  • 71. Data: 2011-05-13 13:31:09
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-13 12:43, Bartek Kacprzak pisze:

    > W ktorym motocyklu?? Ty kiedys jechales na motocyklu?

    Niestety jechałem. Pytasz w którym motocyklu zapalają się
    światła stop ? Hmmm ... chyba w każdym sprawnym.

    > Bardziej stresujace bedzie przyhamowanie silnikiem. :)
    > Przestan wasc gadac glupoty.

    Jakie by nie było - odnoszę wrażenie, że to ty nigdy nie
    jechałeś jako kierowca autem, bo cały czas próbujesz udowodnić,
    że sytuacja, która z punktu widzenia motocyklisty "jest
    bezpieczna" musi tak samo wyglądać z punktu widzenia kierowcy
    samochodu. Jak w innym rozwidleniu tego wątku zauważono - nie
    dostrzegasz tego, że kierowca mając np motocyklistę "przed sobą"
    po prawej może odnosić wrażenie, że jest on dużo bliżej.
    Zobrazuję ci to tak: popatrz na parkingi pod marketami na
    manewry wjeżdżania pomiędzy zaparkowane auta - mimo tego, że
    auto na skręconych kołach spokojnie przejdzie (okiem pieszego
    stojącego obok) z dużym zapasem miejsca obok zaparkowanego auta
    - kierowcy często decydują się na cofnięcie z kołami skręconymi
    w przeciwną stronę te pół metra, i wjechanie z powrotem już z
    mega wielkim zapasem.

    > Nie wiem co to ta motorowa grupa ale chyba chodzi Ci o motorowki. Ale
    > nie wiem jaki to ma zwiazek z samochodami.
    > Na grupie motocyklowej jakos nie moge sobie przypomniec narzekania
    > takiego jak tu o puszkach.

    Słabą pamięć masz i tyle. Ciągłe "stwarzanie zagrożenia,
    zmuszanie do hamowania" i święte oburzenie, że auto wymusiło
    pierwszeństwo. Dziwnym jest, że do szlifów w mojej ocenie nie
    musiałoby dochodzić gdyby motocykliści jeździli zgodnie z
    przepisami.

    > Myslisz, ze jak napiszesz pieprzysz albo pierdolisz bedziesz brany
    > bardziej na powaznie?

    Myślę, że jak napiszę, że pierdolisz oznacza to nie mniej nie
    więcej jak to, że pierdolisz.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 72. Data: 2011-05-14 09:48:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > Nawet wobec takich losi jak ten z watku o wyprzedzaniu?
    > Sprobuj zatem wsiasc na motocykl i pojezdzic po miescie chlopaku.

    Sprobuj zaczac uzywac mozgu, dziewczyno (o ile masz).

    > Jak
    > zrozumiesz o czym mowa wroc to pogadamy bo jak na razie to nie wiesz o
    > czym mowisz.

    Ja wiem, ze mowie o prezentacji Twojego pierdolca na grupie, bo do tego sie
    sporwadza Twoj wystep tutaj.

  • 73. Data: 2011-05-14 16:52:27
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > Sprobuj zaczac uzywac mozgu, dziewczyno (o ile masz).
    Ja w przeciwienstwie do ciebie go mam i uzywam.
    Szkoda, ze ta umiejetnosc jest dla ciebie obca, ale czego wymagac skoro brak
    mozgu jest az tak ewidentny.

    > Ja wiem, ze mowie o prezentacji Twojego pierdolca na grupie, bo do tego
    > sie sporwadza Twoj wystep tutaj.
    Och jakie mocne slowa obszczymurku.
    Poszczekaj jeszcze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 74. Data: 2011-05-16 09:40:06
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 13 Maj, 13:31, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Wez jeszcze raz przeczytaj to co napisales a do czego ja sie
    odnioslem.
    A pytanie bylo w ktorym motocyklu polozenie reki lub nogi na
    dzwigniach hamulca powoduje zapalenie sie stopu. :)

    > Niestety jechałem. Pytasz w którym motocyklu zapalają się
    > światła stop ? Hmmm ... chyba w każdym sprawnym.
    Tak, po ich nacisnieciu.

> [...]
    > - kierowcy często decydują się na cofnięcie z kołami skręconymi
    > w przeciwną stronę te pół metra, i wjechanie z powrotem już z
    W dalszym ciagu piszesz o tym co sie _wydaje_ kierowcom samochodow i
    za przeproszeniem gowno mnie to obchodzi.
    Jak ktos ma problemy z prawidlowa ocena odleglosci to niech idzie do
    lekarza albo odda prawo jazdy zanim kogos zabije.

> [...]
    > pierwszeństwo. Dziwnym jest, że do szlifów w mojej ocenie nie
    > musiałoby dochodzić gdyby motocykliści jeździli zgodnie z
    ROTFL, "ciagle stwarzanie zagrozenia, zmuszanie do hamowania" ??! O
    czym Ty piszesz, do cholery??

    > Myślę, że jak napiszę, że pierdolisz oznacza to nie mniej nie
    > więcej jak to, że pierdolisz.
    A wiesz, ze zrewanzuje Ci sie tym samym.
    Pierdolisz takie glupoty, ze az sie slabo robi.
    A patrzac na Twoja stopke, wez zacznij prawidlowo ustawiac czujniki
    swiatel stopu w tych sprzetach co je naprawiasz, zanim zrobisz komus
    krzywde.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 75. Data: 2011-05-16 11:22:51
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>

    Dnia Mon, 16 May 2011 00:40:06 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

> [...]
    > Jak ktos ma problemy z prawidlowa ocena odleglosci to niech idzie do
    > lekarza albo odda prawo jazdy zanim kogos zabije.

    I tu jest sedno problemu i przyczyna większości niebezpiecznych sytuacji
    na drogach.

    Ciebie gówno obchodzi co jemu się wydaje, tak samo jego gówno obchodzi
    co Tobie się wydaje. Skoro samochód jest satabilny na czterech kołach to
    co kierowcę tego samochodu obchodzi, że motocykl nie jest? Tobie się
    wydawało, że się zmieścisz, a co tego kierowcę obchodziło co Tobie sie
    wydaje? Tak można w nieskończoność. Jeżeli Ciebie nie obchodzi co inni
    myślą to czemu wymagasz tego od innych. Daj innym prawo, które dajesz
    sobie. Chyba, że kierujesz sie mentalnością Kalego.

    Kiedyś, kiedyś było lansowane takie hasło: Kierowco myśl i przewiduj.

    --
    Heniek

  • 76. Data: 2011-05-16 11:35:38
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Maj, 11:22, HeniekMogiłko <h...@h...he> wrote:
    > I tu jest sedno problemu i przyczyna wi kszo ci niebezpiecznych sytuacji
    > na drogach.
    Oczywista oczywistosc.

    > Ciebie g wno obchodzi co jemu si wydaje, tak samo jego g wno obchodzi
    > co Tobie si wydaje. Skoro samoch d jest satabilny na czterech ko ach to
    > co kierowc tego samochodu obchodzi, e motocykl nie jest? Tobie si
    > wydawa o, e si zmie cisz, a co tego kierowc obchodzi o co Tobie sie
    > wydaje? Tak mo na w niesko czono . Je eli Ciebie nie obchodzi co inni
    > my l to czemu wymagasz tego od innych. Daj innym prawo, kt re dajesz
    > sobie. Chyba, e kierujesz sie mentalno ci Kalego.
    Tylko, ze jest w tym jeden maly haczyk, _ja_ wiem, kiedy moge cos
    zrobic a kiedy nie.
    Nie opieram sie na _wydaje_ mi sie tylko na _pewnosci_, ze nie wywine
    komus brzydkiego numeru.
    A jesli juz to ma wystarczajaco duzo odwagi, zeby za takie zachowanie
    przeprosic.
    Teraz wiesz gdzie jest pies pogrzebany?

    > Kiedy , kiedy by o lansowane takie has o: Kierowco my l i przewiduj.
    Wlasnie, szkoda, ze do wiekszosci z tu piszacych jakos to nie dociera.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 77. Data: 2011-05-16 23:16:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja w przeciwienstwie do ciebie go mam i uzywam.
    > Szkoda, ze ta umiejetnosc jest dla ciebie obca, ale czego wymagac skoro

    Eno, w zadnym razie nie mam zamiaru odbierac Ci Twojej funkcji, jeszcze bys
    mnie pobil.

  • 78. Data: 2011-05-17 20:28:33
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Eno, w zadnym razie nie mam zamiaru odbierac Ci Twojej funkcji, jeszcze
    > bys mnie pobil.
    Pobił?? Nieee, w skali od 1 do 10 w pieprzeniu głupot będziesz miał 15,
    chłopcze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 79. Data: 2011-05-19 23:02:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2011 06:10:47 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Ponoc samochody hamuja szybciej niz motocykle wiec badz spokojny :-)

    Ponoć nie.

    --
    ___________ (R)

  • 80. Data: 2011-05-20 02:20:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-16 11:35, Bartek Kacprzak pisze:

    > Tylko, ze jest w tym jeden maly haczyk, _ja_ wiem, kiedy moge cos
    > zrobic a kiedy nie.

    Gówno wiesz. Inaczej byś nie sapał, że samochodziarze są źli.
    Wiedziałeś, że możesz zrobić manewr T , ale po twoim manewrze T
    kierowca samochodu zareagował manewrem Ś ... i pienisz wodę, że
    on Ś zrobił. Jeśli byś wiedział co możesz zrobić, wiedziałbyś,
    że kierowca zrobi Ś a nie co innego. Weź kurwa odpuść. Sapiesz,
    że kierowcy wykonują coś nieprzewidywalnego, a po chwili
    piszesz, że wszystko przewidujesz (wiesz).

    Nie chcę byś myślał, że jestem uprzedzony, więc napiszę po raz
    kolejny czym jeżdżę.

    - osobówką (wkurwiają mnie bezmyślni piesi, cykliści i tiry)

    - Żukiem (wkurwiają mnie wszyscy bo myślą, że silnik i hamulce
    wygrałem na loterii)

    - rowerem ( wkurwiają mnie głównie kierowcy osobówek, którzy za
    cel życiowy imho postawili se wprasowywanie mnie w pobocze i
    uniemożliwianie zmiany pasa jeśli miałbym wjechać przed nich (to
    dotyczy również żuka)

    - skuterem (wkurwiają mnie kierowcy osobówek którzy nie
    zostawiają w korku mi miejsca, wkurwiają mnie tirmeni, bo mnie
    nie słyszą, wkurwiają mnie rowerzyści, bo potrafią mając
    słuchawki na uszach wypaść sprzed auta które właśnie wymijam
    wypaść (rowerem łatwiej się łamać 2 x 9 0stopni), wkurwiają mnie
    pizdy na motocklach, bo ruszają jak pizdy, ja odkręcam manetkę w
    skuterze i lecę do odciny - objeżdżam w ten sposób na pierwszych
    20 metrach każdego motocyklistę, który musi zmienić bieg i
    wysprzęglić na światłach)

    - pieszo (wkurwiają mnie wszyscy w/w którzy myślą, że czas na
    przejście przez przejście dla pieszych wygrałem na loterii ...
    zwłaszcza w deszczu ...

    I długo tak bym mógł ...

    > Nie opieram sie na _wydaje_ mi sie tylko na _pewnosci_, ze nie wywine
    > komus brzydkiego numeru.

    Jednak ci się tylko i wyłącznie wydaje. Robisz z siebie wróżkę,
    która przewidzi zachowanie każdego innego na drodze, i
    sugerujesz, że do każdej sytuacji się stosownie dopasujesz ...
    ale kiedyś braknie ci metra albo sekundy.