  • 91. Data: 2014-09-05 10:58:29
    Temat: Re: Droga z pierwszeństwem, a dobre maniery ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Co pokazujesz tym, którzy są za Tobą? Ich nie masz w dupie? Zanim
    > podejmiesz decyzję o ustąpieniu spójrz w lusterko i porównaj kolejkę
    > za Tobą z kolejką na podporządkowanej. Nic mnie bardziej nie wkurza
    > niż wpuszczanie z podporządkowanej kogoś, kto ledwie do skrzyżowania
    > dojechał gdy na głównej korek po horyzont.

    a jak tam stoi kolejka po horyzont? Naprawdę tak bardzo Cię zaboli 2
    sekundy więcej jazdy?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-09-05 11:51:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-04 19:59, Budzik wrote:

    > oj Romanie...
    > Chcesz powiedziec, że ogólnie wiadomo, ze zanim włączysz sie do ruchu na
    > drodzej głównej i odstoisz swoje w korku, powinienes odstać najpierw swoje
    > na drodze podporządkowanej? W imie jakis wyzszych zasad?
    > A jak ten czekający chce tylko przejechac droge w poprzek?

    On myśli kategoriami drugiego prawa doskonałego kierowcy o ruchu
    drogowym - korki robią ci co są przed nim, on nie.

    Pierwsze prawo to że inni uczestnicy dzielą się na kapeluszy i piratów;)

    Shrek.

  • 93. Data: 2014-09-05 11:52:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Friday, September 5, 2014, 10:58:29 AM, you wrote:

    > a jak tam stoi kolejka po horyzont? Naprawdę tak bardzo Cię zaboli 2
    > sekundy więcej jazdy?

    A tego na podporządkowanej zaboli jak poczeka?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 94. Data: 2014-09-05 12:28:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A tego na podporządkowanej zaboli jak poczeka?

    sorki, ale saby trolling.
    Świat nie jest czarno-biały.

  • 95. Data: 2014-09-05 13:41:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
> [...]
    >
    > W sumie wczoraj miałem podobną sytuację do opisywanej przez wątkotwórce.
    > Skrecam w prawo.
    > Za mną sznur samochodów, przede mną jakieś 10 aut. Z naprzeciwka równiez
    > sznur, ale widzę już z daleka ze wszyscy stoją bo dwa samochody chcą
    > skręcić w lewo w tę samą drogę co ja i blokują caly ruch.
    > No to mrugam zeby jechali przede mną i skręcili. Pojechali. Ja skręciłem i
    > cały ruch ruszyl w obie strony.
    > Na CB slyszę: "w koncu ktoś rozsądny". Wiec chyba jest ok z tym
    > rozumieniem... Przepisy przepisami ale zdrowy rozsądek to podstawa.

    Widzę że ocenę sytuacji uzależniasz bardzo od jednej osoby komentującej
    na CB - gdyby nie to CB to nigdy nie wiedziałbyś czy dobrze zrobiłeś ? :-)

  • 96. Data: 2014-09-05 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > On myśli kategoriami drugiego prawa doskonałego kierowcy o ruchu
    > drogowym - korki robią ci co są przed nim, on nie.
    >
    > Pierwsze prawo to że inni uczestnicy dzielą się na kapeluszy i
    > piratów;)

    hihihih
    swietne!

  • 97. Data: 2014-09-05 14:35:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-05 10:57, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nic mnie bardziej nie wkurza
    > niż wpuszczanie z podporządkowanej kogoś, kto ledwie do skrzyżowania
    > dojechał gdy na głównej korek po horyzont.

    To łyknij nervosol.

    Shrek.

  • 98. Data: 2014-09-05 14:48:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lubtvk$8ih$1@dont-email.me...

    > a jak tam stoi kolejka po horyzont? Naprawdę tak bardzo Cię zaboli 2
    > sekundy więcej jazdy?

    Pomyśl teraz że na tej głównej drodze będzie kilku takich dobrodziei
    jak Ty... co się stanie? Z drogi głównej zrobicie drogę podporządkowaną
    do tej drogi podporządkowanej. Z jakiej racji?
    Kto sobie ubzdurał w ogóle prawo do używania swojego pojazdu
    do kierowania ruchem na skrzyżowaniu? Jedź sprawnie i nie rób
    zamieszania.

  • 99. Data: 2014-09-05 18:05:48
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-09-01 21:45, k...@g...com pisze:
> [...]
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    > Coś mi się wydaje ze w przepisach nie ma czegoś takiego jak możliwość
    indywidualnego rezygnowania z tego ze ma się pierwszeństwo. Dobrymi chęciami piekło
    jest wybrukowane.

    Jesteś w stanie wskazać zapis w PoRD, który "mówi": "posiadający
    pierwszeństwo jest zobowiązany do korzystania z tego pierwszeństwa"?
    To, że ktoś "ma pierwszeństwo" nie oznacza, że musi on bezwzględnie je
    egzekwować.
    Często rezygnacja z pierwszeństwa poprawia drożność dróg i ułatwia jazdę.
    Dzisiaj miałem tego przykład, stojąc przez prawie 15 min., bo kilkunastu
    idiotów wjebało się na odcinek zwężonej drogi, uniemożliwiając mi
    ominięcie zaparkowanych samochodów, zmuszając mnie przy tym do cofnięcia
    się samochodem. Za mną stworzył się korek z 4 jadących za mną
    samochodów, bo na tym odcinku drogi samochody parkowały na tej ulicy raz
    po jednej, a raz po drugiej stronie. Niestety my nie mogliśmy
    kontynuować jazdy, ani ci co na siłę egzekwowali swoje prawo
    pierwszeństwa. Sytuacja patowa, a następni zaczęli nadjeżdżać i jeszcze
    bardziej blokować. Na szczęście jeden z kierowców za mną, jadący dużym
    samochodem terenowym, pokonał krawężnik i wjechał na trawnik, aby
    odblokować odcinek tej drogi, ale przede mną choć widzieli, że jest
    zadyma to się wpierdalali na siłę jeden za drugim. Na szczęście znalazł
    się jeden bardziej rozsądny i nas wypuścił z tego odcinka drogi, dzięki
    czemu droga w końcu stała się przejezdna.

    Osobiście także stosuję zasadę, że jeżeli jest korek to jadąc w korku
    wpuszczam zawsze przed siebie jedno auto, które próbuje się wydostać z
    podporządkowanej, bo tylko dzięki takiemu zachowaniu ruch drogowy może
    być kontynuowany.

  • 100. Data: 2014-09-05 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Pomyśl teraz że na tej głównej drodze będzie kilku takich dobrodziei
    > jak Ty... co się stanie? Z drogi głównej zrobicie drogę
    > podporządkowaną do tej drogi podporządkowanej. Z jakiej racji?

    Nie, to nadal bedzie zakorkowana droga główna na ktorej najczesciej i tak
    sie zaraz stoi na jakims zakorkowanym skrzyzowaniu.
    Tyle do ruchu na tej drodze głównej bedzie sie niektorym odrobine łatwiej
    włączyc. Tylko tyle i az tyle.

    > Kto sobie ubzdurał w ogóle prawo do używania swojego pojazdu
    > do kierowania ruchem na skrzyżowaniu? Jedź sprawnie i nie rób
    > zamieszania.

    Jezeli wpuszczasz kogos i tym samym robisz zamieszanie to znaczy ze robisz
    cos źle.