  • 11. Data: 2014-09-19 07:59:09
    Temat: Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-19 01:56, 2late pisze:

    > Aaa, to tak sie da? :)
    > Ciekawe po co.

    Przecież napisałem, po co.

    Tu jest przykład zastosowania specjalistycznego manipulatora:
    http://www.3dconnexion.eu/products/spacenavigator.ht
    ml

    Kosztuje to cudo tyle, co pół komputera więc przyszło mi do głowy używać
    dwóch myszek zamiast takiego czegoś.

    --
    MN

  • 12. Data: 2014-09-19 10:35:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    platformowe głupki wrote:

    > jak dołączysz myszkę USB do kompa z myszką PS2 to działają obie,
    > ciekawe czy jak się dołączy dwie USB to też będą chodzić...

    Jak podłączysz myszkę do laptopa z trackpointem i trackpadem, to chodzi?
    Chodzi wszystko - i myszka i trackpoint i trackpad. Ale nadal jest tylko
    jeden kursor ;-)

  • 13. Data: 2014-09-19 11:19:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.09.2014 01:56, 2late pisze:

    > Aaa, to tak sie da? :)

    Da się bez problemu. Oczywiście jeżeli ma się jakiś wpływ na program
    którym się steruje. Gdyby program udostepniał jakieś API do sterowania
    tego czym się chce sterować, to można napisać program który przechwytuje
    konkretny input i nie "zwraca" go do systemu. Przynajmniej jest to
    względnie proste pod linuksem, ale jestem przekonany że pod każdym
    systemem tak się da.

    p. m.

  • 14. Data: 2014-09-19 13:54:10
    Od: stryq <s...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 o 15:37, Marcin N pisze:
    > Czy da się używać dwóch myszek równocześnie?
    > W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.
    >

    > Dałoby się tak zrobić?

    Może to?
    http://www.multimouse.com/

  • 15. Data: 2014-09-19 14:23:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.09.2014 13:54, stryq pisze:

    > Może to?
    > http://www.multimouse.com/

    Przecież to pod linkiem to (funkcjonalnie a może i rzeczywiście) jest
    zwykłe VNC.

    p. m.

  • 16. Data: 2014-09-19 16:26:15
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-19 13:54, stryq pisze:

    > Może to?
    > http://www.multimouse.com/

    Nie udaje się uruchomić sendera i receivera na tej samej maszynie

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2014-09-19 18:13:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 18.09.2014 15:37, Marcin N pisze:
> [...]
    > W skomplikowanych programach np. graficznych - mogłoby to być całkiem
    > przydatne. Jedna tylko do przesuwania widoku, a druga do całej reszty.

    Spytaj się swojego systemu operacyjnego.

    Bo z punktu widzenia samego sprzętu (o czym traktuje niniejsza grupa)
    nie ma przeciwwskazań.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 18. Data: 2014-09-19 18:54:38
    Temat: [OT] Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-09-19 18:13, Andrzej Lawa pisze:

    Widzę w stopce zmianę nastawienia do życia. Brawo!

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2014-09-19 19:13:12
    Temat: Re: [OT] Re: Dwie myszki równocześnie
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/09/2014 17:54, Piotr Rezmer wrote:
    > W dniu 2014-09-19 18:13, Andrzej Lawa pisze:
    >

    > Widzę w stopce zmianę nastawienia do życia. Brawo!

    Co prawda, Bog podobno lubi ateistow, jako konstruktywna opozycje (wg.
    Woody Allena) ale tylko tych ktorzy nie sa zgorzkniali. ;)

  • 20. Data: 2014-09-19 19:15:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bóg to lubi platformę obywatelską...