  • 231. Data: 2014-09-13 01:04:22
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA3A682E30A15Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Dlatego napisałem za "rodzaj emotki" a nie za "emotkę".

    Jonatan i MacIntosh to "rodzaje jabłek". Oba są jabłkami!
    Wielokropek nie jest rodzajem emitokonu.

    > Po prostu wielokropek miał zasugerować to, co równiez czasai mogłaby
    > zasygnalizować emotka.

    No to sam widzisz jak była skuteczna Twoja niestandardowa metoda...

    > hihihihi
    > Widzisz - da się!

    Co się da? Ja przecież byłem śmiertelnie poważny...

  • 232. Data: 2014-09-13 05:59:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Jonatan i MacIntosh to "rodzaje jabłek". Oba są jabłkami!
    > Wielokropek nie jest rodzajem emitokonu.

    > No to sam widzisz jak była skuteczna Twoja niestandardowa metoda...

    Straszne...
    Pytanie czy to wina wielokropka?
    Ironii oznaczonej emotką ludzie też często nie dostrzegają...

    Wiadomo... ;-P

  • 233. Data: 2014-09-14 01:12:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..

    http://bookjob.pl/wielokropek/

    > Ironii oznaczonej emotką ludzie też często nie dostrzegają...

    Daj im szansę.

  • 234. Data: 2014-09-14 05:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > http://bookjob.pl/wielokropek/

    No widzisz, tam też pisza, że wielokropek może sygnalizować ironię.

  • 235. Data: 2014-09-15 09:42:46
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Dzięki. Zapomniałem dodać że lecę z Chicago, bo tu mieszkam.
    > I wieczorem mam zamiar pomykać pożyczonym w LA autem
    > na wschód aż do Joshua Tree Park. W tamtych rejonach będę spał.

    ja nie jestem z tych co lubią parki ;), mam takich znajomych co
    oblecieli chyba wszystkie na zachodnim wybrzeżu z namiotem ;)

    Icek

  • 236. Data: 2014-09-22 23:31:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Kultura na drodze wymaga abyś brał też pod uwagę tych za Tobą,
    > którzy stoją a nie muszą stać, a być może bardziej się spieszą niż Ty.

    Teraz poczekają, a nastepnym razem szybciej wyjazda z podporzadkowane.
    Trzeba upłynniac ruch w ten sposób, aby suma sumarum był zysk czasowy a nie
    strata :)