  • 31. Data: 2009-01-13 21:45:40
    Temat: Re: Elements 7 - gdzie najtaniej?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto rzecze:

    > Zaznaczanie obszarów i wywoływanie ich z innymi wartościami. To co nowego
    > przyszło z wersją 5.

    A to już musisz LR :>

  • 32. Data: 2009-01-13 21:48:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto rzecze:

    > Fill light... jest tam takie coś jak Contrast Center, ale daleko mu do tego
    > czym jest FL w ACR (znaczy zakres jest niewielki w wypełnianiu światłem).
    > Ma za to krzywe. Ale to w tej wersji "darmowej" a nie darmowej.

    Sprawdzałem triala - tragedia. Praca z rawami z S5 mija się z celem. Cała
    siła ACR to właśnie ta korekcja cieni. Ściągam ekspozycję tak nisko, aż nie
    będę mieć przepaleń, a potem doświetlam FL. W SP się tak nie da, krzywe to
    też nie jest żadna alternatywa, bo FL działa jakoś na zasadzie analizy
    kontrastów, a do tego można go precyzyjnie ustawić, co nie jest możliwe przy
    krzywych.

  • 33. Data: 2009-01-14 05:44:36
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    W dniu 2009-01-13 22:27, Habeck Colibretto pisze:

    > Który tablet?

    Wacom Bamboo Fun Small

    http://www.fotografuj.pl/News/Wacom_Bamboo_Fun_tani_
    tablet_dla_kazdego/id/878

    Ale trzeba być czujnym. Do pewnego momentu dodawany był PSE 5, a teraz
    jest PSE6.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 34. Data: 2009-01-14 20:33:13
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 13.01.2009, o godzinie 22.48.49, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

> [...]
    > kontrastów, a do tego można go precyzyjnie ustawić, co nie jest możliwe przy

    No pisałem przecież, że mu daleko. On jest niezły jak chce się szybko
    zrobić coś z dobrze naświetlonymi zdjęciami zrobionymi w niezbyt trudnych
    warunkach. Z automatu jest fajniejszy od ACR, ale w przypadku bardziej
    skomplikowanych korekt do ACR nie sięga niestety.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 35. Data: 2009-01-14 20:34:31
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 14.01.2009, o godzinie 06.44.36, na pl.rec.foto.cyfrowa, Nathan
    napisał(a):

    > Ale trzeba być czujnym. Do pewnego momentu dodawany był PSE 5, a teraz
    > jest PSE6.

    No właśnie... bo gdzie nie szukałem, to było napisane, że PSE5. Cena małego
    całkiem miła jak PSE6 jest dodatkiem. W innym przypadku jak się takich
    gadżetów nie używa to bez sensu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 36. Data: 2009-01-14 20:49:13
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto rzecze:

    > No pisałem przecież, że mu daleko. On jest niezły jak chce się szybko
    > zrobić coś z dobrze naświetlonymi zdjęciami zrobionymi w niezbyt trudnych
    > warunkach.

    To wtedy jak dla mnie RT jest bezkonkurencyjny. ACR dużo gorzej od niego
    odwzorowuje szczegóły.

  • 37. Data: 2009-01-14 20:50:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto rzecze:

    > No właśnie... bo gdzie nie szukałem, to było napisane, że PSE5. Cena małego
    > całkiem miła jak PSE6 jest dodatkiem. W innym przypadku jak się takich
    > gadżetów nie używa to bez sensu. :)

    Są też z 6 w tej cenie:

    http://allegro.pl/item530209768_wacom_bamboo_fun_a6_
    f_vat_gwpl_raty_wacom_partner.html

    Ale pewnie lepiej zadzwonić i dopytać.

  • 38. Data: 2009-01-14 22:21:26
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    Habeck Colibretto pisze:

    > No właśnie... bo gdzie nie szukałem, to było napisane, że PSE5. Cena małego
    > całkiem miła jak PSE6 jest dodatkiem. W innym przypadku jak się takich
    > gadżetów nie używa to bez sensu. :)

    :) IMHO warto poszukać.