  • 1. Data: 2017-06-10 20:32:25
    Temat: Telefony Eltra AT-103 i AT-180
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Szukam instrukcji użytkowania telefonów Eltra AT-103 i AT-180.
    Zanalazłem sprzedawcę schematów lub instr. serwisowej (po kilka
    dolców) ale nie instrukcje użytkowania.
    Czy ktoś ma opis do czego służą klawisze, np. jak się programuje?
    Metodą prób i błędów udało się ustalić jak poniżej:

    AT-103
    Użyć przełącznik N/M, z lewej strony patrząc od tyłu leżącego poziomo
    telefonu. Podniesienie słuchawki bez znaczenia, można ew. odsłuchać
    "pipnięcia" klawiszy.

    przełączyć przełącznik N->M
    wybrać numer
    wcisnąć A1 (albo A2 albo A3)
    przełączyć przełącznik M->N
    pod A1 będzie zaprogramowanay numer

    Po dłuższym odłączeniu od sieci zdaję się, żę gubi numery.

    inne:
    przełączniki P/T wybieranie impulsowe/tonowe
    przełącznik (z boku) 321 VOLUME głośność dzwonka

    klawisze:
    LNR/PAUSE - powtarza ostatni numer
    SPEAKER - przełącza na głośnik zewn.
    HOLD - "muzyczka"
    BREAK - przełączenie na inny nr ale to chyba od centrali zależy
    Do czego służy MEMORY i jak się używa?

    AT-180
    REDIAL - powtarzanie ostatniego numeru.
    Wiem jak ustawić zegar (spieszy się):
    przy położonej słuchawce
    SET - przełącza ustawianie godzin, minut (migają_
    ADV - godziny do przodu
    Nie wiem jak programować.

    Jakby ktoś był w stanie oryginalne instrukcje zapodać lub uzupełnić...

    Arek

  • 2. Data: 2017-06-10 21:19:28
    Temat: Re: Telefony Eltra AT-103 i AT-180
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-10 o 20:32, Arek pisze:
    > Szukam instrukcji użytkowania telefonów Eltra AT-103 i AT-180.
    >
    > Jakby ktoś był w stanie oryginalne instrukcje zapodać lub uzupełnić...

    Jest taka grupa pl.misc.telefonia.
    Tam są hobbyści od telefonów.