  • 81. Data: 2016-11-02 12:09:15
    Temat: Re: Doświadczony policjant
    Od: p...@g...com

    --Ten konkretny przypadek:
    4 wyroki zakazujące prowadzenia pojazdów mechanicznych,
    1 wyrok za dilerkę.

    zawsze jest szansa ze wlasnie doznal objawienia i jechal do kosciola dac na tace wiec
    nie chcial sie spoznic :-)

    P.

  • 82. Data: 2016-11-02 12:23:23
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 12:09, p...@g...com pisze:
> [...]
    > 1 wyrok za dilerkę.
    >
    > zawsze jest szansa ze wlasnie doznal objawienia i jechal do kosciola dac na tace

    Tylko czemu jechał mając orzeczony zakaz prowadzenia?

  • 83. Data: 2016-11-02 13:09:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2016 o 12:23, Damian Skrycki pisze:

    > Tylko czemu jechał mając orzeczony zakaz prowadzenia?

    Bo to był seba wyklęty, prześladowany i zabity przez milicję. Po prostu
    się na niego uwzięli, bo nie mogli zdrzerżyć bohatera na dzielni.

    Shrek.

  • 84. Data: 2016-11-02 13:10:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2016 o 11:51, J.F. pisze:

    > No i dlatego zolnierz bron ma, ale zamknieta pod kluczem w koszarach.

    Zwłaszcza na warcie.

    Shrek

  • 85. Data: 2016-11-02 13:21:54
    Od: p...@g...com

    --Tylko czemu jechał mając orzeczony zakaz prowadzenia?

    ja tu widze stan wyzszej koniecznosci :-) wieczne zbawienie moglo go ominac na ten
    przyklad

    P.

  • 86. Data: 2016-11-02 13:46:20
    Od: p...@g...com

    --Bo to był seba wyklęty, prześladowany i zabity przez milicję. Po prostu
    się na niego uwzięli, bo nie mogli zdrzerżyć bohatera na dzielni.

    raczej nieszczesliwy zbieg okolicznosci ... koles ktory leje na policje trafia na
    policjanta ktory nie odpuszcza

    P.

  • 87. Data: 2016-11-02 13:58:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

[...]

    ---
    Taaa, to już drugi "koleś co leje na tego policję" w historii tego
    policjanta

  • 88. Data: 2016-11-02 14:17:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2016 o 13:46, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > raczej nieszczesliwy zbieg okolicznosci ... koles ktory leje na policje trafia na

    Małe, włochate, w dupę gryzie:P

    Shrek

  • 89. Data: 2016-11-02 15:36:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-02 o 13:21, p...@g...com pisze:
    > --Tylko czemu jechał mając orzeczony zakaz prowadzenia?
    >
    > ja tu widze stan wyzszej koniecznosci :-) wieczne zbawienie moglo go ominac na ten
    przyklad

    A policjant go nie zobaczył wiec strzelał.
    Może zacznij ich szkolić z wykrywania stanu wyższej konieczności.
    Na swój koszt lub koszt lokalnej parafii.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2016-11-02 15:37:44
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-11-02 o 13:09, Shrek pisze:

    > Bo to był seba wyklęty, prześladowany i zabity przez milicję. Po prostu
    > się na niego uwzięli, bo nie mogli zdrzerżyć bohatera na dzielni.
    >
    > Shrek.

    Bohatera co własnych ziomali z dzielni na wózki sadza?