  • 1. Data: 2017-07-19 07:03:52
    Temat: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/motofakty/aktualnosci/a/szczecin-
    jezdzisz-lewym-pasem-uwaga-kierowcy-policja-nie-zart
    owala,12283100/

    To jest już prawdziwa patologia więc dobrze że drogówka wreszcie wzięła się do roboty
    :-)

  • 2. Data: 2017-07-19 10:53:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na chuj robia dwa albo trzy pasy? Na biegu zanim zaoraja wszystkie lewe pasy trzeba
    je zaminowac. Wiecej niz jeden pas jest po to zeby wiecej samochodow sie zmiescilo.
    Przemysl zapalczany powinien opracowac nowe pudelka do zapalek, tylko dla
    policjantow. Takie zeby zapalki byly jedna za druga a nie wszystkie obok siebie.

  • 3. Data: 2017-07-19 11:25:51
    Temat: Re: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Jul 2017 01:53:22 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > Na chuj robia dwa albo trzy pasy?

    Żeby można było WYPRZEDZAĆ. A nie ciągnąć się za idiotą poniżej prędkości
    dopuszczalnej co za 5 km będzie skręcał w lewo (albo co gorsza w prawo).
    Taki dodatkowo ma kolejny wbudowany fjuczer. Na światłach wrzuca bieg
    dopiero jak się zielone światło świeci a potem jeszcze nie może wcelować w
    pedał gazu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2017-07-19 13:07:26
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 07:03, p...@g...com pisze:
> [...]
    owala,12283100/

    > To jest już prawdziwa patologia więc dobrze że drogówka wreszcie wzięła się do

    Ileż to razy policja się miała brać. A ja codziennie wyprzedzam prawym
    pasem grupy kilkunastu/kilkudziesięciu aut.

  • 5. Data: 2017-07-19 13:17:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Wiecej niz jeden pas jest po to zeby wiecej samochodow sie zmiescilo.
    Tak, na parkingu.

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 6. Data: 2017-07-19 14:50:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak sa dwa pasy i dopuszczalna 70 i wszyscy jada 80 to kogo chcesz wyprzedzac?

  • 7. Data: 2017-07-19 15:32:08
    Od: z <...@...pl>

    > A jak sa dwa pasy i dopuszczalna 70 i wszyscy jada 80 to kogo chcesz wyprzedzac?

    Dokładnie.

    Piszą o mieście czy o autostradzie? Bo nie chce mi się czytać ;-)

    Nie będę jak debil zmieniać pasów skoro za kilometr mam skręt w lewo.

    Też muszę oszczędzać drogocenne paliwo ;-)

    A jak komuś się spieszy i przekracza przepisy to nie mój problem ;-)

  • 8. Data: 2017-07-19 15:35:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 13:07, ww pisze:
    > Ileż to razy policja się miała brać. A ja codziennie wyprzedzam prawym
    > pasem grupy kilkunastu/kilkudziesięciu aut.

    I robisz to w mieście przy ograniczeniu do 50, 70 ? ;-)

  • 9. Data: 2017-07-19 15:36:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik j

[...]

    Chcesz mieć tak jak w Niemczech, że tylko z lewej można wyprzedzać ? Ja
    raczej jestem za niezorientowanym na stronę ruchem. Nie widzę żadnego powodu
    by preferować jazdę którąkolwiek stroną. To jest potrzebne na
    skrzyżowaniach, ale nie przy równoległej jeździe pojazdów po sąsiednich
    pasach.

  • 10. Data: 2017-07-19 15:39:41

    W dniu 2017-07-19 o 15:36, re pisze:
> [...]
    > powodu by preferować jazdę którąkolwiek stroną. To jest potrzebne na
    > skrzyżowaniach, ale nie przy równoległej jeździe pojazdów po sąsiednich

    A może masz coś prawicy? :-)