  • 1. Data: 2010-06-01 20:23:50
    Temat: Szanowni kierowcy - jak jechac ? Slupsk - Kudowa Zdroj....
    Od: " Bartosz" <a...@g...pl>

    Szanowni Panstwo,

    Interesuje mnie jakość drogi, mogę w zamian za to nadrobić troszkę kilometrów.
    Czy kierować się na Poznan - Wrocław, czy może na Gorzów Wlkp, Zielona Gore ?
    W zeszłe wakacje wracałem z Jeleniej Góry na Szprotawę, Walcz - nie było źle.
    Kierując się na Poznań Wroclaw - niedosc ze tragiczne korki, to jeszcze sam
    Wroclaw... masakra.

    Będę wdzięczny za poradę, która z dróg wydaje się być w najlepszym stanie, i
    jak kierować się do Kudowy znad morza ?

  • 2. Data: 2010-06-01 22:07:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Jun 2010 18:23:50 +0000 (UTC), Bartosz wrote:
> [...]
    >Wroclaw... masakra.
    >Będę wdzięczny za poradę, która z dróg wydaje się być w najlepszym stanie, i

    Wroclaw nie jest taki zly, a w wakacje .. ruch sie zmniejsza, korki
    zanikaja, ale remonty ruszaja .. zobaczymy co rozkopia. Na razie
    wrednie rozkopana Trzebnica-Wroclaw.

    Gorzow-Legnica-A4-zjazd Katy - jak na polskie warunki swietna droga,
    ale nadlozysz 100km, duzego zysku nie bedzie.
    A jak pojedziesz przez Walbrzych-Nowa Rude-Karlow - tylko 50km dalej,
    ladna droga na wakacje, ale szybciej nie bedzie :-)

    No chyba zeby tak Walbrzych-Golinsk-Nachod .. to nie jest glupie,
    jedna z krotszych tras.
    Albo Lubawka-Nachod - to tez nie jest glupie jak chcesz Wroclaw
    ominac.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-01 22:24:01
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-01 20:23, Bartosz pisze:
> [...]
    > Wroclaw... masakra.
    >
    > Będę wdzięczny za poradę, która z dróg wydaje się być w najlepszym stanie, i

    Poznań Słupsk przez Szczecinek Jastrowie Piłę jest OK.
    W miarę mały ruch, korków raczej brak, duże odcinki
    wyremontowano.

    Tylko w okolicach Biały Bór, Miastko biją się chyba o złoty
    fotoradar, bo ostatnio kto ode mnie z firmy do słupska jedzie,
    to mu zdjęcie z wakacji przysyłają :D

    Rekordzista miał dwa z jednego dnia.. w obie strony jak jechał :D
    Ach ta kochana straż miejska :D

    pozdro

  • 4. Data: 2010-06-02 01:05:44
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik " Bartosz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy kierować się na Poznan - Wrocław,

    Właśnie dzisiaj, a w zasadzie już wczoraj jechałem z dołu do góry :-)
    (A4 - Kołobrzeg)
    Centrum Poznania fajnie się omija Mosina - Szamotuły.
    Koło Mosiny objazdy (zalania) ale bez tragedii.

    A na dole objazdy koło Jelcza - Laskowic - tez powódź,
    ale za to Wrocław ominięty.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-06-02 09:26:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " Bartosz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Właśnie dzisiaj, a w zasadzie już wczoraj jechałem z dołu do góry :-)
    > (A4 - Kołobrzeg)
    > Centrum Poznania fajnie się omija Mosina - Szamotuły.

    Mosina?
    A gdzie Ty do Mosiny trafiłeś z DK5?
    Przecież jak chcesz taki objazd Poznania to deczko bez sensu pchać się do
    Mosiny.

  • 6. Data: 2010-06-02 09:27:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > A na dole objazdy koło Jelcza - Laskowic - tez powódź,
    > ale za to Wrocław ominięty.

    Jak konkretnie?

  • 7. Data: 2010-06-03 21:48:53
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wiadomości news:hu5140$sc6$1@news.onet.pl...

    > A gdzie Ty do Mosiny trafiłeś z DK5?

    Pisałem gdzieś, że jechałem 5, albo od Wrocławia ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2010-06-03 21:50:00
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>