  • 1. Data: 2016-09-06 16:44:53
    Temat: potyczki z maszyną
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zacznę od końca: tak chodzi mi o dymanie człowieka przez maszynę darp-y

    co Panowie myślą na temat konkurowania człowieka z maszyną?
    może być na przykładzie engine google.pl...

  • 2. Data: 2016-09-06 18:10:49
    Temat: Re: potyczki z maszyną
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On Tuesday, September 6, 2016 at 4:44:55 PM UTC+2, platformowe głupki wrote:
    > zacznę od końca: tak chodzi mi o dymanie człowieka przez maszynę darp-y
    >
    > co Panowie myślą na temat konkurowania człowieka z maszyną?
    > może być na przykładzie engine google.pl...

    Próbowano użyć miliona ludzi do wyliczania najwyższej
    wartości własnej dużej macierzy rzadkiej opisującej krok
    procesu markowa modelującego błądzenie losowe w grafie
    linków stron www.

    Internet był wtedy mniejszy, a pensja w ChRL jeszcze mniejsza,
    lecz i tak komputery okazały się wydajniejsze.

    Dużym problemem okazało się nielosowe przechodzenie grafu przez
    człowieka. Znacznie wyższą częstość odwiedzin zanotowały
    strony z kotami(!). Problem zauważono zbyt późno, wyniki wyszukiwania
    zostały zalane "śmiesznymi kotami", degradując ruch na innych komercyjnych
    stronach internetowych, co było jedna z głównych przyczyn załamania się
    bańki "dot com" w latach 2000-2001.
    Społeczne echa "lolcat apocalypse" widoczne są po dzisiaj.

    pzdr
    bartekltg

  • 3. Data: 2016-09-09 21:10:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ciekawy jest ten kompletny brak zainteresowania rodzącą się maszyną do
    prania mózgów...

    jest tylko jedno wytłumaczenie - skorumpowani urzędnicy państwowi...

    już ja wam dupy zaorzę...

  • 4. Data: 2016-09-09 21:32:49
    Od: Kviat <null>

    > ciekawy jest ten kompletny brak zainteresowania rodzącą się maszyną do
    > prania mózgów...

    Jaką rodzącą się? Jesteś dowodem na to, że maszyna działa od dawna.

    > jest tylko jedno wytłumaczenie - skorumpowani urzędnicy państwowi...

    Albo masz mózg podatny na pranie...

    > już ja wam dupy zaorzę...

    Jeżeli dostaniesz przepustkę...

    Powrotu do zdrowia życzę.