  • 21. Data: 2019-05-03 14:30:20
    Temat: Re: Eagle PCB - jak usunąć prostokąt?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Całkiem jak twój. Taki z nosa wydłubany.

    Znam oba. Nie widzę wielkich różnic. To samo tylko inaczej.
    Jeden płatny, drugi darmowy. To największa różnica.

    Różnica jest mniej więcej taka ja pomiędzy dwoma samochodami tej samej
    klasy. Inaczej ale bez przesady.

    Jakiś argument poza "G..o prawda" i ten drugi równie uroczy ?

    Adam

  • 22. Data: 2019-05-03 16:56:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 14:30, Adam Górski pisze:

    > Znam oba. Nie widzę wielkich różnic. To samo tylko inaczej.
    Inaczej, czyli nie to samo, na jednym próbuje firma zarobić drugi robi
    grupa zapaleńców.

    > Jeden płatny, drugi darmowy. To największa różnica.
    Wg mnie kolosalna, nie mam ograniczeń płytki, liczby otworów itp.

    > Różnica jest mniej więcej taka ja pomiędzy dwoma samochodami tej samej
    > klasy. Inaczej ale bez przesady.
    No i co chcesz udowodnić? uzywałem kiedyś protela 98, kobyła z masą
    rzeczy dla mnie zbędnych, kicad jest lekki szybko chodzi i jest w miarę
    dobra dokumentacja do niego.
    Każdy używa co chce, wg mnie ma on mniej braków od eagle, który był
    wcześniej i z racji tego jest bardziej popularny, ale jak widać potrafi
    sprawić problemy które w kicadzie rozwiązuję z palca.

    > Jakiś argument poza "G..o prawda" i ten drugi równie uroczy ?
    Dopasowałem się do Ciebie :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2019-05-03 17:21:37
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Inaczej, czyli nie to samo, na  jednym próbuje firma zarobić drugi robi
    > grupa zapaleńców.

    Czyli tutaj Cię boli. Że ktoś sprzedaje swój soft a powinien dać go za
    darmo..

    > Wg mnie kolosalna, nie mam ograniczeń płytki, liczby otworów itp.

    Zapłać licencję to nie będziesz miał ograniczeń. Po co mieszać z błotem.
    A jeżeli nie chcesz płacić to nadal nie oznacza że jedno jest lepsze od
    drugiego.

> [...]
    > wcześniej i z racji tego jest bardziej popularny, ale jak widać potrafi
    > sprawić problemy które w kicadzie rozwiązuję z palca.

    Nic nie próbuję udowodnić. Zastanawiałem się tylko dlaczego Eagle to
    takie "dno i metr mułu" w porównaniu do kicada bo nie widzę.

    > Dopasowałem się do Ciebie :)

    Jak rozumiem uraziło słowo "podniecać". Proszę czytać w znaczeniu
    ekscytować.

    Adam

  • 24. Data: 2019-05-03 19:14:53
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.05.2019 o 14:30, Adam Górski pisze:

> [...]
    > klasy. Inaczej ale bez przesady.
    >
    > Jakiś argument poza "G..o prawda" i ten drugi równie uroczy ?

    Żenująca jest ten twój brak szacunku dla pieniędzy. Kicad oferuje
    wszystko to co Eagle (a zapewne więcej) za darmo. Już więc w tym
    momencie jest bez porównania lepszy od Eagle.
    Jest też na bieżąco rozwijany czego nie można powiedzieć o Eagle.
    Jaka jest tam częstotliwość wypuszczania nowych/poprawionych wersji?
    Kicad działa na każdym OSie. A Eagle?

    --
    Kaczin

  • 25. Data: 2019-05-03 19:37:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Tak żeby przerwać..

    Czy jest możliwość wyeksportowania tego co narysowałem w Eagle żeby
    Kikad odczytał?
    Bo już mnie chuj strzela że nie udaje mi się zaznaczyć elementu aby
    sprawdzić jakiej średnicy ma otwory i ewentualnie dopasować do
    dostępnych narzędzi płytkarza.
    No totalny debil projektował ten anty-ludzki interfejs. Nic nie jest
    normalnie tylko trzeba się naklikać raz z lewej menu raz z prawej w menu
    żeby na koniec zaznaczyć jeden chory kwadracik, i tak z każdym kolejnym.
    Może i miało to przypominać CAD'a - linia komend - ale czemu jak
    zaczynam prowadzić linię to wpisanie 100 nie prowadzi ją na 100 milsów
    jak w każdym normalnym programie graficznym, tylko akurat tutaj pogrubia
    na 100 milsów? Chyba bym se w łeb strzelił jakbym miał na ten syf wydać
    jeszcze kasę.

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2019-05-03 19:48:13
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    > Żenująca jest ten twój brak szacunku dla pieniędzy.

    O , to ciekawe.

    > Kicad oferuje
    > wszystko to co Eagle (a zapewne więcej) za darmo. Już więc w tym
    > momencie jest bez porównania lepszy od Eagle.

    A dokładniej ? W czym dokładniej jest lepszy ?

    > Jest też na bieżąco rozwijany czego nie można powiedzieć o Eagle.
    > Jaka jest tam częstotliwość wypuszczania nowych/poprawionych wersji?
    > Kicad działa na każdym OSie. A Eagle?

    A sprawdzałeś ? Czy tylko obrzuciłeś błotem ?

    Nie powiedziałem że Eagle jest lepszy od Kicada lub odwrotnie.
    Nie zgadzam się z opinią że jeden jest dużo lepszy od drugiego i to
    wszystko.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 27. Data: 2019-05-03 19:49:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 19:37, Irokez pisze:
    > Tak żeby przerwać..
    >

    > Czy jest możliwość wyeksportowania tego co narysowałem w Eagle żeby
    > Kikad odczytał?

    Ok, nie było tematu
    Nawet dali extra w menu pozycję aby z debilnego Eagla zaimportować
    Teraz widzę jakie są wiercenia

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2019-05-03 21:48:18
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.05.2019 o 19:48, Adam Górski pisze:

> [...]
    >

    > Nie powiedziałem że Eagle jest lepszy od Kicada lub odwrotnie.
    > Nie zgadzam się z opinią że jeden jest dużo lepszy od drugiego i to

    Trudno z tobą dyskutować. Zdaje się, że nie widzisz jak sam sobie
    zaprzeczasz. Poza tym jedynie zadajesz pytania, nie widać żadnych
    rzeczowych argumentów.
    Ja napisałem dlaczego Kicad jest lepszy od Eagle. Ty każde zdanie
    kończysz pytajnikiem.
    EOT

    --
    Kaczin

  • 29. Data: 2019-05-04 00:05:41
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2019-05-03 21:48, Kaczin wrote:

> [...]
    > rzeczowych argumentów.
    > Ja napisałem dlaczego Kicad jest lepszy od Eagle. Ty każde zdanie

    Twoim jedynym argumentem jest że jest darmowy. Tu się zgadzam. Nie
    podlega dyskusji.

    Reszta wyssana z palca.
    Zadaję pytania. Owszem. To zbrodnia w dzisiejszym świecie.
    Pytam : "Dlaczego jest lepszy ?"
    Argumentacja jaką przytaczasz jest z ubiegłej dekady chyba.
    Porównujesz wersję darmową Eagla z open sourcowym Kicadem full-featured.
    Porównuj chociaż pełne, najnowsze wersje obu.
    Np ilość warstw na sygnały. Eagle 16 warstw kontra Kicad 32 warstwy.
    To jest argument , Kicad lepszy ma więcej...

    Popracuj z jednym i drugim choćby z rok czasu.
    To prawda że Kicad w wersji 5 jest znacznie lepszy, ale nowe wersje
    Eagla od kiedy kupił go Autodesk też wychodzą co kilka miesięcy.

    Jeden i drugi dostępny jest na Win/Mac/Linux..

    Nie widzę zatem dalej gdzie jest to dno i 2 metry mułu.

    Pzdr

    Adam

  • 30. Data: 2019-05-04 11:10:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 17:21, Adam Górski pisze:

    > Czyli tutaj Cię boli. Że ktoś sprzedaje swój soft a powinien dać go za
    > darmo..
    Mnie nic nie boli, to ty się do mnie przypie..ś.

    > Zapłać licencję to nie będziesz miał ograniczeń. Po co mieszać z błotem.
    > A jeżeli nie chcesz płacić to nadal nie oznacza że jedno jest lepsze od
    > drugiego.
    Po co ma za gówno płacić, wystarczy że sie naczytam ile ludzie mają z
    nim problemów.

    > Nic nie próbuję udowodnić. Zastanawiałem się tylko dlaczego Eagle to
    > takie "dno i metr mułu" w porównaniu do kicada bo nie widzę.
    Chociażby po tym wątku to widać, po co został założony?

    > Jak rozumiem uraziło słowo "podniecać". Proszę czytać w znaczeniu
    > ekscytować.
    Lepiej Ci?

    --
    Pozdr