  • 11. Data: 2017-07-19 16:37:19
    Temat: Re: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-07-2017 o 15:35, z pisze:

    > I robisz to w mieście przy ograniczeniu do 50, 70 ? ;-)

    Ograniczenie tego typu ma jakiś związek z prawem do jechania lewym
    pasem, czy wyprzedzania?
    Naświetlisz jaki?

  • 12. Data: 2017-07-19 17:30:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 16:37, Cavallino pisze:
    > Ograniczenie tego typu ma jakiś związek z prawem do jechania lewym
    > pasem, czy wyprzedzania?
    > Naświetlisz jaki?

    Kłania się logika.

    Albo jak mawia Mariolka "Helloo, podstawy WOSu" :-)

  • 13. Data: 2017-07-19 21:12:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Jul 2017 15:32:08 +0200, z

    > A jak komuś się spieszy i przekracza
    > przepisy to nie mój problem ;-)

    Kalemu nawet emot nie pomoże. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-07-19 21:32:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-07-2017 o 17:30, z pisze:

    > Kłania się logika.

    Logika i kapelusz to dwa przeciwieństwa.

  • 15. Data: 2017-07-19 22:07:47
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 15:36, re pisze:

    > Chcesz mieć tak jak w Niemczech, że tylko z lewej można wyprzedzać ? Ja
    > raczej jestem za niezorientowanym na stronę ruchem. Nie widzę żadnego
    > powodu by preferować jazdę którąkolwiek stroną. To jest potrzebne na
    > skrzyżowaniach, ale nie przy równoległej jeździe pojazdów po sąsiednich
    > pasach.

    A ile kilometrów 2 pojazdy mają jechać równolegle, tamując tobie drogę
    abyś zrozumiał, że coś nie tak i nakaz zjeżdżania na prawo jest słuszny?

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 16. Data: 2017-07-19 22:26:08
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 19 Jul 2017 13:07:26 +0200, ww <w...@o...pl> wrote:

    >Ileż to razy policja się miała brać. A ja codziennie wyprzedzam prawym
    >pasem grupy kilkunastu/kilkudziesięciu aut.

    POW (Południowa Obwodnica Warszawy) - S2, dopuszczalna 120 km/h. Norma
    to 100 km/h na srodkowym pasie. I to jest nie do zwalczenia. Nie da
    się i koniec. Nieoznakowane jeżdżą, ale tylko tych 150+ łapią.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 17. Data: 2017-07-19 22:39:41
    Od: p...@g...com

    Tu gdzie łapali to teren zabudowany i ograniczenie do 70 km/h ul. Gdańska, Most
    Pionierów, Eskadrowa i właśnie tam melepety notorycznie ciągną lewym 50-60 km/h.
    Wspieranie budżetu poprzez darowizny to dobry uczynek ale przynajmniej raz widziałem
    szeryfa który wyprzedził środkiem kobietę ciągnąca uparcie lewym 50 km/h i gwałtownie
    zahamował. Zachowanie chamskie i naganne ale odniosło skutek, kobieta w cudowny
    sposób odnalazła prawy pas :-)

  • 18. Data: 2017-07-20 00:00:19
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > POW (Południowa Obwodnica Warszawy) - S2, dopuszczalna 120 km/h. Norma
    > to 100 km/h na srodkowym pasie. I to jest nie do zwalczenia. Nie da
    > się i koniec. Nieoznakowane jeżdżą, ale tylko tych 150+ łapią.

    Często jeżdżę POW i stale widzę coś takiego, nie wiem od czego to
    zależy, tuż obok na obwodnicy Raszyna jest lepiej. Natomiast na S7 za
    Grójcem wkurzają osobówki jadące na obu pasach z tą sama prędkością
    (daleką od maksymalnej).

  • 19. Data: 2017-07-20 08:59:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Jul 2017 05:50:17 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder

    > A jak sa dwa pasy i dopuszczalna 70 i wszyscy jada 80 to kogo chcesz wyprzedzac?

    Takiemu co się śpieszy to nie przeszkodzi. Jedyna róznica będzie taka, że
    będzie z dużą prędkością lawirować pomiędzy pojazdami stwarzając dodatkowe
    zagrożenie. Żyjesz już tyle czasu, ale o życiu mizerne masz pojęcie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2017-07-20 09:06:44

    W dniu 2017-07-20 o 08:59, Myjk pisze:
    > Takiemu co się śpieszy to nie przeszkodzi. Jedyna róznica będzie taka, że
    > będzie z dużą prędkością lawirować pomiędzy pojazdami stwarzając dodatkowe
    > zagrożenie. Żyjesz już tyle czasu, ale o życiu mizerne masz pojęcie.

    I tu należy sobie zadać podstawowe pytanie:
    "Po co jest ograniczenie prędkości?"
    Wszak prędkość zabija :-)

    Karać popier....y a "lewakom" dać święty spokój.
    Niech się policja wykaże w pożyteczniejszy sposób. :-)