  • 1. Data: 2019-08-16 10:10:05
    Temat: Nareszcie sa kondony na USB
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.techbook.de/mobile/usb-kondom

  • 2. Data: 2019-08-16 23:39:11
    Temat: Re: Nareszcie sa kondony na USB
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-16 o 10:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.techbook.de/mobile/usb-kondom

    Jeśli ktoś widzi potrzebę istnienia takiego urządzenia to powinien jak
    najszybciej wyrzucić smartfona. On z natury jest niebezpieczny ;-)

  • 3. Data: 2019-08-17 01:17:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-16, z <...@...pl> wrote:

    > Jeśli ktoś widzi potrzebę istnienia takiego urządzenia to powinien jak
    > najszybciej wyrzucić smartfona. On z natury jest niebezpieczny ;-)

    Nie ma się co hihrać. To bardzo realne zagrożenie i jeśli ktoś o tym
    myśli, to tylko o tym kimś dobrze świadczy.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2019-08-17 10:21:53
    Od: z <...@...pl>

    > Nie ma się co hihrać. To bardzo realne zagrożenie i jeśli ktoś o tym
    > myśli, to tylko o tym kimś dobrze świadczy.

    Tylko posiadacze ajfonów chodzą u mnie po firmie w poszukiwaniu
    ładowarki. ;-)
    Normalny telefon ładuje się raz na dobę w domu. Garstka użytkowników
    podłączających sobie do kompów gdzie popadnie jest albo uświadomiona
    albo nieistotna statystycznie.
    Który target jest dla tego urządzenia?

  • 5. Data: 2019-08-17 11:25:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-17, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > Normalny telefon ładuje się raz na dobę w domu. Garstka użytkowników
    > podłączających sobie do kompów gdzie popadnie jest albo uświadomiona

    Np. osoby w podróży. Gro osób podładowuje na lotniskach. W samolocie
    kilku-kilkonastogodzinny lot, tez się może przydać.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-08-17 11:39:32
    Od: z <...@...pl>

    > Np. osoby w podróży. Gro osób podładowuje na lotniskach. W samolocie
    > kilku-kilkonastogodzinny lot, tez się może przydać.

    Powtórzę...
    Normalny telefon ładuje się max raz na dobę ;-)
    Jeśli ktoś ma potrzebę więcej (to ma ajfona ;-) ) albo ma potrzebę
    wielogodzinnego lampienia się w ekranik. Taki osobnik powinien zauważyć
    że potrzebuje powerbanka który jak wiadomo kosztuje grosze.
    Nie może liczyć że gdzieś napatoczy się gniazdko USB. A jak nie będzie?
    To nieprofesjonalne. Nałóg wymaga wyrzeczeń ;-)

    PS. Albo kupuje kondona ;-)

  • 7. Data: 2019-08-17 12:10:46
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 17.08.2019 o 11:39, z pisze:

> [...]
    > Nie może liczyć że gdzieś napatoczy się gniazdko USB. A jak nie będzie?
    > To nieprofesjonalne. Nałóg wymaga wyrzeczeń ;-)

    jak ja podłączam telefon do kompa, komp nie widzi żadnego urządzenia. na
    ekranie telefonu mam ikonkę, po kliknięciu której mogę wybrać tylko
    ładowanie (domyślnie włączone) transfer plików, i jeszcze coś tam. Czy
    taka funkcjonalność leczy problem?
    ToMasz

  • 8. Data: 2019-08-17 13:08:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-17, z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > Nie może liczyć że gdzieś napatoczy się gniazdko USB. A jak nie będzie?
    > To nieprofesjonalne. Nałóg wymaga wyrzeczeń ;-)

    Masz swoje przyzwyczajenie i priorytety, które niekoniecznie muszą być
    uniwersalne, nie? Inni ludzie mają inne i korzystają z takich stacji
    załadowczych. Widzę to często i to nie tylko u ajfoniarzy. Co do
    powerbanków to też różnie bywa. Parę razy miałem z ich powdów
    niewielkie, ale zawsze problemy. No i wyobraź też sobie, że podróżowanie
    może trwać trochę dłuzej niż dobę.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-08-17 14:17:33
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-17 o 11:39, z pisze:

    > Powtórzę...
    > Normalny telefon ładuje się max raz na dobę ;-)

    Normalny telefon ładuje się raz na 3 doby.

  • 10. Data: 2019-08-17 18:20:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Normalnego telefonu w ogóle nie trzeba ładować.

    -----