  • 21. Data: 2012-04-27 13:40:25
    Temat: Re: Efektywna jazda w korku
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:1556122889.20120427132631@pik-net.pl.invalid...

    > A idź w cholerę na pręgierz sobie flejmy uprawiać!

    Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

  • 22. Data: 2012-04-27 14:34:30
    Od: Jumal <j...@w...pl>

    On 27/04/2012 10:57, AZ wrote:

    > Ale więcej na przydrożnych drzewach.

    Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki
    włożyć :)

    Jumal

  • 23. Data: 2012-04-27 16:15:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Brrr, nie wiem ja wy, ale sie zaczalem juz bac.

    Ja schowałem się w szafie! Ach nie, piękny Romanie, nie karć mnie!

  • 24. Data: 2012-04-27 16:15:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jumal

    > Musi być tej wódeczki tyle co by nie byli wstanie kluczyka do stacyjki
    > włożyć :)

    Jak będzie za darmo to jakaś połowa będzie chlała aż padnie. Jesteśmy w
    Polsce.

  • 25. Data: 2012-04-27 16:16:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje
    > ruch lewostronny.

    Z twórcami filmu na czele. ;)

  • 26. Data: 2012-04-27 16:56:51
    Temat: Odp: Efektywna jazda w korku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w

    > buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

    To jest jakiś powód, żeby tą liczbę zwiększać, czy o co Ci chodziło?

  • 27. Data: 2012-04-27 17:14:13
    Od: Jaszyn <j...@g...pl>

    On 27 Kwi, 13:02, to <t...@i...pl> wrote:
    > ...i dynamiczna jazda po autostradzie. Może jakby wszyscy tak jeździli,
    > to liczba korków w miastach i poza nimi by się zmniejszyła? No, ale nie
    > każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
    > duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

    Czornomazyje dżigity. Potem się te głupie czarnuchy dziwią, ze ich
    Rosjanie nienawidzą...

    --
    Jaszyn

  • 28. Data: 2012-04-27 20:04:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com>

    > A jaki jest powód żeby się odbywała?

    Tematyka pasująca do tych grup

  • 29. Data: 2012-04-27 23:09:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdy tak dobrze ogarnia auto. Jak myślicie, jest to jakieś remedium na
    > duże natężenie ruchu czy lepiej jednak szukać innych sposobów?

    i cz.II
    http://www.sadistic.pl/no-to-pojechal-vt113838.htm

    --
    Yogi(n)

  • 30. Data: 2012-04-27 23:36:30
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Z twórcami filmu na czele. ;)

    Oni wyprzedzali, wiec w ich wypadku bylo to uzasadnione. Wiekszosc
    jadacych lewym nie wyprzedzala, po prostu jechali w takim samym tempie,
    jak ci ze srodkowego. Zupelnie jak u nas.
    Swoja droga, nawet jak wiozlem Mlodego do szpitala, to lecialem
    ostrozniej, choc jakims cudem w kilkanascie min Ursynow->Centrum
    pokonalem. Oby nigdy wiecej.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa