  • 11. Data: 2016-10-01 01:44:42
    Temat: Re: Dowolna precyzja - Boost?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 01.10.2016 00:49, Borneq wrote:

    > Poczwórnej - czy to nie to co mi podawałeś gdy pytałem się o 128 bitów?
    > http://www.boost.org/doc/libs/1_57_0/libs/multipreci
    sion/doc/html/boost_multiprecision/tut/floats/float1
    28.html

    To jest wrapper na bibliotekę quadmath, albo intelowy, albo włąśnie
    double double.

    > Ale szesnaście razy 32 bity to już narzut na długość i wskaźnik nie jest
    > tak duży, chyba że rozwala spójność pamięci.

    GMP ma Wskaźnik i dwa inty na długość:/

    NArzut czasowy niewielki, ale spojność pamięći jest dla mnie dość
    istotna.

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2016-10-02 00:30:22
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, October 1, 2016 at 1:44:43 AM UTC+2, bartekltg wrote:

> [...]
    > double double.

    > GMP ma Wskaźnik i dwa inty na długość:/
    >
    > NArzut czasowy niewielki, ale spojność pamięći jest dla mnie dość

    Jeśli są allokowane dane w takiej kolejności w jakiej będzie
    je przeglądał algorytm, to wbrew pozorom jakaś sensowna spójność
    pamięci będzie zachowana. Oczywiście wydajność nie będzie taka
    jak w C++ na wyspecjalizowanym szablonie dla określonej precyzji,
    ale tragedii też nie powinno być.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-10-02 02:12:54
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 02.10.2016 00:30, M.M. wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli są allokowane dane w takiej kolejności w jakiej będzie
    > je przeglądał algorytm, to wbrew pozorom jakaś sensowna spójność

    A teraz robię na tych macierzach rozkłądy LLT albo LUP jakiś
    gotowcem, a on przestawia liczby, moze im robi swap.

    > Oczywiście wydajność nie będzie taka
    > jak w C++ na wyspecjalizowanym szablonie dla określonej precyzji,
    > ale tragedii też nie powinno być.

    Czasy obliczeń liczy się w godzinach lub dniach, miłoby było
    coś wykroić ;-)

    pzdr
    bartekltg