  • 1. Data: 2017-06-11 17:44:22
    Temat: Eagle - jak naprawić znikające thermals przy vias?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Problem jest następujący:

    1. Mamy gotowy projekt płytki. Zawiera on polygons dla sygnału GND po
    obu stronach PCB.
    2. Oba poligony połączone są paroma przelotkami.
    3. Włączamy wszystkie warstwy, grupujemy całość i kopiujemy grupę do
    schowka.
    4. Tworzymy nowy board. Oczywiście będzie on niepowiązany ze schematem.
    5. Wklejamy grupę.

    Od tej pory wszystkie przelotki będą pozbawione thermals. Nie sposób
    wymusić naprawienia tego błędu. Próbowałem usunąć przelotki i dodać je
    od nowa (zmieniając nazwę na GND oczywiście). Nici z tego.

    A po co to wszystko robię? Bo chcę na jednym arkuszu PCB zrobić kilka
    egzemplarzy płytek. Dodam, że nie chodzi mi tylko o układ ścieżek ale i
    utworzenie plików NC Drill i Gerber dla maszyny CNC.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek