  • 81. Data: 2011-05-20 08:46:34
    Temat: Re: ERA 6NO4 POZDROWIENIA
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Maj, 02:20, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Gówno wiesz. Inaczej byś nie sapał, że samochodziarze są źli.
    > Wiedziałeś, że możesz zrobić manewr T , ale po twoim manewrze T
    > kierowca samochodu zareagował manewrem Ś ... i pienisz wodę, że
    > on Ś zrobił. Jeśli byś wiedział co możesz zrobić, wiedziałbyś,
    > że kierowca zrobi Ś a nie co innego. Weź kurwa odpuść. Sapiesz,
    > że kierowcy wykonują coś nieprzewidywalnego, a po chwili
    > piszesz, że wszystko przewidujesz (wiesz).
    A dociera do Ciebie, ze ten debil, zrobil to _specjalnie_? Ze
    specjalnie dojechal trabiac? Ze specjalnie zajezdzal mi droge?
    Rozumiesz, ze wyprzedzanie laguny odbywalo sie z bezpiecznym odstepem
    i marginesem od obu pojazdow?
    Bylo w ch... miejsca ale w tamtym kutasie odezwal sie drogowy
    nauczyciel.

    EOT
    Bartek

  • 82. Data: 2011-05-20 11:15:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-20 08:46, Bartek Kacprzak pisze:

    > Bylo w ch... miejsca ale w tamtym kutasie odezwal sie drogowy
    > nauczyciel.

    Co nie zmienia faktu, że *wykonałeś manewr* w ocenie tego debila
    na tyle *niebezpieczny*, że aż odezwał się w nim furiat.

    A do ciebie dociera ?
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 83. Data: 2011-05-20 12:24:44
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 20 Maj, 11:15, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że *wykonałeś manewr* w ocenie tego debila
    > na tyle *niebezpieczny*, że aż odezwał się w nim furiat.
    >
    > A do ciebie dociera ?

    Kur...a, manewr?? Gowno nie manewr, wkurwil sie, ze zostal ominiety w
    korku, wczesniej.
    Wyprzedzanie z 10-12 metrowym odstepem pomiedzy pojazdami uwazasz za
    zbyt maly?
    Widzialem go w lusterku jak jechal w tym samym tempie jak ja i ta
    laguna. Przyspieszyl dopiero jak bylem w trakcie wyprzedzania!! Jakbym
    gibnal sie z pasa na pas i odkrecil manetke, nie byloby tej cale
    sytuacji bo koles by najzwyczajniej w swiecie nie zdazyl. Ale mnie
    zachcialo sie wyprzedzic spokojnie i jechac z predkoscia niewiele
    wieksza niz inne samochody. Dociera do ciebie? Czy za wszelka cene
    bedziesz chcial mi udowodnic, ze biale jest czarne?
    _nie dalem facetowi_ manewrem wyprzedzania powodow do takiego
    zachowania.

    Bartek