  • 1. Data: 2011-10-01 13:47:50
    Temat: Drukarka HP C4580
    Od: "Paulina" <b...@g...pl>

    Witam

    Szukam taniej w eksploatacji drukarki, chodzi o tani wydruk na czarno i
    najlepiej w miarę tani na kolorowo. Drukarka musi współpracować z najnowszymi
    systemami tj. Vista / 7 64 bit. Co sądzicie o C4580? Ma duże tusze, podobno
    można napełniać. Czy to jest równie łatwe jak w starszych drukarkach np. jak 710C?
    Czy może lepiej szukać czegoś innej firmy?

  • 2. Data: 2011-10-01 15:29:22
    Temat: Re: Drukarka HP C4580
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 13:47:50 +0000 (UTC), Paulina napisał(a):

> [...]
    > można napełniać. Czy to jest równie łatwe jak w starszych drukarkach np. jak 710C?
    > Czy może lepiej szukać czegoś innej firmy?

    http://allegro.pl/brother-dcp-j315w-org-tusze-dcpj31
    5w-fv-rybnik-i1844528499.html
    http://allegro.pl/1x-brother-tusze-lc985-lc-985-j315
    w-j515w-j220-i1827617504.html

  • 3. Data: 2011-10-01 16:38:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Paulina" napisał w wiadomości grup
    > Czy może lepiej szukać czegoś innej firmy?

    Lepiej innej firmy. Mam F2480 i po roku napełniania oryginalnego cartridge
    odpadł kawałek dysz. :| Napełniam tak co 3 tygodnie, więc nie ma dużej
    eksploatacji - kilka tyś. stron.