  • 1. Data: 2014-09-18 15:37:53
    Temat: Dwie myszki równocześnie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?
    W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.

    Dałoby się tak zrobić?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-09-18 15:58:18
    Temat: Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Dałoby się tak zrobić?

    jak dołączysz myszkę USB do kompa z myszką PS2 to działają obie,
    ciekawe czy jak się dołączy dwie USB to też będą chodzić...

  • 3. Data: 2014-09-18 16:03:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 18 Sep 2014 15:58:18 +0200, platformowe głupki napisał(a):

    > ciekawe czy jak się dołączy dwie USB to też będą chodzić...

    będą

  • 4. Data: 2014-09-18 16:09:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-18 16:03, jureq pisze:

    > będą

    Czy jest jakieś oprogramowanie konfigurujące takie dwie myszy?
    Pewnie powinno konfigurować konkretne działania pod konkretne programy.

    --
    MN

  • 5. Data: 2014-09-18 16:10:55
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej

    jeżeli jesteś w stanie tak ustawić w oprogramowaniu myszki żeby od
    razu przesuwała widok to da się, sugeruję jednak dwie myszki od
    różnych producentów

    jeffrey

  • 6. Data: 2014-09-18 20:28:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-18 16:09, Użytkownik Marcin N napisał:

    > Czy jest jakieś oprogramowanie konfigurujące takie dwie myszy?
    > Pewnie powinno konfigurować konkretne działania pod konkretne programy.

    Nie spotkałem programu który zakłada obsługę dwu myszek.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-09-18 20:43:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie spotkałem programu który zakłada obsługę dwu myszek.

    Mimo wszystko pomysł ciekawy ale chyba bardzo trudny w realizacji jeżeli
    chciałoby się podzieliś role myszek bez nadmiernego klikania.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2014-09-18 21:56:20
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/09/2014 14:37, Marcin N wrote:

    > Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?

    Mam caly czas podlaczone dwie, jedna bluetooth a druga usb.
    Z prozaicznego powodu, bluetooth wieksza wygodniejsza czasem jednak
    potrafi zamulic. Kiedys bateria padla to podlaczylem druga na USB i tak juz
    zostalo. ;)

  • 9. Data: 2014-09-18 23:11:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-18 21:56, 2late pisze:

> [...]
    > Z prozaicznego powodu, bluetooth wieksza wygodniejsza czasem jednak
    > potrafi zamulic. Kiedys bateria padla to podlaczylem druga na USB i tak

    Tyle że obie obsługują ten sam kursor. A Marcin chciałby rozdzielić
    sterowanie...

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-09-19 01:56:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/09/2014 22:11, Piotr Rezmer wrote:

    > Tyle że obie obsługują ten sam kursor. A Marcin chciałby rozdzielić
    > sterowanie...

    Aaa, to tak sie da? :)
    Ciekawe po co.