  • 1. Data: 2016-10-25 10:21:04
    Temat: Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
    Od: z <...@...pl>

    Wiem że najlepszy efekt dałaby wymiana radia samochodowego na takie z
    bluetooth.
    Ale chciałbym mieć też uniwersalne urządzenie do przesyłania dźwięku
    również do wieży audio w domu po AUX.
    Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?
    Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

  • 2. Data: 2016-10-25 11:21:51
    Temat: Re: Jaki odbiornik BLUETOOTH kupić?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 10:21, z pisze:
> [...]
    > Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?
    > Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

    Mam chinczyka z aliexpress za jakies 2 czy 3 dolce - nawet nie
    odpakowalem:) lezy tak już pół roku:) zasilane z usb

    Jak się zmotywuję to może zrobie ci test :)

    Natomiast kupilem i sprawdziłem transmiter fm wpinany do telefonu w
    gniazdo słuchawek - bateria rozsadziła urządzenie:)

  • 3. Data: 2016-10-25 11:22:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-25 10:21, z wrote:
    > Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?

    W samochodzie podczas jazdy nie maznaczenia jak szumi. Kup za 20zł i
    tyle. Na postoju znowu jak szumi nie ma znaczenia bo to przecież jakieś
    gufwno typu hiphop a nie Vivaldi. Kup za 20zł i tyle.

    > Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

    Taki za 20zł?

  • 4. Data: 2016-10-25 13:08:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-10-25 o 11:21, sirapacz pisze:
    > Natomiast kupilem i sprawdziłem transmiter fm wpinany do telefonu w
    > gniazdo słuchawek - bateria rozsadziła urządzenie:)

    Nieeee transmiter to stara technologia.
    Teraz musi być cyfrowo po bluetooth ze smartfona i legalnie ;-) z Tidala
    Takie promocje... :-)

  • 5. Data: 2016-10-25 14:05:49
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.10.2016 o 10:21, z pisze:
> [...]
    > Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?
    > Macie jakiś sprawdzony model który gra znośnie żeby zęby nie bolały?

    ja mam taki chiński wynalazek za parę dolców. działa. no to tyle
    dobrego. Podczas załączania gra melodyjkę. nie może być ładowany i
    odtwarzać muzyki jednocześnie (trzeba go rozkręcić i ładować bateryjkę
    bezpośrednio, albo wywalić bateryjkę całkiem - jeszcze tego nie
    sprawdzałem) PRzejmuje na siebie rozmowy telefoniczne, i wtedy stojąc w
    korku wszyscy słyszą mojego rozmówce, mnie też, bo mikrofon porażka,
    więc muszę drzec ryja na maksa.

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-10-25 14:40:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nieeee transmiter to stara technologia.
    > Teraz musi być cyfrowo po bluetooth ze smartfona i legalnie ;-) z Tidala
    > Takie promocje... :-)

    transmitter z fm to sprawdzilem a odbiornik BT zamieniajacy audio na
    sygnał we wtyczce minijack to lezy i czeka:)
    tobie o to drugie chodzilo jak rozumiem:)

  • 7. Data: 2016-10-25 15:19:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    >Wiem że najlepszy efekt dałaby wymiana radia samochodowego na takie z
    >bluetooth.
    >Ale chciałbym mieć też uniwersalne urządzenie do przesyłania dźwięku
    >również do wieży audio w domu po AUX.

    Radio w samochodzie jak rozumiem masz z AUX ?
    I chcesz kupic dwa odbiorniki, czy przenosic dom-samochod ?

    >Co kupić? Ceny nawet od 20 zł ale jaki to daje dźwięk?

    Ogolnie dzwiek przez BT jest taki sobie.
    W profilu A2DP predkosc jest za mala, a kompresja taka sobie. Do
    samochodu starczy.

    Inne profile HSP/HFP sa jeszcze gorsze - ale tez je potrzebujesz, na
    wypadek rozmowy.
    No chyba, ze absolutnie nie potrzebujesz, zeby glos nie szedl na
    glosniki.

    Do tego pamietaj o zasilaniu - konwerter trzeba zasilic lub regularnie
    ladowac ... moze sie przeprosic z kablem sluchawkowym ?
    Albo kupic lepsze radio/samochod/prawdziwy zestaw glosnomowiacy :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-10-25 16:50:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    tyle. Na postoju znowu jak szumi nie ma znaczenia bo to przecież jakieś
    gufwno typu hiphop a nie Vivaldi. Kup za 20zł i tyle.
    ---
    "

  • 9. Data: 2016-10-25 18:54:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-25 16:50, re wrote:
    > Ale chciałbym mieć też uniwersalne urządzenie do przesyłania dźwięku
    > również do wieży audio w domu po AUX."

    No i wlaśnie o takim za 20zł mowa. Jakość dzwięku będzie dokladnie taka
    na jaką pozwoli bluetooth. Czyli brak krągłości konturów basów i
    wypłaszczone dzwonki fazy z podźwiękiem lampowym ECC83.

  • 10. Data: 2016-10-25 21:03:13

    > No i wlaśnie o takim za 20zł mowa. Jakość dzwięku będzie dokladnie taka
    > na jaką pozwoli bluetooth. Czyli brak krągłości konturów basów i
    > wypłaszczone dzwonki fazy z podźwiękiem lampowym ECC83.

    W mordę :-)

    A jeśli już jestem gotów na te niedogodności to czy jakość analogowa
    wychodząca z takich urządzeń będzie zawsze taka sama?

    Ostatnio się zdziwiłem jak źle gra wypasiona nokia 1020 po wyjściu
    słuchawkowym kiedy ten sam dźwięk puszczony przez słuchawki
    bezprzewodowe (SE) był o niebo lepszy.