  • 81. Data: 2015-10-02 14:00:05
    Temat: Re: Dupal SUM
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    http://tinyurl.com/ps23hzc

  • 82. Data: 2015-10-03 11:22:15
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 560d2522$0$594$6...@n...neostrada.pl

    > Większa część autostradą? Powiedzmy -- 2 godziny jazdy,
    > czyli 120 minut, 7200 sekund --> 225 Mb na lejku VirginM.
    >
    > Albo inaczej -- 6MB to jakieś 60Mb? Niech będzie 48Mb.
    > 48Mb/7200s daje 6.83 Kb/s -- ponad 4 razy mniej niż daje lejek.

    Nie znam kategorii, coś powyżej normalnej drogi a mniej niż expresówka,
    dopuszczalna prędkość na niej to 100 km/h. Jednak tu nie chodzi o sama
    jazdę na trasie, łącznie z jazdą po Poznaniu zajmie mi to jakieś 6
    godzin. I jak na tak długi okres nie jest to zbyt wygórowane zużycie
    transferu. Dodam tylko że próbę robiłem na Samsungu Monte, który to
    telefon nie ma w zwyczaju łączyć się z internetem wtedy gdy użytkownik
    go o to nie poprosi.
    Nie wiem co tymi wyliczeniami chcesz powiedzieć, ale to przecie tak nie
    idzie. Nawigacje on-line pracują inaczej niż np. zwykle pobieranie
    danych z netu.

    > Zważywszy możliwość pracy w offlajnie...

    Nie znam tych możliwości. W praktyce od kiedy zacząłem używać tabletu,
    czy smartfona to wcale nie korzystam z Google Maps.

    > Nigdy nie byłem mocny w rachunkach...

    A to proste - Gdy wyjeżdżam na trasę po Polsce to włączam sobie 25MB za
    3 zł, i mam (normalny) internet \w telefonie na swoje potrzeby.

  • 83. Data: 2015-10-03 16:53:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Sep 2015 09:21:22 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Pewnie ten telefon ma funkcje active przy dualsimie.
    Nie wiem, nie orientuje się.
    >Tak że masz
    >transfer włączony dla obu kart,
    W tym modelu wybieram która karta służy do transferu danych (wybrana
    nr 2 Aero)
    >a przed wysyłaniem telefon pyta z której
    >karty chcesz wysłać?
    Nie pyta. Jak włączam transfer danych to włącza aero a jak wysyłam mms
    to strzałeczki przy ikonie zasięgu idą na karcie nr 1.

    >Ale jakoś sobie nie za bardzo wyobrażam aby nie
    >sprawiało to problemów, przecież przy takim ustawieniu system
    >podkradałby na swoje potrzeby transfer także z tej PLAYowej karty...
    Aby tego uniknąć nie mam w ogóle APN internet dla karty Play. Dla
    karty Play mam tylko APN mms. Dla karty Aero mam tylko APN darmowy.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 84. Data: 2015-10-03 19:30:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 560f9e42$0$8377$6...@n...neostrada.pl

    >>> Poznań-dom (220km)

    > łącznie z jazdą po Poznaniu zajmie mi to jakieś 6 godzin.

    Nieźle.

    Więc koryguję:

    675 Mb na lejku VirginM <-- tyle byś mógł pobrać w 6 godzin lejkiem
    2,28 Kb/s <-- takiej przepustowości potrzebujesz

    Zapasy ogromne.

    > Nie znam tych możliwości. W praktyce od kiedy zacząłem używać tabletu, czy
    smartfona to wcale nie korzystam z Google Maps.

    Aha... Ale piszesz o tej aplikacji jako o przykładowej...
    Nie wiem, nie znam, ale zabieram głos.

    > A to proste - Gdy wyjeżdżam na trasę po Polsce to włączam sobie 25MB za 3 zł, i mam
    (normalny) internet \w telefonie na swoje
    > potrzeby.

    Mnie starczyłby lejek. (dający wielokrotnie więcej, niż wzmiankowane 25 MB)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 85. Data: 2015-10-07 12:12:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    >
    > 675 Mb na lejku VirginM <-- tyle byś mógł pobrać w 6 godzin lejkiem
    > 2,28 Kb/s <-- takiej przepustowości potrzebujesz

    Przecie nie jadę do Poznanie dla samej jazdy.

    Jednak jest to za wolne łącze jak na potrzeby nawigacji pracującej w
    trybie online.

    > Aha... Ale piszesz o tej aplikacji jako o przykładowej...
    > Nie wiem, nie znam, ale zabieram głos.

    Bo na niej zrobiłem ten rachunek, czyli podliczenie ilości zużytego
    transferu na potrzeby nawigacji.

    > Mnie starczyłby lejek. (dający wielokrotnie więcej, niż wzmiankowane
    > 25 MB)

    Na pewno, gdy potrzebujesz netu do sprawdzenia pogody, flasha wiadomości
    i tym podobnych dupereli, to moze być ideałem, natomiast dla moich
    potrzeb internetowych w telefonie zwyczajnie jest za słaby.

  • 86. Data: 2015-10-07 12:13:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-03 o 16:53, WAM pisze:

    > Nie wiem, nie orientuje się.

    A tu właśnie możne być "pies pogrzebany"...

    > W tym modelu wybieram która karta służy do transferu danych (wybrana
    > nr 2 Aero)

    W moim tak samo jest możliwość wyboru, można także w ogóle wyłączyć
    transfer.
    > Nie pyta. Jak włączam transfer danych to włącza aero a jak wysyłam mms
    > to strzałeczki przy ikonie zasięgu idą na karcie nr 1.

    U mnie jest podobnie, ale w bez systemowym Samsungu Monte. Użycie
    transferu pokazuje się tylko wtedy gdy użytkownik tego potrzebuje.
    Jednak jest to tylko jednosimowiec.

    > Aby tego uniknąć nie mam w ogóle APN internet dla karty Play. Dla
    > karty Play mam tylko APN mms. Dla karty Aero mam tylko APN darmowy.
    >
    > WAM

    Ja mam odptaszkowane APN Internet dla karty Play. Takoż i aktywny APN
    MMS dla niej, i za "demokratyczne USA" nie wyślę MMSa gdy nie zaznaczę z
    powrotem APN Internet w opcjach.

  • 87. Data: 2015-10-08 12:54:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5614efec$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Przecie nie jadę do Poznanie dla samej jazdy.

    No tak -- jedziesz, aby wypróbować nawigację.

    > Jednak jest to za wolne łącze jak na potrzeby nawigacji pracującej w trybie online.

    Zapewne jadąc z Poznania do Warszawy w 60 minut,
    zapewniać będziesz o nieprzekraczaniu dozwolonej
    szybkości.

    smartfona to wcale nie korzystam z Google Maps.

    > Bo na niej zrobiłem ten rachunek, czyli podliczenie ilości zużytego transferu na
    potrzeby nawigacji.

    Na niej zrobiłem rachunek, choć z niej nie korzystam.

> [...]

    podobnych dupereli, to moze być ideałem, natomiast
    > dla moich potrzeb internetowych w telefonie zwyczajnie jest za słaby.

    Naśladując Ławrowa: ,,szanuję Twoje poglądy''. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 88. Data: 2015-10-09 01:04:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DanW" <m...@w...pl> wrote in message news:mtsd7t$mh2$1@speranza.aioe.org...
    > zależy mi na telefonie, w którym z jednej karty będzie internet a z
    > drugiej rozmowy. Mam dwa abonamenty w Play z internetem za 9 zł
    > i w Orange No limit na rozmowy, SMS, MMS bez internetu za 4,99

    Sorki że się wtrącę w Twój wątek, ale napisałbyś mi co to za
    nazwy abonamentów/promocji używasz aby mieć ten
    internet za 9zł/mieś (ile tych gigabajtów tam masz) i no limit
    w orange za 5zł? Brzmi to ciekawie...

  • 89. Data: 2015-10-09 20:00:42
    Temat: lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS piecdziesiat
    Od: organization of detecting morons <i...@e...pests.org>

    usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
    > ... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

    typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
    wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
    jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

    ==-->>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

    --
    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze
    scierwo universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 90. Data: 2015-10-11 15:03:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Zastanawia mnie te dziwienie "po co mmsy" w wielu dyskusjach.
    >
    > Mam zdjęcie, chcę się nim podzielić z kilkoma osobami, wysyłam je mmsem,
    > a nie dłubię w mailu (którego mogę nie znać). Z definicji chcę, aby ktoś
    > się zapoznał ze zdjęciem:
    >
    > - za chwilę
    > - na telefonie
    >
    > a nie:
    >
    > - niewiadomo kiedy
    > - na komputerze

    Popieram.
    W smartfonach, MMSy są tak naturalne że nie ma sensu dyskusja.
    Nie tylko fotka, można wysłać inne rzeczy, nawet krótkie filmy.