  • 11. Data: 2019-01-08 20:22:15
    Temat: Re: Drukowanie koperty
    Od: ń <k...@t...sie>

    Marszczenie to pryszcz przy trwałym sklejaniu niektórych kopert z klejem ;-)
    Bok i kierunek masz namalowany/wytłoczony na podajniku (tacce) drukarki.

    -----
    > Żeby skomplikować sprawę dodam jeszcze marszczenie/prasowanie koperty i
    kombinowanie którym bokiem wkładać

  • 12. Data: 2019-01-08 20:28:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-08 o 20:22, ń pisze:
    > Bok i kierunek masz namalowany/wytłoczony na podajniku (tacce) drukarki.

    To tylko w teorii. Jak dojdzie jeszcze gramatura, producent, wilgotność,
    faza księżyca... ;-)

  • 13. Data: 2019-01-08 20:28:51
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 08 Jan 2019 20:20:06 +0100, ń wrote:
    > I japoński robot do składania ze szwajcarską precyzją ;-)
    >

    > -----

    Oj tam, składanie kartki papieru na 3 opanowałem już w późnych latach
    przedszkolnych. Ale fakt, nie każdy miał szczęście doznać podobnej
    edukacji :)

    Mateusz

  • 14. Data: 2019-01-08 21:03:45
    Od: ń <k...@t...sie>

    A na serio to okienka się nie nadają do polityki PiS-u nadawania nazw ulicom co
    najmniej 64-literowych.

  • 15. Data: 2019-01-08 21:17:54
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-08 o 8:56, Kamil pisze:
> [...]
    > wydrukowałem na kartce A4:
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/6c968ee9d4db0037
    >
    > No i fajnie, powinno być dobrze. Włożyłem więc do drukarki kopertę i co
    > wyszło:
    >
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/38cbd5f6366ca6e7
    >
    > Drukarka Samsung M2026W.
    >
    > Jak to rozumieć? Czy programiści sterownika do drukarek i edytorów
    > tekstu to kretyni? Dawno temu po długich i ciężkich walkach udawało mi
    > sie zaadresować kopertę na starszych atramentówka Canon. Jak by nie
    > patrzeć to paranoja.Czy trzeba skończyć specjalne studia adresowania

    A nie możesz ustawić drukarki w opcjach na drukowanie kopert A4, czy A5
    (w zalezności od rozmiaru koperty), włożyć koperte tam gdzie wkładasz
    papier i wydrukować?

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-01-09 09:33:51
    Od: ń <k...@t...sie>

    A w sumie jak się do tego zabierasz (jeśli bez znaczników)?
    BTW z fascynacji DL powróciłem do starego dobrego C6 - koperty znacznie tańsze i
    łatwiej do kieszeni schować w drodze na pocztę.
    OIDP dla starszych drukarek C6 były krótkawe, DL szły dobrze (niezapomniana HP 4L jak
    pierwsza narzeczona z dzieciństwa ;))

    -----

  • 17. Data: 2019-01-09 10:25:45
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-08 o 13:01, Mateusz Viste pisze:

    > Ja już 20 lat temu dałem sobie z tym spokój, szkoda nerwów :) Używam
    > kopert z okienkiem, w ten sposób adres drukowany jest bezpośrednio na
    > kartce A4 wraz z treścią.

    Najlepsza opcja to drukarka etykiet DYMO, wtedy możesz drukować sobie co
    chcesz, naklejać gdzie chcesz, wielkość przesyłek nie ma znaczenia.
    Obojętnie czy to koperta czy karton adres i tak da się nakleić.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 18. Data: 2019-01-09 10:43:19
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 09 Jan 2019 09:33:51 +0100, ń wrote:
    > A w sumie jak się do tego zabierasz (jeśli bez znaczników)?

    Kartkę przykładam do koperty. Pierwsze zgięcie ma sprawić że zginana
    część ma niemal wysokość koperty. Drugie zgięcie jeszcze prostsze, bo
    wystarczy krańcem kartki celować w pierwsze zgięcie...

    Z kilkaset kartek tak w życiu pozginałem i nie przypominam sobie bym
    kiedykolwiek dał radę to sknocić... Stąd moje zdziwienie że to nie jest
    jakaś powszechna umiejętność. No ale może to tak, jak z odręcznym
    pisaniem - jak patrzę jak dzisiejsza młodzież bazgrze to mi wstyd za
    ludzkość (czy w szkołach już nie uczą pisania piórem?).

    Mateusz

  • 19. Data: 2019-01-09 10:47:08
    Od: ń <k...@t...sie>

    No sam widzisz, ile pierd..lenia.
    A kartkę A4 do formatu A6 składasz w powietrzu - na pół i jeszcze raz na pół.

    Swoją drogą ciekawe byłoby zbadać, jaki jest % niedoręczonych przesyłek okienkowych z
    przyczyny nieczytelności adresu.

    -----

  • 20. Data: 2019-01-09 12:55:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 09 Jan 2019 10:47:08 +0100, ń wrote:
    > No sam widzisz, ile pierd..lenia.

    No zaiste, dobre 6s mi schodzi (10 jak się zamyślę po drodze). Ale przy
    jakichkolwiek walkach z drukarkę "kopertową" to jest pikuś - kiedy
    ostatnim razem kombinowałem to zadowalający rezultat osiągnąłem po
    jakiejś godzinie, z mocno nadszarpanymi nerwami i kilkunastoma błędnie
    wydrukowanymi kopertami :)

    Mateusz