  • 11. Data: 2009-05-14 07:59:21
    Temat: Re: Drukowanie tanie jak... 0,01 - 0,10 gr - Laser
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    > Pewnie nawet nie dotknąłeś takiej drukareczki, tylko na obrazku widziałeś.

    Nie musiał - psuły się. Własne złe doświadczenia zraziły mnie to do
    Lexmarka na długie lata. Zmieniło się na lepsze?

  • 12. Data: 2009-05-14 09:29:30
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Pewnie nawet nie dotknąłeś takiej drukareczki, tylko na obrazku widziałeś.

    Rozumiem, ze posiadasz i chwalisz swoje ? ;)
    Dotykalem... i wlasnie przy tej czynnosci za kazdym razem zastanawialem sie
    czy nie uzyje zbyt mocnej sily nacisku zeby nie zlozyla sie w najgrubszym
    miejscu :)

    --
    doom3

  • 13. Data: 2009-05-14 10:56:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    mmartyn pisze:

    > Nie musiał - psuły się. Własne złe doświadczenia zraziły mnie to do
    > Lexmarka na długie lata. Zmieniło się na lepsze?

    Nie wiem czy się zmeiniło na lepsze z lepszego. Jak mam drukarkę Lexmark
    Color Jetprinter 1020 od czasu jak tylko wyszła do sprzedaży.
    Dobrze się sprawuje. Tylko nie ma do niej sterownika pod Windows7.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-05-14 16:12:21
    Od: marek <m...@o...pl>

    doom3 pisze:
    > Witam.
    >
    > 1. Potrzebuje dobrej, najlepiej nowej (choc niekoniecznie) drukarki
    > laserowej monochromatycznej o:

    hp4050, hp4100, hp4200

    M.

  • 15. Data: 2009-05-14 17:27:23
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    marek pisze:

    > hp4050, hp4100, hp4200
    >
    > M.
    mam 4050
    ale podana przez autora cena wydruku nie jest możliwa do uzyskania na niej.

    --
    pozdros
    icek