  • 1. Data: 2010-06-01 20:11:55
    Temat: Droga Warszawa - Balaton
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Witam

    Planuję urlop nad Balatonem i proszę o pomoc w zaplanowaniu trasy. W
    zasadzie mam dwa warianty ( od Bielska Białej):

    przez Ołomuc, Brno, Bratysławe i dalej Budapeszt (tutaj są chyba jakieś
    prace na drogach w SL)

    albo Zilina, Trenczyn, Bratysława, Budapeszt

    Będę podróżował z małym dzieckiem także zależy mi na jak najszybszym
    dotarciu do celu,

    Dzięki

    ak

  • 2. Data: 2010-06-01 20:39:43
    Temat: Re: Droga Warszawa - Balaton
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > albo Zilina, Trenczyn, Bratysława, Budapeszt
    >
    > Będę podróżował z małym dzieckiem także zależy mi na jak najszybszym dotarciu

    Zgodnie ze staropolskim przysłowiem "kto drogi prostuje, ten w domu nie nocuje",
    to zapewne ta druga wersja będzie najlepsza.

    Nad Balatonem chyba nigdzie(?) nie ma czegoś co nazywamy plażą, a dodatkowo jest
    metr brudnego mułu, więc małe dziecko trzeba cały czas trzymać i nie ma gdzie
    robić babek z piasku :)

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-06-01 22:23:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > zasadzie mam dwa warianty ( od Bielska Białej):
    >
    > przez Ołomuc, Brno, Bratysławe i dalej Budapeszt (tutaj są chyba jakieś

    A po co przez Czechy?
    Jak już to przez Cadce i Ziline - kupujesz jedną winietkę.

  • 4. Data: 2010-06-01 22:43:29
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Cavallino pisze:

    > A po co przez Czechy?
    > Jak już to przez Cadce i Ziline - kupujesz jedną winietkę.

    No właśnie zapytam od razu - na obwodnicę Czeskiego Cieszyna nie
    potrzebuję winiety? (też się wybieram na Węgry ale trochę później)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 5. Data: 2010-06-02 00:45:42
    Od: nim <n...@g...pl>

    W dniu 2010-06-01 20:11, Inead pisze:
> [...]
    > prace na drogach w SL)
    >
    > albo Zilina, Trenczyn, Bratysława, Budapeszt

    Rok temu w wakacje na trasie Zilina - Budapeszt były roboty (chyba
    dodawali pas awaryjny ?). Mimo wszystko wybrał bym ten wariant ze
    wzgledu na krótszy dystans.

    Pamiętaj tylko żeby jechac przez Cieszyn. Zwardoń odradzam - koszmarna
    droga po Słowackiej stronie.

    Pozdrawiam
    nim

  • 6. Data: 2010-06-02 07:02:23
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > na obwodnicę Czeskiego Cieszyna nie potrzebuję winiety?

    Nie potrzeba.

    --
    andreas

  • 7. Data: 2010-06-02 09:07:03
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Nad Balatonem chyba nigdzie(?) nie ma czegoś co nazywamy plażą, a
    > dodatkowo jest metr brudnego mułu, więc małe dziecko trzeba cały czas
    > trzymać i nie ma gdzie robić babek z piasku :)

    Dzięki za wskazówki, Balaton wyszedl ze względu na Heviz - ponoć zbawienne
    dla alergików a córa jest alergiczką.

  • 8. Data: 2010-06-12 22:33:11
    Od: " Aga" <p...@g...pl>

    Najgorszy kawalek to Bielsko-Zywiec i potem Zwardon-Cadca.
    Za granica Zwardon-Skalite juz jest wylany asfalt i do Cadcy da sie calkiem
    sensownie dojechac. Potem od Zyliny jest juz autostrada do samej Bratyslawy -
    odcinek brakujacy na wys. P.Bystricy zostal otwarty 31.05.2010, z
    Bratyslawy do Budapesztu i nad Balaton tez ciagle autostrada.
    Zdecydowanie polecam te droge nad Balaton.
    Aga

  • 9. Data: 2010-06-23 08:44:32
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-12 22:33, Aga pisze:
    > Najgorszy kawalek to Bielsko-Zywiec i potem Zwardon-Cadca.

    To z Bielska do Cadcy nie można już przez Cieszyn?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi