  • 1. Data: 2016-10-26 11:53:51
    Temat: Jeździmy za szybko !
    Od: "Adamek" <a...@s...pl>

    - Jeździmy za szybko! - przyznaje mł. insp. Grzegorz Sudakow, naczelnik
    Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.

    Z policyjnych statystyk wynika, że w ciągu 9 miesięcy 2016 r. na drogach
    naszego województwa doszło z winy kierującego do 832 wypadków drogowych,
    czyli aż o 94 więcej niż między styczniem a wrześniem 2015 r. Zginęło w nich
    87 pieszych. To z kolei oznacza, że zmarło 20 osób więcej niż rok temu.

    - Główną przyczyną wypadków drogowych jest nieustąpienie pierwszeństwa
    przejazdu i... niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - podkreśla szef
    zachodniopomorskiej drogówki.

    http://www.24kurier.pl/aktualnosci/wiadomosci/jezdzi
    my-za-szybko/

  • 2. Data: 2016-10-26 14:28:27
    Temat: Re: Jeździmy za szybko !
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Adamek pisze tak:

    > - Jeździmy za szybko! - przyznaje mł. insp. Grzegorz Sudakow,
    > naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w
    > Szczecinie.

    Zdecydowanie za szybko ;)

    http://olsztyn.wm.pl/392968,Szalona-jazda-po-Tuwima-
    skonczyla-sie-na-sygnalizatorze-Nagranie-ITS.html
    https://youtu.be/6jOP-SwCxm8

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-10-26 16:53:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 26.10.2016 o 11:53, Adamek pisze:
> [...]
    > przejazdu i... niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - podkreśla szef
    Jak już tu kiedyś pisałem. IMO jest to uboczny skutek przesady w
    nakładaniu zakazów i ograniczeń. Jak się kierowca przyzwyczai, że
    większość ograniczeń jest na wyrost, to nie wierzy im specjalnie i potem
    - masz.
    W takiej Austrii na przykład są znaki z ograniczeniem prędkości osobno
    dla ciężarowych i osobno dla osobowych np. 70/50, co ma całkiem duży
    sens. podobnie, jak znaki z ograniczeniem obowiązującym, gdy droga jest
    mokra. No ale tam (chyba) nie o kasę z mandatów chodzi, a o
    bezpieczeństwo. Tak przynajmniej mam nadzieję.
    Jacek

  • 4. Data: 2016-10-26 20:42:50
    Od: p...@g...com

    Inspektor zapomina dodać że bezkarnośc rozzuchwala a właśnie zachodniopomorska
    drogówka słynie z tego ze się nie przemęcza ... nie jest jakaś tajemnica ze taksiarze
    latają po nocy grubo ponad setkę na Struga czy Gdanskiej ... TIR-y idą w zabudowanym
    90 km/h na 70tce i tez nikt tego nie widzi ... kontrola trzeźwości ? Owszem raz na 10
    lat się trafiła ;-) towarzystwo wyczuło "mientkie bułki" i się rozzuchwalilo ...

  • 5. Data: 2016-10-30 18:44:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Zdecydowanie za szybko ;)
    >
    > http://olsztyn.wm.pl/392968,Szalona-jazda-po-Tuwima-
    skonczyla-sie-n
    > a-sygnalizatorze-Nagranie-ITS.html https://youtu.be/6jOP-SwCxm8

    a tu bez prawka pociskał i znowu na czerwonym

    http://tinyurl.com/zalg29f
    https://youtu.be/5HEl0QjoAhg

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-11-03 21:36:37
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 26 Oct 2016 11:53:51 +0200, "Adamek" <a...@s...pl> wrote:

    >niedostosowanie prędkości do warunków ruchu

    To w końcu "za szybko", czy "niedostosowujemy prędkości do warunków"?
    Bo jedno nie równa się drugiemu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2016-11-04 22:49:05
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > przejazdu i... niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - podkreśla szef

    Kurwa! Niech wreszcie przestaną ukrywać te wypadki spowodowane przez
    niedostosowanie prędkości i zbyt szybką jazdę.
    Czy realizatorzy programów typu "Drogówka" dostali zakaz prezentowania
    tych tak bardzo częstych wypadków? W żadnym nie widziałem wypadku
    spowodowanego przez nadmierną prędkość. Gdyby naprawdę takowe były, to
    przypuszczam, że wreszcie ktoś by jakiś pokazał. A skoro nie pokazują
    tych bardzo częstych powodów wypadków to wytłumaczenie może być tylko
    jedno: jest zakaz pokazywania. No bo chyba nikt nie przypuszcza, że
    policja może kłamać, prawda?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2016-11-05 10:40:25
    Od: "Adamek" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przypuszczam, że wreszcie ktoś by jakiś pokazał.
    > No bo chyba nikt nie przypuszcza, że policja może

    Dziwne, nie widziałeś w telewizji tego złomu powypadkowego,
    tego złomu w którym trudno rozpoznać że to był samochód ?
    Jadąc z dopuszczalną prędkością trudno jest tak zdeformować
    samochód - wykluczam przypadki zderzenia z pociągiem
    i przypadki awarii mechanizmu pojazdu.

    Sadzisz, że szef zachodniopomorskiej drogówki kłamie ?

  • 9. Data: 2016-11-05 11:08:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 10:40, Adamek pisze:
    > Dziwne, nie widziałeś w telewizji tego złomu powypadkowego,
    > tego złomu w którym trudno rozpoznać że to był samochód ?

    Jeszcze raz:
    NIE, nie widziałem w telewizji wypadku spowodowanego przez prędkość!

    > Jadąc z dopuszczalną prędkością trudno jest tak zdeformować
    > samochód - wykluczam przypadki zderzenia z pociągiem
    > i przypadki awarii mechanizmu pojazdu.

    Złomy powypadkowe widziałem, oczywiście. Ale nie mówię o skutkach
    wypadku zależnych od prędkości, tylko o _przyczynach_ wypadków.

    > Sadzisz, że szef zachodniopomorskiej drogówki kłamie ?

    Nie, skądże.
    Policja i dziennikarze nigdy nie kłamią. Powodem największej ilości
    wypadków jest prędkość. Od niedawna (nie wiem, jakim cudem) dołączyli
    również nieudzielenie pierwszeństwa.
    Stąd logiczny wniosek, że skoro w żadnym programie nie pokazali wypadku
    spowodowanego przez prędkość, to znaczy że został wydany zakaz
    pokazywania takich wypadków.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl