  • 11. Data: 2016-12-01 13:18:04
    Temat: Re: Dostępność laptopów Fujitsu w PL [szukam]
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-11-29 o 09:24, Ktos i jeszcze cos pisze:
    > To nie Celcius, tylko LifeBook T936. A DELL... Owszem, był brany pod
    > uwagę, aczkolwiek obecnie jedynie Fujitsu ma konwertowalny model
    > ultrabooka. Kiedyś było jeszcze Lenovo z modelem Twist S230U i HP
    > Revolve 810, aczkolwiek żadna z powyższych nie kontynuuje już tych
    > serii, więc pozostał Fujitsu :)

    Nie wiem jak sytuacja wygląda dziś ale miałem już w swoim życiu kilka
    służbowych notebooków, co prawda Fujitsu-Siemens. Żaden z nich nie
    odszedł "śmiercią naturalną" czyli starzejąc się technologicznie. Każdy
    umierał po maksymalnie 2,5 roku. Awaria płyty głównej. Prawdopodobnie
    naprężenia w obudowie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2016-12-03 00:33:53
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

> [...]
    > odszedł "śmiercią naturalną" czyli starzejąc się technologicznie. Każdy
    > umierał po maksymalnie 2,5 roku. Awaria płyty głównej. Prawdopodobnie

    Mam nadzieję, że po odłączeniu się od Siemensa, Fujitsu zaczęło robić
    lepszy sprzęt. Z resztą, obecnie gdzie najwięcej sprzedają, to Japonia, a
    tam raczej gówna nie kupują. Tym bardziej, że ten model to jeden z
    najdroższych w ofercie. Szukam w sieci "issues" nawet do starszych modeli
    z tej serii i jakoś niewiele tego. Opinie głównie pozytywne. Choć ostatnio
    wpadłem na jeszcze inne cudo, mianowicie na Microsoft Surface Book.
    Niestety, w PL niedostępny :( Być może będzie to kolejny zakup za kilka
    lat, jak Fuji się znudzi, a Surface dojrzeje...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 13. Data: 2016-12-08 22:07:12
    Od: f...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 listopada 2016 21:48:58 UTC+1 użytkownik Ktos i jeszcze cos
    napisał:
    > Szukam jakiegoś sklepu innego niż ku/niewski_pl. Pechowo lub nie, tylko
    > tam jest model laptopa Fujitsu na którym mi zależy.
    >
    > Czy np. Action jest dystrybutorem w/w marki i byłby skłonny zamówić jedną
    > sztukę? Albo jest jakiś sklep w PL, który byłby w stanie sprowadzić mi
    > tenże sprzęt i przy okazji nie naliczyć 50% marży? ;)
    >
    > Dodam, że ów laptop kosztuje ~10 tys zł.
    >
    > Ktokolwiek cokolwiek? :)
    >
    > PS. Zakup na firmę, więc muszą być polskie/europejskie papiery fiskalne.
    >

    > --
    > Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

    Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy
    / Recenzje / Co kupić"
    https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.pl

  • 14. Data: 2016-12-08 22:21:57
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <f...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki -
    Porady / Testy / Recenzje / Co kupić"
    https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.pl

    Admistrator Jakub Stawowczyk ma znajome same blondynki zupełnie niepodobne
    do laptopów.- śmiem watpić w jego mozliwosci manualne innne niż masturbacja.

  • 15. Data: 2016-12-09 19:33:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-08 o 22:21, marfi pisze:
> [...]
    >
    > Admistrator Jakub Stawowczyk ma znajome same blondynki zupełnie
    > niepodobne do laptopów.- śmiem watpić w jego mozliwosci manualne innne

    Wchodzenie na FB to ewidentna strata czasu.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2016-12-23 00:36:41
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .11.2016 o 17:39 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Powiem tyle, że Kuźniewski ma minimalnie taniej, niż ja mam w ABC-Data.
    > AB S.A. ma nawet jeszcze kilkanaście zł drożej.
    >
    > Więc pewnie Kuźniewski zarobi, nie ja ;) :D

    Jakbyś handlował telewizorami ~50", to moglibyśmy się dogadać :)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 17. Data: 2016-12-23 00:42:01
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .11.2016 o 17:42 Chris <x...@x...xxx> pisze:

    > Napisz do swojego handlowca albo poproś go o kontakt do PM-a. pewnie da
    > się ściągnąć na zamówienie. Ja kiedyś Toshiby zamawiałem i w ciągu dwóch
    > dni były.

    Dzwoniłem. Niestety znacznie drożej... A że ze mnie od lat klient żaden,
    to pewnie dowalili mi domiar na "odwal sie pan i nie zawracaj d..." :)

    W ogóle ostatnio w Action straszna drożyzna i wieje pustkami :( I
    pomyśleć, że kiedyś prawie cała Polska była zaopatrywana przez nich...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie