  • 11. Data: 2015-09-24 17:21:48
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 12:37:19 UTC+2 użytkownik h...@g...com
    napisał:

> [...]
    podobnie jak we wczesneijszych modelach Zenfone 2.

    > Po czym to wnosisz?
    >
    > --
    > Heniek

    Jak juz wspomnialem, po wczesniejszym, mocniejszym i drozszym modelu, ktory dobrze
    znam.

  • 12. Data: 2015-09-24 21:04:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 23 Sep 2015 12:11:54 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Żadnego.

    To zależy od tego kto czego potrzebuje, sam używam androdida z dual
    sim i bardzo sobie chwalę.
    I wbrew pozorom jest to bardzo proste do obsługi i wygodne.
    Jeśli chodzi o dual sim na androidzie to ważniejsza jest kwestia czy
    to dual sim active czy standby, choć tych pierwszych za dużo nie ma.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-09-25 01:15:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" a...@4...com

    > To zależy od tego kto czego potrzebuje, sam używam
    > androdida z dual sim i bardzo sobie chwalę.

    Ja mam dwa DS i raczej nie chcę już jednosimowego.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-09-25 10:41:50
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-23 o 22:29, PlaMa pisze:

    > Nie warto kupować? 6za6, RBM LTE, serio nie warto kupować i lepiej
    > wyłączyć?

    Nie, nie warto. Tylko do jakiegoś szczególnego zapotrzebowania taka
    druga karta może się przydać.
    No cóż takie promocje operatorów to świetna sprawa, tylko że
    użytkownik zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on
    tego potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy dwa.

    > Bullshit, możesz zaoszczędzić kasę i w dodatku uodpornić się na fochy
    > z zasięgiem.

    > Zależy od telefonu ale ja nie o tym - dużo wysyłasz mmsów?

    Dużo, także sporo otrzymuję. Tak że bez żalu przeszedłem w swoim
    aparacie na tryb jednosimowy.

  • 15. Data: 2015-09-25 10:42:41
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-09-24 o 21:04, dizel pisze:

> [...]
    > Jeśli chodzi o dual sim na androidzie to ważniejsza jest kwestia czy
    > to dual sim active czy standby, choć tych pierwszych za dużo nie ma.

    Przecież wątkotwórca wyraźnie napisał do czego potrzebuje telefonu z
    dwoma kartami...
    Jasne że proste, jednak nie mogę się zgodzić że również wygodne.
    Akurat w tym wypadku nie ma znaczenia czy telefon działa w standardzie
    standby czy active, ponieważ jedna karta i tak będzie wyłączona dla
    rozmów a druga dla transferu.
    A swoja drogą możesz mnie oświecić na czym polega ten standard "active"?
    Na obydwu kartach można jednocześnie transferować dane w necie?

  • 16. Data: 2015-09-25 10:45:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-24 o 21:04, dizel pisze:
    > Jeśli chodzi o dual sim na androidzie to ważniejsza jest kwestia czy
    > to dual sim active czy standby, choć tych pierwszych za dużo nie ma.

    Wyłączanie się podczas rozmowy nieużywanej karty to jakiś wydumany problem.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-09-25 10:47:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-25 o 10:41, Trybun pisze:

> [...]
    > zasadniczo zgłasza zapotrzebowanie na internet wtedy gdy on tego
    > potrzebuje a nie wtedy gdy operator robi promocję na miesiąc czy dwa.

    Po pierwsze - niektóre z tych promocji, które wymieniono, są stałe.

    Po drugie - po to jest właśnie dualsim, aby można było "dożonglować"
    drugim simem w zależności od promocji, a że kilka razy w roku się zmieni
    kartę, to co?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2015-09-25 13:36:32
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 25 Sep 2015 10:42:41 +0200, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Przecież wątkotwórca wyraźnie napisał do czego potrzebuje telefonu z
    >dwoma kartami...
    >Jasne że proste, jednak nie mogę się zgodzić że również wygodne.

    Bo?

> [...]
    >A swoja drogą możesz mnie oświecić na czym polega ten standard "active"?
    >Na obydwu kartach można jednocześnie transferować dane w necie?

    Akurat w tym wątku nie ma to znaczenia, ale dla niektórych używających
    dual sima na pewno ma.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-09-25 13:59:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

> [...]

    >jednej karcie a rozmowy i wiadomości na drugiej. Np. nie można w takiej
    >konfiguracji przyjmować i wysyłać MMSów.
    SOA #1 U mnie działa.
    Xperia M dual
    Karta 1: Play
    Karta 2: Aero2

    MMS przychodzą i wysyłają się.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 20. Data: 2015-09-25 14:17:14
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2015-09-22 o 23:51, PlaMa pisze:

    > Czego i do czego Ty właściwie potrzebujesz?!

    Sam nie wie?