  • 91. Data: 2015-10-11 15:13:44
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:285a5333-5b0c-4007-97d8-d977face2f65@googlegrou
    ps.com...
    > Wszelkie komentarze pojawiajace sie przy dyskusjach na temat archaicznosci
    > MMS na rzecz nowoczsnosci przesylania informacji graficznych facebookiem
    > czy innymi kanalami sa dla mnie rowniez bezprzedmiotowe z powyzszych
    > wzgledow.

    Dla niektórych ludzi "łatwość" myli się z "taniość".
    Nie chcąc płacić za MMSa przeskoczą przez 10 płotek aby wysłać obrazek z
    e-maila i nazwą to "łatwość".

  • 92. Data: 2015-10-11 15:21:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pel> wrote in message

    > Czemu z innego? Totalnie odpadłem.
    > Chcesz wysłać mms'a, ale karta jest "GSM Only". Klikasz zmień transmisję
    > danych z SIM1 na SIM2 i 15sekund później wysyłasz mmsa.
    > Rozumiem, że może to powodować traume u niektórych ale dalej twierdzę, że
    > skala problemu w swej istocie ociera się o przysłowiowy ból d... pupy :P

    Trauma może być większa, gdy w momencie przełączenia telefon
    uzna że właśnie przyszedł czas na dociągnięcie upgrade 100 megowej
    apki albo dociągnięcie 25 mega obrazków na facebooku i zamiast
    MMSa musisz zapłacić za każdy taki meg odebrany w tle 2zł :-)

    Nazwijmy to prosto z mostu: Dual SIM (DS) to niestety rzeźbiarstwo
    i druciarstwo - dla oszczędności finansowych godzisz się na pewne
    niedogodności, pewne utrudnienia, bieg przez płotki zamiast po równej.

    > W końcu, czyli kupując DS masz całą funkcjonalność SS + ewentualne
    > dodatkowe. Skoro możesz to mieć w tej samej cenie to dlaczego "nie warto
    > kupować Dual SIMa"?

    Choćby dlatego, że telefonów z DS jest znacznie mniej niż tych Single SIM
    więc patrząc tylko na te DS mocno ograniczasz swój wybór.

    > Jesteś do tyłu z nowościami po prostu i powtórzyć trzeba dosadnie - z DS
    > możesz korzystać tak samo jak z SS. Kwestia wyboru do potrzeb.

    Który telefon DS wiesz, że nie wymusza rozdziału kart SIM na tą do rozmów i
    tą do netu?

  • 93. Data: 2015-10-11 18:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Dla niektórych ludzi "łatwość" myli się z "taniość".
    > Nie chcąc płacić za MMSa przeskoczą przez 10 płotek aby wysłać obrazek
    > z e-maila i nazwą to "łatwość".

    W dobie ogolnie dostepnych taryf wszystko za darmo to chyba nie o to
    chodzi.
    MMS mogłby sie rozwijać powoli w mms 2.0 ktory dawałby mozliwość wysyłania
    zdjęć w niezmienionej wielkości.

  • 94. Data: 2015-10-13 15:49:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > W dobie ogolnie dostepnych taryf wszystko za darmo to chyba nie o to
    > chodzi.

    O to, o to. Przeczytaj cały wątek. Ze względów FINANSOWYCH,
    żadnych innych, gostek ma dwa SIMy, na jednym GSM na drugim
    internet.

    > MMS mogłby sie rozwijać powoli w mms 2.0 ktory dawałby
    > mozliwość wysyłania zdjęć w niezmienionej wielkości.

    Tylko po co, skoro MMS nie do tego służy aby wysyłać offsety
    CMYK plakatu w formacie A0 i rozdzielczości 1080 dpi do drukarni.

  • 95. Data: 2015-10-15 09:15:46
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 5614efec$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > No tak -- jedziesz, aby wypróbować nawigację.

    Przypuśćmy.

    > Zapewne jadąc z Poznania do Warszawy w 60 minut,
    > zapewniać będziesz o nieprzekraczaniu dozwolonej
    > szybkości.

    A niby z jakiego powodu mam się bawić w bajkopisarza?

    > Na niej zrobiłem rachunek, choć z niej nie korzystam.
    >
    > W praktyce od kiedy zacząłem używać tabletu, czy
    > smartfona to wcale nie korzystam z Google Maps.

    Chociaż wypróbuj pod kontem przydatności gdy jedziesz na lejku VM.

    > Naśladując Ławrowa: ,,szanuję Twoje poglądy''. ;)

    Tu nie ma nic do szanowania, czy wiary na słowo.. sam w każdej chwili
    możesz się przekonać możliwościach tego lejka, wystarczy włączyć
    nawigacje w tryb online i się przejechać.

  • 96. Data: 2015-10-15 19:09:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 561f526e$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Chociaż wypróbuj pod kontem przydatności gdy jedziesz na lejku VM.

    Za późno -- VM daje 300 MB na 30 dni, o czym już wiesz.
    (300 MB to zdecydowanie więcej, niż potrzebujesz,
    o ile Ci wierzyć; 50 wyjazdów na 30 dni)

    > Tu nie ma nic do szanowania, czy wiary na słowo.. sam w każdej
    > chwili możesz się przekonać możliwościach tego lejka, wystarczy włączyć nawigacje w
    tryb online i się przejechać.

    Można, ale -- którą nawigację i co
    mapy
    a jeśli mapy, to
    kafelki graficzne
    czy
    cwane informacje
    czy
    komunikaty
    nawigacja ma ciągnąć?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 97. Data: 2015-10-17 14:10:25
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS siedemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 98. Data: 2015-10-17 14:10:28
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

  • 99. Data: 2015-10-17 14:10:34
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>