  • 11. Data: 2011-03-27 19:35:25
    Temat: Re: Dziurawe hopsadlo
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-03-20 08:07, PeJot pisze:

    > Problem w tym że moje dzieci nagminnie dziurawią takie wynalazki.
    > Pytanie: z czego toto może być zrobione i *czym to da się załatać* ?

    Rozwiązanie:

    http://www.amtra.pl/Katalog_produktow?product=703&ac
    t=product&brand=129

    Piłka trzyma ciśnienie już drugą dobę, mimo intensywnej eksploatacji
    przez dwoje brykaczy.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2011-03-27 21:12:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 27 Mar, 20:35, PeJot <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    t=product&brand=129

    > Piłka trzyma ciśnienie już drugą dobę, mimo intensywnej eksploatacji

    http://www.amtra.pl/var/files/703/pl/706.pdf
    Aceton i octan etylu.

    A tu to o czym ja mowilem (mieszkam 200m od sklepu zeglarskiego):
    http://www.fitchtherubberman.com.au/Adobe/Bostik%202
    402%20MSDS.pdf
    Toluen, aceton i nafta.

    To tylko rozpuszczalniki, diabli wiedza co w tych klejach jest
    najwazniejsze.

    Konrad

  • 13. Data: 2011-03-28 14:41:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w
> [...]

    >Aceton i octan etylu.
    >A tu to o czym ja mowilem (mieszkam 200m od sklepu zeglarskiego):

    Ta nafta to mnie troche dziwi. Albo bardzo dobrze odolejona, albo
    oni troche co innego maja na mysli (a faktycznie w ameryce podzial
    jakby nieco inny), albo w klejeniu gumy olej nie przeszkadza .. ale
    hopsadlo niekoniecznie z gumy.

    >To tylko rozpuszczalniki, diabli wiedza co w tych klejach jest
    >najwazniejsze.

    Ten pierwszy, "winylowy" sugeruje ze PVC :-)
    Ale z drugiej strony "nie zawiera chlorowcoweglowodorow". Byc moze
    tylko freony maja na mysli.

    J.

  • 14. Data: 2011-03-28 14:59:20
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Mar 28, 3:41 pm, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ten pierwszy, "winylowy" sugeruje ze PVC :-)

    Tez tak mysle, PVC w acetonie to cudowny srodek na wszystko. Klei,
    uszczelnia, usztywnia, zabezpiecza przed korozja, zmeczeniem, co tam
    kto jeszcze chce. Nawet nierdzewke sie tym zabezpiecza, bardziej lub
    mniej swiadomie wywolujac SCC po jakims czasie- i tak lepsze to niz
    miec korozje szczelinowa w tydzien...
    Konrad

  • 15. Data: 2011-03-28 21:09:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-03-27 21:35, PeJot pisze:

> [...]
    t=product&brand=129

    > Piłka trzyma ciśnienie już drugą dobę, mimo intensywnej eksploatacji

    Kleje Bison są naprawdę wyjątkowe, jeden z nich wg opisu zastępuje
    wiertło :)