  • 11. Data: 2017-05-04 15:08:42
    Temat: Re: Dziura w parapecie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup
    >Czołem. Jak wykonać dziury fi 6 w parapecie ze sztucznego kamienia ?
    >Mam pod ręką wiertarkę sds plus razem z narzędziem ale obawiam się że
    >energia udaru połamie ( niepodparty ) kamień na kawałki.

    Sztuczny kamien ?
    To moze widia bez udaru sobie poradzi ?
    Jesli to zywica z jakims marmurem ...

    Sprobowal bym jeszcze rurka wywiercic.

    J.

  • 12. Data: 2017-05-04 16:25:21
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 04.05.2017 14:08, PeJot wrote:

    > Koncept jest, wiertła nie usmażę, ale będzie to trwało wieki.

    Zarknąłeś do pdfa podrzuconegop przez WM? Tam wiercili 25 godzin:)

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2017-05-04 16:55:05
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 maja 2017 21:32:40 UTC+9 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > https://seger.pl/p/173/1202/zestaw-easy-gres-rubi-wi
    ertla-fi-6-8-10-12-mm-na-mokro-04904--otwornice-wier
    cenie-i-dlutowanie-akcesoria-i-osprzet.html
    > Tego używam. W gresie, który tylko pneumatyczny udar ruszy idzie prawie
    > jak w masło.

    Nie próbowałem tego na gresie, ale do szkła to tym trzeba kręcić znacznie szybciej.
    Nie mierzyłem obrotów pod obciążeniem, ale spokojnie 10k ta tulejka wytrzyma.

  • 14. Data: 2017-05-04 16:57:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:
> [...]

    >znacznie szybciej.
    > Nie mierzyłem obrotów pod obciążeniem, ale spokojnie 10k ta tulejka

    A szklo nie peka przy wysokich obrotach ?

    J.

  • 15. Data: 2017-05-04 17:00:04
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 maja 2017 23:57:50 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...
    ertla-fi-6-8-10-12-mm-na-mokro-04904--otwornice-wier
    cenie-i-dlutowanie-akcesoria-i-osprzet.html

    > A szklo nie peka przy wysokich obrotach ?

    Czemu by miało pękać?

  • 16. Data: 2017-05-04 17:25:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    ertla-fi-6-8-10-12-mm-na-mokro-04904--otwornice-wier
    cenie-i-dlutowanie-akcesoria-i-osprzet.html

    >Czemu by miało pękać?

    Od miejscowego przegrzania.

    https://www.youtube.com/watch?v=m_KDslB51FM
    https://www.youtube.com/watch?v=C5hy6SjajQY

    Ci tez zalecaja niskie obroty ... nie wiecej niz 15k
    https://www.youtube.com/watch?v=LnkoQTY9jRM

    J.

  • 17. Data: 2017-05-04 18:11:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 maja 2017 00:25:42 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=m_KDslB51FM
    > https://www.youtube.com/watch?v=C5hy6SjajQY
    >
    > Ci tez zalecaja niskie obroty ... nie wiecej niz 15k

    A w którym filmiku coś się przegrzało?

  • 18. Data: 2017-05-05 12:10:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >A w którym filmiku coś się przegrzało?

    W zadnym, ale te wkretarki sa wolnoobrotowe.

    Zas w tym ostatnim ... niestety, nie wiem na ile dremela ustawili.
    Ale niskich obrotow to on chyba nie ma :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-05-05 12:36:28
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 maja 2017 19:10:39 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...

    > W zadnym, ale te wkretarki sa wolnoobrotowe.

    No więc o co Ci chodzi?

    > Zas w tym ostatnim ... niestety, nie wiem na ile dremela ustawili.
    > Ale niskich obrotow to on chyba nie ma :-)

    Powiedzieli na ile: 15k bez oporu. A potem pokazali dokładnie jak tego nie powinno
    się wiercić.

  • 20. Data: 2017-05-05 13:22:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >No więc o co Ci chodzi?

    Wierca wolno i szklo nie peka :-)

    >Powiedzieli na ile: 15k bez oporu.

    Powiedzieli: nie wiecej niz 15k. Ale na ile ustawili ?

    >A potem pokazali dokładnie jak tego nie powinno się wiercić.

    Ale wywiercili :-)

    J.