  • 11. Data: 2012-04-27 12:00:38
    Temat: Re: Efektywna jazda w korku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
    (...)
    > Czy ty do **** nędzy musisz ustawiać x-posta na pręgierz bez FUTa?

    Przecież chodzi o robienie śmietnika, więc czego się spodziewasz?
    Jedyna metoda to ignorować.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 12. Data: 2012-04-27 12:05:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:1127473215.20120427115136@pik-net.pl.invalid...

    > Niepotrzebna nam tutaj trollernia z pręga.

    buahahaha, rzekl przedstawiciel grupy z nadmiarem idiotow

  • 13. Data: 2012-04-27 12:07:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2012-04-27 11:08, Grejon pisze:
    > (...)
    >
    > Przecież chodzi o robienie śmietnika, więc czego się spodziewasz?
    > Jedyna metoda to ignorować.

    Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

  • 14. Data: 2012-04-27 12:16:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Apr 2012 11:53:03 +0200, w <jndq9v$q34$1@usenet.news.interia.pl>,
    Grejon <g...@g...com> napisał(-a):

    > A jaki jest powód żeby się odbywała?

    Po to są grupy dyskusyjne, by sobie podyskutować.

  • 15. Data: 2012-04-27 12:23:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Przecież chodzi o robienie śmietnika (...)

    A propos -- wyrzuciłeś już makrelę z bagażnika?

  • 16. Data: 2012-04-27 12:26:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Wlasnie. Wroccie kólego do niesmietnikowego tematu puszkarze vs dawcy.

    Troll Artur jest obecnie zajęty sprzątaniem swojego auta. Podobno
    odnalazł już martwą makrelę w bagażniku, ciekawe jakie skarby czekają na
    niego pod siedzeniami. Stawiam na resztki hotdogów i martwe szczury.

  • 17. Data: 2012-04-27 12:27:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

> [...]

    już martwą makrelę w bagażniku, ciekawe jakie skarby czekają na niego pod
    siedzeniami. Stawiam na resztki hotdogów i zdechłe szczury.

  • 18. Data: 2012-04-27 12:44:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://www.youtube.com/watch?v=S5CDHvkPeME

    Widze, ze tam tez wiekszosc kierowcow jest przekonana, ze obowiazuje
    ruch lewostronny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2012-04-27 13:03:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-27 11:38, Lewis pisze:
    > Myślę że lekarstwem na korki w miastach jest paliwo po 10-12PLN/litr ;)

    Wystarczyłoby wydłużyć cykle świateł, tak ze dwa, może 3 razy. Teraz jak
    jest powiedzmy 10s to przejadą, dwa czy 3 auta, ale jak byłoby 30, to by
    przejechały nie sześć, czy dziewięć aut, a już w okolicach piętnastu.
    Banalnie prosty pomysł stosowany w wielu miejscach na świecie, ale w
    Polsce jakoś się nie da.

  • 20. Data: 2012-04-27 13:26:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > Po to są grupy dyskusyjne, by sobie podyskutować.

    A idź w cholerę na pręgierz sobie flejmy uprawiać!

    --
    Best regards,
    RoMan