  • 101. Data: 2015-10-18 09:04:00
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 561f526e$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Za późno -- VM daje 300 MB na 30 dni, o czym już wiesz.
    > (300 MB to zdecydowanie więcej, niż potrzebujesz,
    > o ile Ci wierzyć; 50 wyjazdów na 30 dni)

    Lejek podobno nadal będzie obowiązywał. a tak z ciekawości, jaką
    prędkość oferował lejek na starych zasadach? Bo teraz 32kb/s.

    > Można, ale -- którą nawigację i co
    > mapy
    > a jeśli mapy, to
    > kafelki graficzne
    > czy
    > cwane informacje
    > czy
    > komunikaty
    > nawigacja ma ciągnąć?

    Choćby Yanosika, czy Google Maps, w normalnej (czyli najlżejszej) wersji.

  • 102. Data: 2015-10-22 02:36:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5623445f$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    > Lejek podobno nadal będzie obowiązywał. a tak z ciekawości, jaką prędkość oferował
    lejek na starych zasadach? Bo teraz 32kb/s.

    Taką samą.

    w tryb online i się przejechać.

    > Choćby Yanosika,

    Nie używam.

    > czy Google Maps, w normalnej (czyli najlżejszej) wersji.

    Na razie mam pakiet... Ale już
    niewiele ;) pozostało -- tylko 290 MB...

    W tablecie jest nadal tylko lejek. Gdy nieco ogarnę ;) się,
    odpalę któryś ze starterów Play,zarejestruję i przeniosę do
    VM, aby uaktywnić #F.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 103. Data: 2015-10-22 10:18:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 5623445f$0$8373$6...@n...neostrada.pl

    > Taką samą.

    Zadziwiające, kiedyś gdy korzystałem z Orange w ramach abonamentu to po
    wykorzysaniu limitu lejek wynosił 16kb/s, i był jakimś substytutem
    prawdziwego łącza, za pomocą kompa dało się przeglądać WP czy wysyłać
    wiadomości w Usenecie, teraz w telefonie i 32kb/s są jak dla mnie
    zupełnie nie do użytku.

> [...]
    >
    > W tablecie jest nadal tylko lejek. Gdy nieco ogarnę ;) się,
    > odpalę któryś ze starterów Play,zarejestruję i przeniosę do

    Nie prościej aktywować #F na tej karcie VM której teraz używasz?

  • 104. Data: 2015-10-23 13:07:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 56289bb6$0$27521$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    wiadomości w Usenecie, teraz w telefonie i
    > 32kb/s są jak dla mnie zupełnie nie do użytku.

    Obecne WWW są naładowane ,,obrazkami'', ale poczta
    i grupy chodzą bezproblemowo na lejku VM.

    > Nie prościej aktywować #F na tej karcie VM której teraz używasz?

    Mam tam ofertę (czy jak się to zwie) 2012 -- do każdego
    doładowania VM dorzuca mi 50%. Aktywacja #F odebrałaby
    ofertę 2012 bezpowrotnie. Trochę szkoda. ;)

    -=-

    Mam dla Ciebie ofertę:

    Do wyboru dwa pakiety:
    - 60Mb/s + WiFi za 29,99 zł*
    - 120Mb/s + WiFi za 29,99 zł*
    Możliwość wyboru jednej z opcji dodatkowych:
    - Internet mobilny 2 GB za 1 zł**,
    - Internet mobilny LTE 20 GB za 19,98 zł**,
    - HBO GO bez opłat nawet przez 3 miesiące***.

    * Podana stawka obowiązuje Abonentów korzystających
    z e-faktury i dotyczy miesiąca aktywacji i 5 kolejnych
    miesięcy świadczenia usługi stacjonarnego Internetu.
    Abonent zobowiązany jest do poniesienia opłaty
    aktywacyjnej w wysokości 9,99 zł. Rabat w opłacie za
    Internet stacjonarny nie zwalnia z obowiązku zapłaty
    za Usługi Dodatkowe oraz Usługę Kompleksową (sprzedaż
    prądu i zapewnienie jego dystrybucji) wymagane warunkami
    Promocji. Usługę Kompleksową świadczy Multimedia Polska
    Energia Sp. z o.o. Minimalny okres wymagany warunkami
    Promocji wynosi 24 miesiące.

    ** Podane ceny obowiązują w miesiącu aktywacji, a następnie
    przez okres 23 pełnych miesięcy kalendarzowych. Abonent
    zobowiązany jest do poniesienia opłaty aktywacyjnej,
    opłat za Usługi Dodatkowe oraz za usługę stacjonarnego
    Internetu w pakiecie 60Mb/s albo 120Mb/s, wymagane
    warunkami Promocji. Minimalny okres wymagany warunkami
    Promocji wynosi 24 miesiące.

    *** HBO GO Net jest Usługą Dodatkową do stacjonarnego
    Internetu. Okres testowania obejmuje miesiąc aktywacji
    usługi HBO GO Net i dwa kolejne miesiące kalendarzowe.
    Po tym okresie usługa zostanie wyłączona.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=TfI35lSx&cr=2q5voP
    uL&s=NdnT4JTV

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 105. Data: 2015-10-23 13:12:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >doładowania VM dorzuca mi 50%. Aktywacja #F odebrałaby
    >ofertę 2012 bezpowrotnie. Trochę szkoda. ;)

    A nie lepiej jednak przejsc na #F ?
    Po co ci 50% wiecej, skoro teraz sa znacznie tansze, a nawet darmowe
    pakiety ?

    No chyba ze sie boisz, ze Fr. szybko zlikwiduja ... no ale te 50% tez
    moga zlikwidowac.

    J.

  • 106. Data: 2015-10-23 15:31:39
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > "Trybun" 56289bb6$0$27521$6...@n...neostrada.pl

    > Obecne WWW są naładowane ,,obrazkami'', ale poczta
    > i grupy chodzą bezproblemowo na lejku VM.

    Chyba tak, i te aktualizacje i antywirusy, wszystko to ma swoje
    zapotrzebowania na net.

    > Mam tam ofertę (czy jak się to zwie) 2012 -- do każdego
    > doładowania VM dorzuca mi 50%. Aktywacja #F odebrałaby
    > ofertę 2012 bezpowrotnie. Trochę szkoda. ;)

    No, fakt.

> [...]
    > usługi HBO GO Net i dwa kolejne miesiące kalendarzowe.
    > Po tym okresie usługa zostanie wyłączona.

    Dla mnie oferta to przede wszystkim brak abonamentu. I od tego zaczynam
    rozpatrywanie ofert. Zgoda na opłatę nawet na rok z góry, i nie wiedziec
    dlaczego ja z takim podejsciem jestem dyskryminowany. I to nie tylko w
    kwestiach internetowych - chciałbym kupić sama kartę dostępu w C+, mogę
    nawet zapłacić na dwa lata z góry, tuner własny, i chodzi mi tylko nie
    podpisywanie żadnych umów, zwrotów sprzętu itd. Jednak Cyfra+ mówi mi
    abym si e wypchał z tymi swoimi oczekiwaniami..

  • 107. Data: 2015-10-24 11:03:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 562a1624$0$9567$6...@n...neostrada.pl

    > A nie lepiej jednak przejsc na #F ?

    Może i lepiej, ale czy ciekawiej?

    > Po co ci 50% wiecej, skoro teraz sa znacznie tansze, a nawet darmowe pakiety ?

    Tego nie wiem. :) Do obserwacji. :)

    > No chyba ze sie boisz, ze Fr. szybko zlikwiduja ... no ale te 50% tez moga
    zlikwidowac.

    IMO VM będzie ,,likwidowała'' coś na zasadzie dawania czegoś lepszego.
    (ludzie zrezygnują z czegoś dobrowolnie -- jak teraz z tej oferty 2012
    na rzecz #F) Nie obawiam się likwidacji #F.

    BTW -- Orange przysłała mi propozycję 1 GB za free.
    IMO #F dokona dużego zamieszania -- inni operatorzy
    albo stracą klientów na rzecz VM, albo wymyślą coś
    ciekawego.

    -=-

    http://eneuel.w.duna.pl/Wypuklina/Karta/Rejonowy/05s
    ierpniaKartaSADx.htm

    Z trzema banerami Multimedia.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 108. Data: 2015-10-24 11:14:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 562a36ad$0$9572$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    chodzi mi tylko nie podpisywanie żadnych umów,
    > zwrotów sprzętu itd. Jednak Cyfra+ mówi mi abym si e wypchał z tymi swoimi

    Więc wypchaj się ;) -- czyli zaczekaj, aż zmiękną. :)
    Ty jesteś klientem, więc oni pracują dla Ciebie.
    Nie jest tak, jak niektórym wydaje się, że klient powinien
    pracować dla firmy. Klient płaci czy jakoś inaczej daje
    zarabiać firmie, ale firma pracuje dla klienta. Co innego
    narzucanie warunków niedobrych dla firmy a co innego niechęć
    do jakiegoś zniewalania się. :)

    Kiedyś Lidl nie przyjmował kartą płatności mniejszych niż 20 pln,
    więc ja nie przyjmowałem ;) zakupów w Lidlu. Obecnie w Lidlu można
    płacić chyba dowolnie mało za pomocą plastyku. I teraz często kupuję
    właśnie tam.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 109. Data: 2015-10-24 14:37:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > więc ja nie przyjmowałem ;) zakupów w Lidlu. Obecnie w Lidlu można
    > płacić chyba dowolnie mało za pomocą plastyku. I teraz często kupuję

    Kiedyś zmiękną, tylko że ja już nie będę zainteresowany. Q*wa!!
    rozpatruję rzecz na lewo i prawo i nadal nie widzę tego czym mogą się
    kierować usługodawcy że dla klasycznych abonamenciarzy są nawet różne
    zniżki i masa przywilejów a dla tych co chcą zapłacić raz, z góry tylko
    propozycja wypchania się...