiekszenie ruchu w czesci sygnalizacyjnej sieci komorkowych mogla
    by udostepnic na zasadzie bill-and-keep urzadzenia dostepowe dla sieci
    komorkowych.

    --
    futszaK
    MSISDN 504213565 POTS (59)8339018
    GDYBY ALEKSANDER GRAHAM BELL PRZEWIDZIAL