  • 11. Data: 2010-08-19 14:31:28
    Temat: Re: Doświetlanie zakrętów a prawo
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i4j6e4$le0$1@usenet.news.interia.pl...

    > a nie o zmianę kierunku świecenia swiateł mijania.

    A sa takie?
    Te ktore ja znam, maja dodatkowa soczewke i zarowke hallogenowa w
    reflektorach...

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-08-19 14:35:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A sa takie?

    A są inne?

  • 13. Data: 2010-08-19 14:44:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale to dziala, na pewno nie rownie skutecznie co doswietlanie zakretu z
    > prawdziwego zdarzenia ale pomaga.

    Za to przeciwnicy świateł muszą być zdruzgotani tym, że zapala im się
    dodatkowa żarówka w dzień.

  • 14. Data: 2010-08-19 14:44:03
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i4j8e8$ubu$1@news.onet.pl...

    > a nie o zmianę kierunku świecenia swiateł mijania.
    > A są inne?

    A sa...
    http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/11/58/82/
    70/1158827032
    Pod glowna soczewka do dlugich i krotkich jest mala soczewka a za nia
    zarowka hallogenowa ktora zapala sie przy wychyleniu kierownicy o
    paredziesiat stopni.
    Bardzo przydatna rzecz, szczegolnie zima w ciasnych zakretach ze zwlami lodu
    i sniegu.

    --
    Picasso

  • 15. Data: 2010-08-19 14:50:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > paredziesiat stopni.
    > Bardzo przydatna rzecz, szczegolnie zima w ciasnych zakretach ze zwlami

    Bajery Panie.
    A jak się sprawdza doświetlanie halogenem?
    Np. w Bravo?

  • 16. Data: 2010-08-19 15:16:15
    Temat: Re: Doœwietlanie zakrętów a prawo
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 14:11:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ja widzialem ze mial pan wlaczone swiatla p-m. Przyjmuje pan mandat
    > czy mamy skierowac sprawe do sadu ? :-)

    Odkąd mam ubezpieczenie prawne rodziny to żadnego mandatu nie przyjmuję :p

    > P.S. Punkt nastepny - przychodzi wyrok z sadu, zaoczny. Protesujesz ?
    > sad o 200km odlegly :-)

    jw. wyznaczam pełnomocnika który mnie reprezentuje :-)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 17. Data: 2010-08-19 15:46:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i4j9b8$1qe$1@news.onet.pl...

    > Bajery Panie.
    > A jak się sprawdza doświetlanie halogenem?
    > Np. w Bravo?

    Nie wiem, nie uzywam/lem...

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-08-19 15:52:00
    Temat: Re: Do?wietlanie zakrętów a prawo
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Odkąd mam ubezpieczenie prawne rodziny to żadnego mandatu nie przyjmuję

    Taa... a pan policjant zaczyna w tym momencie szukac co masz nie tak w
    samochodzie :)
    Zonie kazal wyladowywac pelen bagaznik zakupow aby dokopac sie do trojkata i
    gasnicy, oraz dopieprzyl sie do braku kratki w "ciezarowce" - zagrozil
    zabraniem dowodu i zgloszeniem do US. Ale jak masz wszystko cacy, to mozna
    ich pownerwiac - niech posiedza przy papierach :)

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-08-19 15:54:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 15:52:00 +0200, P_ablo napisał(a):

    > Zonie kazal wyladowywac pelen bagaznik zakupow aby dokopac sie do trojkata i
    > gasnicy, oraz dopieprzyl sie do braku kratki w "ciezarowce" - zagrozil

    trzeba było podziękować policjantom, że to oni uczyli żonę trzymania takich
    rzeczy w rozsądnym miejscu a nie wypadek/pożar

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-08-19 16:12:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 15:16:15 +0200, huri_khan wrote:
    >Odkąd mam ubezpieczenie prawne rodziny to żadnego mandatu nie przyjmuję :p

    I jaka statystyka ?

    >jw. wyznaczam pełnomocnika który mnie reprezentuje :-)

    Hm, to oskarzony moze przyslac reprezentanta zamiast stawic sie
    osobiscie ?

    J.