  • 11. Data: 2020-01-20 19:54:08
    Temat: Re: Ekologiczne wynalazki nie ekonomiczne.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-20 o 15:42, RadoslawF pisze:

    >Czyli samo sobie strzeliło gola nie 'zapewniając przestrzeni' dla
    >elektryków.

    Akurat zapewnilo.
    -wydzielone miejsca do parkowania w scislym centrum ... gdzie miejsc
    ogolnie brakuje/nie ma.
    -troche buspasow ... dostepnych tez taksowkom i elektrykom ...

    J.

  • 12. Data: 2020-01-21 06:54:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-20 o 19:54, J.F. pisze:

    > Akurat zapewnilo.
    > -wydzielone miejsca do parkowania w scislym centrum ... gdzie miejsc
    > ogolnie brakuje/nie ma.
    > -troche buspasow ... dostepnych tez taksowkom i elektrykom ...

    Ale elektryki i carsharing jest na tle nieopłacalne że się
    nie przyjęło. Wynajmowali tylko ci którzy chcieli sobie
    elektryka potestować. Potestowali raz i więcej ne wrócili. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-01-22 15:59:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-01-2020 o 19:54, J.F. pisze:

    > Akurat zapewnilo.

    > -troche buspasow ... dostepnych tez taksowkom i elektrykom ...

    Ale to nie miasto zapewniło, tylko ustawa o elektromobilności.

  • 14. Data: 2020-01-24 00:51:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jan 2020 03:18:30 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > Właśnie życie zweryfikowało sens car sharingu i elektrycznych pojazdów
    > we Wrocławiu. Ktoś uważa że w innych miastach będzie inaczej?
    > https://www.tabletowo.pl/wroclaw-wypozyczalnia-samoc
    hodow-elektrycznych-vozilla-zlikwidowana/

    A propos - czy mi sie wydaje, czy zlikwidowali miejsca parkingowe dla
    nich ?

    Kiedy to zrobili ?
    Akcja zdzierania zielonego mogla byc wczesniejsza, ale nie oznakowali
    inaczej ? Czyzby juz dawniej chcieli ... przestac doplacac ?

    J.

  • 15. Data: 2020-01-28 12:25:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to nie miasto zapewniło, tylko ustawa o elektromobilności.

    Ale miasto zapewnilo buspasy :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-01-28 12:33:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Ale elektryki i carsharing jest na tle nieopłacalne że się
    >nie przyjęło. Wynajmowali tylko ci którzy chcieli sobie
    >elektryka potestować. Potestowali raz i więcej ne wrócili. :-)

    Pytanie, czy gdyby obnizyc ceny, i byloby klientow wiecej - czy by
    firma zarobila.
    Bo to jednak tez koszty, i to spore na obsludze.

    ~1zl/min. W miescie ... ok 2 zl/km.

    Stawka "podatkowa" odliczenia kosztow o polowe mniejsza (83gr), stawka
    taksowek wieksza.
    Czyli gdzies na granicy oplacalnosci ten interes.
    A jak sie doliczy duzy koszt tych aut - to jak widac - nieoplacalne.

    J.