  • 21. Data: 2017-05-05 14:10:54
    Temat: Re: Dziura w parapecie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 maja 2017 20:22:04 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Wierca wolno i szklo nie peka :-)

    Masz o to żal?

    > Powiedzieli: nie wiecej niz 15k. Ale na ile ustawili ?

    Widać że nie na min. Gdzieś tak z 3 kreski powyżej minimum.

    > Ale wywiercili :-)

    Zajechali narzędzie do połowy. Jeszcze jeden taki otwór i do kubła.

  • 22. Data: 2017-05-05 15:39:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Masz o to żal?

    Absolutnie nie.
    Myslalem, ze trzeba wolno, oni wierca wolno, i ladna dziura wychodzi -
    o co tu miec zal.

    A to "wolno" to wcale nie jest tak wolno, jak na potrzeby domowej
    robótki.

    >Widać że nie na min. Gdzieś tak z 3 kreski powyżej minimum.

    >Zajechali narzędzie do połowy. Jeszcze jeden taki otwór i do kubła.

    A jaki blad popelnili ?

    No i zaraz:
    -na ile dziur ta koronka powinna wystarczyc ?
    -skad wiesz, ze zjechali do polowy ? O ile widze, to nie pokazali
    stanu narzedzia.

    J.

  • 23. Data: 2017-05-05 22:13:12
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 maja 2017 22:39:28 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    oglegroups.com...

    > Absolutnie nie.
    > Myslalem, ze trzeba wolno, oni wierca wolno, i ladna dziura wychodzi -
    > o co tu miec zal.

    O to że w Twoim trzecim filmiku było szybko.

    > A to "wolno" to wcale nie jest tak wolno, jak na potrzeby domowej
    > robótki.

    Wywiercili czym mieli.

    Co do prędkości: spróbuj taką tulejką fi6 zacząć porządnie bez tańcowania otwór
    wkrętarką, potem spróbuj dremelem na fest obrotach i wtedy tu wróć kontynuować
    rozmowę.

> [...]
    > -na ile dziur ta koronka powinna wystarczyc ?
    > -skad wiesz, ze zjechali do polowy ? O ile widze, to nie pokazali

    Jak ze szkła sypie się suchy proszek to jest źle. Jednorazowe kapnięcie olejem nic
    nie daje. Najlepiej jak ta woda płynie i wymywa drobiny szkła na bieżąco.