  • 31. Data: 2017-07-20 18:46:27
    Temat: Re: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-07-2017 o 09:09, z pisze:

    > Nie wiem czy zajarzyłeś ale mówimy tu o sytuacji gdy wszyscy jadą 80 na
    > ograniczeniu do 70.
    > Widzisz tu jakiego "kapelusza"?

    Wszyscy to chyba nie, skoro ktoś chce ich wyprzedzić.
    I przynajmniej jemu kapelusz na mózg nie uciska.

  • 32. Data: 2017-07-20 18:47:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-07-2017 o 12:26, z pisze:

    > Mowa jest (tak jak w artykule) o terenie zabudowanym z ograniczeniem 50 70.

    Na obowiązek jazdy pasem prawym nie ma to wpływu.

  • 33. Data: 2017-07-20 18:51:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

    > Gdyby ci wszyscy święcie oburzeni na "lewaków" przestrzegali również
    > innych przepisów w 99% nie było by tematu.

    Znowu moralność Kaliego przez ciebie przemawia...

    > A tak mamy kolejne bicie piany z 1% i możliwość
    > wykazania się dla funkcjonariuszy. Tylko pamiętaj...
    > Mowa jest (tak jak w artykule) o terenie zabudowanym
    > z ograniczeniem 50 70. Pamiętasz jeszcze? :-)

    To bez znaczenia, ten przepis obowiązuje WSZĘDZIE. Jak zostanie lewy pas
    wolny, to policja będzie się mogła wykazać na zapierdalaczach zamiast
    skupiać się na "lewakach". Proste. Ja mam dosyć sytuacji w których lewak
    jest wyprzedzany poprzez zajeżdżanie mnie drogi. W 99% taki "lewak"
    spokojnie może jechać środkowym albo nawet prawym pasem, ale z
    niewyjaśnionych przyczyn NIE ROBI TEGO, bo ma przepis w dupie.
    ---
    Czemu kogoś miałyby interesować przepisy ?

  • 34. Data: 2017-07-21 21:34:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Na chuj robia dwa albo trzy pasy? Na biegu zanim zaoraja wszystkie lewe pasy trzeba
    je zaminowac. Wiecej niz jeden pas jest po to zeby wiecej samochodow sie zmiescilo.
    Przemysl zapalczany powinien opracowac nowe pudelka do zapalek, tylko dla
    policjantow. Takie zeby zapalki byly jedna za druga a nie wszystkie obok siebie.

    Zapraszam Panów Policjantów na obwodnicę Warszawy. Tu będą mieli obfity
    połów. 3 pasy w każdą stronę i regularnie tworzą się korki dzięki Panom
    Kierowcom, którzy siadają na środkowy pas i wrzucają tempomat na 90.
    Dopuszczalna 120. Skutek jest taki, że na środkowym pasie tworzy się
    "pociąg" za takim statecznym autem. Próba wyprzedzenia z lewej ryzykowna
    - lewym lecą komety z dużą prędkością. Z prawej próba wyprzedzania
    kończy się na ciężarówce jadącej prawidłowo i jadą już koło siebie dwa
    pasy po 90 na 120. W końcu któryś się łamie i postanawia jednak
    wyprzedzić lewym szybkim, ale to 20 letni dymiący diesel dostawczak,
    więc wyprzedzanie trwa. Na dupie ma już kolejkę czarnych BMW i Audi
    błyskających zenonami. Za nimi dobijają kolejni. I tak na drodze mamy
    korek przy połowie jej przepustowości...

  • 35. Data: 2017-07-21 22:16:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-19 o 22:26, j...@i...pl pisze:

    > POW (Południowa Obwodnica Warszawy) - S2, dopuszczalna 120 km/h. Norma
    > to 100 km/h na srodkowym pasie. I to jest nie do zwalczenia. Nie da
    > się i koniec. Nieoznakowane jeżdżą, ale tylko tych 150+ łapią.

    Jak dla mnie to głównie obwodnica Warszawy na odcinku
    Powązkowska<->Konotopa.
    Czasami, jak jadę na luzie to z premedytacją wyprzedam takich prawym
    pasem, ale powoli. Niektórzy orientują się, że coś dziwnego się dzieje i
    zjeżdżają potem na prawy. Jednak większość wujków i cioć w ogóle nie
    zauważa niestosowności swojej sytuacji.

  • 36. Data: 2017-07-21 22:42:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A moze bys wolal tak jak jest w usa. Podobmo to taki fajny kraj. Nie bylem ale ludzie
    byli i opowiadali. O jezdzie drogami co maja po dwa i wiecej pasow w kazda strone tez
    opowiadali. Wszyscy jada prawym pasem z predkoscia maksymalna jak na znakach
    okreslili. Lewy pas pusty i kazdego kto przekroczy predkosc bo wjedzie na pusty lewy
    pas policja widzi z dziesieciu kilometrow. Jak wyprzedzaja na takiej drodze kogos kto
    wolniej jedzie to wezykiem, jak by sznurkiem byli polaczeni. Nikt w takiej sytuacji
    nie wpierdoli sie na chama bo jest okazje. Dopiero jak sa skrzyzowania i zjazdy z
    takiej amerykanskiej drogi samochody zaczynaja wjezdzac na pasy inne niz prawy.

  • 37. Data: 2017-07-21 22:52:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> [...]
    > sytuacji nie wpierdoli sie na chama bo jest okazje. Dopiero jak sa
    > skrzyzowania i zjazdy z takiej amerykanskiej drogi samochody zaczynaja

    Gdzie tak jest?? Bo z pewnością nie w okolicach Chicago, ani nigdzie gdzie
    się autem wybrałem. Ktoś Cie mocno nabajał.

    Amerykanie jeżdżą wszystkimi pasami i nie patrzą wcale do lusterek
    wstecznych.

  • 38. Data: 2017-07-22 00:06:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze nie patrza w lusterka by sie zgadzalo. Jak jest gwarancja ze nikt nie wyprzedza
    bo nikt nie jedzie szybciej to lusterka zbedne.

  • 39. Data: 2017-07-22 00:53:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > To ze nie patrza w lusterka by sie zgadzalo.
    > Jak jest gwarancja ze nikt nie wyprzedza
    > bo nikt nie jedzie szybciej to lusterka zbedne.

    Zrozum, że tu jeżdzą wszystkimi pasami i dopiero
    cywilizacja w tym względzie do nich wkracza...
    W niektórych miastach robią policjanci głośne akcje
    aby nauczać do jazdy prawym pasem i lewy do
    wyprzedzania używać - ale pewnie ze dwa pokolenia
    muszą przeżyć aby się coś w tym względzie zmieniło.

    Ubolewam nad tym bardzo, bo gdzie się nie ruszysz,
    czy to do Wisconsin czy do Kolorado to wszędzie masz
    to samo: trzy pasy w jednym kierunku na autostradzie
    a wszystkie trzy pasy zajęte przez ludzi jadących te
    przepisowe speed limit + 10. Lewy pas nie służy im
    do wyprzedzania w ogóle i nawet uczą ich na szkole
    jazdy że niepotrzebnej zmiany pasów należy unikać,
    bo są przy tej operacji częste stłuczki, więc jak już
    się ktoś zasiedzi na środkowym to jedzie środkowym,
    zasiedzi na lewym to się wlecze lewym i kończy się
    że jak się chcę potoczyć speed limit +15-20 mph to
    muszę jeździć slalomem między stacjonarnymi pionkami.