  • 1. Data: 2009-04-23 10:57:58
    Temat: Wybór skanera - kilka pytań
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Szukam skanera podłączanego do portu USB, dostępnego na rynku, który
    spełni następujące wymagania:

    - współpraca z USB 1.1 i 2.0 ( nie jest to absolutnie konieczne, ale
    bardzo pożądane )
    - obsługa OCR
    - format do skanowania min. A4
    - rozdzielczość umożliwiająca skanowanie zdjęć z bardzo dobrą jakością
    - bezproblemowa praca
    - współpraca z Windows XP SP2 i SP3
    - cena maksimum 350zł
    - długoletnia bezawaryjność ( chyba wierzę w cuda przy produktach "Made
    in China" ale co mia tam - napisać nie zaszkodzi;) )

    Czy mogę natchnąć się na jakieś pułapki przy kupnie skanera?
    Czy któryś z producentów robi ewidentny szajs?

    Moje typy z Allegro ( co o nich myślicie? )

    http://www.allegro.pl/item608459686_nowy_skaner_cano
    n_lide_100_wysylka_kurier_w_wa_fv.html
    http://www.allegro.pl/item612641391_ultra_plaski_ska
    ner_plustek_opticslim_2420_w_wa.html
    http://www.allegro.pl/item615939902_skaner_plustek_s
    28_1200x2400_usb2_0_super_nowy_wwa.html
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 2. Data: 2009-04-23 12:41:59
    Temat: Re: Wybór skanera - kilka pytań
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To rozdzielczość, czy głębia kolorów i gęstość??
    Szukałbym np. Agfa Snapscan e50 (i jeszcze ma dodatkowo przystawkę do negatywów) z
    Allegro w idealnym stanie za jakieś grosze, lub nawet coś z ich dawnej serii
    profesjonalnych (tu nie wiadomo, jak z usb).
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-04-23 12:55:24
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam skanera podłączanego do portu USB, dostępnego na rynku, który
    > spełni następujące wymagania:
    >
    > - obsługa OCR

    Każdy producent dodaje coś w tym rodzaju, chociaż nie wszystkie tak samo
    dobre.

    > - format do skanowania min. A4

    A4 są zdecydowanie najtańsze.

    > - rozdzielczość umożliwiająca skanowanie zdjęć z bardzo dobrą jakością

    Chcesz skanować zdjęcia z papieru czy z kliszy? Jak z papieru to już nie
    będzie "z bardzo dobrą jakością"

  • 4. Data: 2009-04-23 12:57:39
    Od: m...@g...com

    n_lide_100_wysylk...http://www.allegro.pl/item612641
    391_ultra_plaski_skaner_plustek_optic...http://www.a
> [...]
    > | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    > | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|

    Plustek OpticPro S28 będzie najlepszy
    Tutaj http://sondi.pl/plustek-opticpro-s28 możesz zapoznać się z
    opiniami na temat tego skanera.

  • 5. Data: 2009-04-23 13:54:35
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    MC pisze:
    > A4 są zdecydowanie najtańsze.

    Większe jest mi niepotrzebne.

    > Chcesz skanować zdjęcia z papieru czy z kliszy? Jak z papieru to już nie
    > będzie "z bardzo dobrą jakością"

    Acha, czyli mi wystarczy tylko z papieru;)

  • 6. Data: 2009-04-23 14:15:53
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > Czy któryś z producentów robi ewidentny szajs?
    >
    > Moje typy z Allegro ( co o nich myślicie? )

    Miałem kiedyś podobny dylemat, zdjęcia i trochę negatywów - kupilem Epsona
    V300 - niestety kupowałem jak euro było duuuuzo tańsze, dziś nie zmiescisz
    się w tym przedziale (ja płacilem ok 320 zł). jakośc - zdecydowanie lepsza
    niże plustek czy canon ktore kosztowały podobnie (miały dołozony soft co
    czyniło je atrakcyjnymi cenowo - epason daje soft roboczy i wolałem ten plus
    lepsza jakośc skanu)

  • 7. Data: 2009-04-23 14:16:08
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Większe jest mi niepotrzebne.

    > Acha, czyli mi wystarczy tylko z papieru;)

    Wystarczy najtańszy Epson lub Canon.

  • 8. Data: 2009-04-23 15:42:27
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Moje typy z Allegro ( co o nich myślicie? )
    >
    > http://www.allegro.pl/item608459686_nowy_skaner_cano
    n_lide_100_wysylka_kurier_w_wa_fv.html

    Tu masz jeszcze:
    http://www.ceneo.pl/1889832
    Świetny skaner. Mam taki.
    Z Allegro nie bierz.

    > http://www.allegro.pl/item612641391_ultra_plaski_ska
    ner_plustek_opticslim_2420_w_wa.html
    > http://www.allegro.pl/item615939902_skaner_plustek_s
    28_1200x2400_usb2_0_super_nowy_wwa.html

    Już nigdy nie chciałabym mieć tego skanera.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-04-23 16:37:46
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    animka pisze:
    ner_plustek_opticslim_2420_w_wa.html
    28_1200x2400_usb2_0_super_nowy_wwa.html

    > Już nigdy nie chciałabym mieć tego skanera.

    Ponieważ? Rozwiń swoją wypowiedź, sprawiały problemy, była zła jakość
    skanów, psuły się?

  • 10. Data: 2009-04-23 16:41:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomaszek pisze:
> [...]
    28_1200x2400_usb2_0_super_nowy_wwa.html

    > Ponieważ? Rozwiń swoją wypowiedź, sprawiały problemy, była zła jakość

    Miałam skaner Plustek. Zła jakość skanów. Sprzedałam go na Allegro.

    --
    animka