  • 11. Data: 2009-04-23 15:27:44
    Temat: Re: Drukarka do zdjec
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Krasnal pisze:

    > Nie bardzo wiem jakie teraz są dobre i niedrogie drukarki, ale ja mam
    > starszą Canon Pixma IP4200 i zdjęcia wychodzą naprawdę świetne. Podobno
    > Epsony są też bardzo dobre jeśli chodzi o wydruki zdjęć.

    A taką ktoś ma? Dobra, czy kiepska?
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=18331
    57

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-04-23 15:52:39
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A taką ktoś ma? Dobra, czy kiepska?
    > http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=18331
    57

    Kiepska. Dobre są tylko Canony z wbudowaną głowicą, a i to nie wszystkie.

  • 13. Data: 2009-04-24 13:23:33
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi, jeszcze nie wiem na co sie zdecyduje, ale
    dzieki Wam juz wiem czemu sie przyjrzec dokladniej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2009-04-30 07:03:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,
    >
    > Dzieki wszystkim za wypowiedzi, jeszcze nie wiem na co sie zdecyduje,
    > ale dzieki Wam juz wiem czemu sie przyjrzec dokladniej.

    Jeszcze do niedawna dzialala taka stronka
    http://www.yourprint.canon-europe.com/
    Mozna tam bylo wgrac zdjecie, i za darmo dodstawalo sie wydruk na
    wybranym modelu drukarki Canona
    Widze ze albo serwis zostal przeniesiony albo zamkniety :(
    Marx