  • 1. Data: 2010-07-01 20:29:32
    Temat: Jestem w szoku. Podwyżka o 660%
    Od: <s...@a...pl>

    Chciałem dziś zarejestrować domenę .pl w OVH. Zaglądam na stronę
    http://www.ovh.pl/produkty/cennik_domen.xml i co widzę? Zmienili cenę z 12,20 na
    80,52 za rejestrację! Cenę odnowienia pozostawili bez zmian. Wie ktoś, skąd taka
    drastyczna podwyżka?

  • 2. Data: 2010-07-02 06:45:35
    Temat: Re: Jestem w szoku. Podwyżka o 660%
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-07-01 22:29, s...@a...pl pisze:
> [...]
    > 12,20 na 80,52 za rejestrację! Cenę odnowienia pozostawili bez zmian.
    > Wie ktoś, skąd taka drastyczna podwyżka?

    No faktycznie ostro pojechali...

    --
    Wkłady kominowe: http://twojkomin.pl

  • 3. Data: 2010-07-02 17:56:40
    Od: Colin <c...@c...net.pl>

    On 2010.07.01 22:29, s...@a...pl wrote:
> [...]
    > 12,20 na 80,52 za rejestrację! Cenę odnowienia pozostawili bez zmian.
    > Wie ktoś, skąd taka drastyczna podwyżka?

    To był tylko błąd w cenniku, już poprawili.

  • 4. Data: 2010-07-02 18:41:24
    Od: <s...@a...pl>

    > To był tylko błąd w cenniku, już poprawili.

    Cena 12,20 była od dawna. Podwyżką chyba chcieli pokazać, że mają teraz super
    obniżkę...