  • 31. Data: 2018-02-24 21:02:39
    Temat: Re: Elektryfikacji cd
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-24 o 16:57, LEPEK pisze:

    > Miałem wrażenie, że dyskutujemy (m. in.) na temat _obecnego_ poparcia
    > dla idei budowy EJ w Polsce, ale widzę, że się pomyliłem.

    A ja mam wrażenie że ty masz wrażenie że dyskutujemy tylko na temat
    obecnego poparcia.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2018-02-24 22:42:25
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 24.02.2018 o 21:02, RadoslawF pisze:

    > A ja mam wrażenie że ty masz wrażenie że dyskutujemy tylko na temat
    > obecnego poparcia.

    Użyty przeze mnie skrót "m. in." oznacza między innymi, więc twoje
    wrażenie jest błędne. Z resztą wystarczy przeczytać to, co napisałem,
    żeby rozumieć, że nie dyskutuję jedynie na temat obecnego poparcia.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 33. Data: 2018-02-25 11:44:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-24 o 22:42, LEPEK pisze:

    > Użyty przeze mnie skrót "m. in." oznacza między innymi, więc twoje
    > wrażenie jest błędne. Z resztą wystarczy przeczytać to, co napisałem,
    > żeby rozumieć, że nie dyskutuję jedynie na temat obecnego poparcia.

    A że wymieniany przez ciebie skrót napisałeś w nawiasie różnie to
    można interpretować, ale rozumiem że ty to zrobisz tak aby było
    po twojej myśli.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-02-25 19:20:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 25.02.2018 o 11:44, RadoslawF pisze:

    > A że wymieniany przez ciebie skrót napisałeś w nawiasie różnie to
    > można interpretować, ale rozumiem że ty to zrobisz tak aby było
    > po twojej myśli.

    Dobra, spoko.
    Skoro ważniejsze dla ciebie są interpretacje skrótów w zależności od
    tego, czy są pisane w nawiasach, czy też nie oraz to, czy cudzysłów jest
    z jednego apostrofa, czy z dwóch, to nie ma sensu dyskusja na temat
    zasadniczy, czyli odnośnie możliwości bezpiecznego wybudowania EJ w
    Polsce. W każdym razie ja się poddaję.

    Pozdr,

  • 35. Data: 2018-03-08 16:23:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-23 o 03:44, RadoslawF pisze:

    > Podobnie jak pierdolenie że dizel jest zły, zakazać dizli czy dizel
    > na żyletki. Prawda?

    Chłopie, zaciągnij się mocno smrodem z dizla, poczujesz się lepiej.
    Potem zrób inhalację ze spalin z dizla swojej żonie i dzieciakom.

  • 36. Data: 2018-03-08 16:58:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 marca 2018 16:23:27 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Chłopie, zaciągnij się mocno smrodem z dizla, poczujesz się lepiej.
    > Potem zrób inhalację ze spalin z dizla swojej żonie i dzieciakom.

    Pisze to osoba ktora wprowadziła do śrdowiska kolejnego blachosmroda a
    poprzedniego(diesla?) nie zutylizowała w bezpieczny dla środowiska sposób.

  • 37. Data: 2018-03-08 17:10:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-08 o 16:58, Kris pisze:

    > Pisze to osoba ktora wprowadziła do śrdowiska kolejnego blachosmroda a
    poprzedniego(diesla?) nie zutylizowała w bezpieczny dla środowiska sposób.

    Już pisałem - wprowadziłem do środowiska samochód benzynowy z Euro 6.
    Starego benzyniaka z Euro 5 wziął ode mnie ojciec. Zezłomował swoją
    Astrę z Euro 2. Więc wynik dla środowiska jest taki, że jedna sztuka
    samochodu benzynowego z Euro 2 została zamieniona na jedną sztukę
    samochodu benzynowego z Euro 6.

  • 38. Data: 2018-03-08 17:34:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    >Astrę z Euro 2. Więc wynik dla środowiska jest taki, że jedna sztuka
    >samochodu benzynowego z Euro 2 została zamieniona na jedną sztukę

    Ale zaciagasz sie zapachem ze swojego Euro6, czy przerobiles na LPG ?

    J.