  • 11. Data: 2019-05-02 18:21:15
    Temat: Re: Eagle PCB - jak usunąć prostokąt?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 17:55, Janusz pisze:
    > W kicadzie jest tak samo, generujesz pliki takie jak płytkarnia ma
    > wymagania,

    A można przygotować DXF-a, aby płytkę wyfrezować i powiercić?

    Robert

  • 12. Data: 2019-05-02 19:22:45
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Ale po co? eagle to dno i metr mułu, kicada masz bez ograniczeń
    > i jest łatwy do nauki.

    KiCad i Eagle to ta sama półka. Wiec się za bardzo nie podniecaj.

    Adam

  • 13. Data: 2019-05-03 03:32:06
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > zauważyłem

    Do schematów jest OK. Nigdy nie mogłem przekonać się do KiCada. Płytki "od
    zawsze" projektuję w AutoTraxie, za ch...oinkę nie mogłem przestawić się
    na Eagle.

    > Przeglądając posty gdzie oddać płytkę do zrobienia co nóż ktoś pisze że
    > robił w Eagle i wysyłał pliki do płytkarni. Myślałem że ma jakieś
    > właściwości "lepsiejsze" pod tym względem.

    Robiłem płytki z AutoTraxa w płytkarniach (Faldruk i chyba Satland) i nie
    było problemu.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 14. Data: 2019-05-03 10:27:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 2 May 2019 16:12:28 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > To na nim zauważyłem właśnie jak solder maska pokrywa to czego nie
    > chcę.

    Narysuj obszar na warstwie restrict lub keepout (nie pamiętam które
    dotyczy maski a którel mi rozlanej miedzi) , to ograniczy
    soldermaske.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2019-05-03 10:48:20
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2019-05-01 o 22:02, Irokez pisze:
    > W dniu 2019-05-01 o 21:29, Irokez pisze:
    >
    > I zachciało mi się położyć SMD...
    > Wybieram na górze warstwę "16 Bottom" a dioda SMD ląduje na warstwie TOP... by ten
    program uj strzelił.

    Elementy zawsze wstawiane są na TOP. Jeśli chcesz aby był na bottom to wybierz
    Edit->Mirror i
    kliknij ten element.

  • 16. Data: 2019-05-03 12:17:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > A można przygotować DXF-a, aby płytkę wyfrezować i powiercić?
    No jest plik wierceń a frezowanie to zaznaczyłem na obrysie i chińczyk
    go zrobił :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2019-05-03 12:19:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-02 o 19:22, Adam Górski pisze:

    > KiCad i Eagle to ta sama półka.
    G...o prawda.

    Wiec się za bardzo nie podniecaj.

    Chyba o sobie piszesz.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 18. Data: 2019-05-03 13:48:51
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > G...o prawda.

    Argument na poziomie przedszkola.

    Adam

  • 19. Data: 2019-05-03 13:50:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 12:17, Janusz pisze:

    > No jest plik wierceń a frezowanie to zaznaczyłem na obrysie i chińczyk
    > go zrobił :)

    Miałem na myśli samodzielne frezowanie na CNC aby usunąć miedź spomiędzy
    ścieżek.

    Robert

  • 20. Data: 2019-05-03 14:04:44
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.05.2019 o 13:48, Adam Górski pisze:

    > Argument na poziomie przedszkola.
    >
    > Adam

    Całkiem jak twój. Taki z nosa wydłubany.

    --
    Kaczin