  • 1. Data: 2016-10-26 08:03:57
    Temat: jakie auto kupić?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    które nie przecieka

    podejrzewam że trzydrzwiowe i hatchback

    krótki risercz w google:

    Woda w Avensis 2004 D4-D
    Toyota RAV-4 | Woda w kabinie | TOYOTA Forum
    Typowa usterka Toyota Aygo - Nieszczelności nadwozia
    Toyota Land Cruiser Owners Club Poland
    fokus przecieka podczas deszczu - Forum Ford Club Polska
    C-MAX 2007-2010] Skad ta woda cieknie?
    Typowa usterka Ford Focus II - Woda w bagażniku
    Typowa usterka Ford Kuga I - Tylna klapa przecieka
    przeciekający sharan
    Typowa usterka Volkswagen Passat B6 - przecieka woda
    Typowa usterka Volkswagen Passat B5 - Wilgoć
    Typowa usterka Honda Civic VI - Przecieki w narożnikach przedniej szyby
    Honda Jazz | Woda w bagażniku Honda Jazz | HONDA Forum
    Uszczelka przedniej szyby cieknie - Civic Forum
    WODA W BAGAŻNIKU - FINAŁ (male fotostory) - Honda Civic 5gen
    [Audi A4 B5 1Z] Woda przedostaje się do wewnątrz
    Forum Audi A6 Klub Woda przecieka na dywanik
    Audi A3 | Woda po stronie kierowcy na podlodze
    Forum Audi A6 Klub Woda przecieka na dywanik od strony pasażera
    Przeciek wody do kabiny samochodu "mazda premacy" #pomocy
    Mazda 323 | Przecieka! POMOCY!!! | MAZDA Forum
    Fiat Panda | Panda przecieka | FIAT Forum
    Przeciekający dach - Fiat Stilo - Autokącik.pl
    Cieknące GRANDE PUNTO
    Fiat Punto :: Forum o Zobacz temat - Przeciekający dach (antena)
    Uszczelka przecieka? - tylne drzwi :: Fiat Bravo II Forum
    ......... przecieka help - Forum ......... Club Polska

    have a nice day ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-10-26 09:03:38
    Temat: Re: jakie auto kupić?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 26 Oct 2016 08:03:57 +0200
    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > fokus przecieka podczas deszczu - Forum Ford Club Polska

    Nie określiłes ceny, ale problem był jedynie w jedynkach i był bardzo łatwy do
    usunięcia. Ciekło tylko podczas mega ulewnych deszczy przez filtr kabinowy o ile mnie
    pamięć nie myli.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 3. Data: 2016-10-26 10:47:10
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-26 08:03, PiteR wrote:

    > które nie przecieka
    >
    > podejrzewam że trzydrzwiowe i hatchback

    Ten Lotus Esprit powinien spelnic oczekiwania
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/52/c0
    /c4/52c0c4704df8ea27d55b140dda795fbd.jpg

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-10-26 11:05:21
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 26-10-2016 o 08:03, PiteR pisze:
    > które nie przecieka
    >
    > podejrzewam że trzydrzwiowe i hatchback

    Duża szansa że takie po dzwonie (puszczają np spawy w grodziach) mają
    większe szanse na przeciekanie.
    Odpowiedź na Twoje pytanie: bezstłuczkowe (nie mylić z bezwypadkowym z
    ogłoszeń bo nie było ofiar śmiertelnych ;)

  • 5. Data: 2016-10-26 13:30:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 11:05, klaus pisze:

> [...]
    > Odpowiedź na Twoje pytanie: bezstłuczkowe (nie mylić z bezwypadkowym z
    > ogłoszeń bo nie było ofiar śmiertelnych ;)

    Zapomnij :-)

    I tutaj należy zadać pytanie to ten sprytny dym/opary które w "fanach
    czterech kółek" służyły do określenia którędy się leje.

    Pytałem swego czasu mechanika i zrobił wielkie oczy.
    Pytałem nie przypadkowo bo pod przedni dywanik po deszczu trochę mi się
    wlewa. Taki "dym" zaoszczędziłby sporo czasu zamiast rozpruwać całą
    deskę rozdzielczą na ślepo.
    W bagażniku sobie poradziłem. Fakt było bite i między blachami się woda
    sączyła.

  • 6. Data: 2016-10-26 17:04:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-10-2016 o 08:03, PiteR pisze:
    > które nie przecieka

    Ale o co chodzi?
    Jeszce żadne auto mi nie przeciekało.
    Wystarczy więc chyba nie kupować wynalazków nastoletnich.
    No i nic z Niemiec.

  • 7. Data: 2016-10-26 19:59:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 08:03 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > które nie przecieka
    >
    > podejrzewam że trzydrzwiowe i hatchback

    Francuza :-) - jeszcze żaden mi nie przeciekał.

    Miałem puga 306, reno grand scenik, reno modus, citroen C4 GP

    TG

  • 8. Data: 2016-10-26 20:35:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 26 Oct 2016 08:03:57 +0200, PiteR napisał(a):

    > które nie przecieka
    >
    > podejrzewam że trzydrzwiowe i hatchback

    Na forach jest wiele egzemplarzy i zawsze komuś coś będzie przeciekać.

    Zawsze jest jeszcze pytanie kto to auto rozbierał, jak starannie składał,
    czy nie po dzwonie itp. itd.

  • 9. Data: 2016-10-26 22:06:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nie określiłes ceny, ale problem był jedynie w jedynkach i był bardzo łatwy do
    usunięcia. Ciekło tylko podczas mega ulewnych deszczy przez filtr kabinowy o ile mnie
    pamięć nie myli.

    I to nie we wszystkich egzemplarzach. Nie mam żadnej dodatkowej
    uszczelki w podszybiu i nic nie cieknie. Zresztą tam jest taka
    konstrukcja, że nie bardzo rozumiem, jak to może przeciekać.

    Natomiast miałem problem z wodą nalewającą się do oprawek żarówek
    podświetlenia tablicy rejestracyjnej w kombi - do usunięcia we własnym
    zakresie.

  • 10. Data: 2016-10-26 22:07:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Typowa usterka Ford Focus II - Woda w bagażniku

    Pierwsze słyszę.