  • 11. Data: 2009-01-12 10:48:12
    Temat: Re: Elements 7 - gdzie najtaniej?
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 12.01.2009, o godzinie 11.42.47, na pl.rec.foto.cyfrowa, Mateusz
    Ludwin napisał(a):

    > Ja miałem z defaultu ACR-a w PSE7, ale nie pamiętam jaka wersja - chyba 4.6.
    > Włącza się jak wczytasz rawa. Potem doinstalowałem najnowszy update - kopiuje
    > się tylko pliczek z pluginem i doinstalowuje profile kolorów - i teraz mam 5.2
    >
    > To jest ACR bez bajerów, nie ma tam żadnych obszarów. Tylko suwaczki.

    No nic. Muszę sprawdzić na wersji czasowej. :) Dzięki za info. 300 z
    kawałkiem za ACR to do przeżycia.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 12. Data: 2009-01-12 10:51:11
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 11:38:26 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Dobra... znalazłem, że działa. To pełny nowy ACR - z bajerami, obszarami
    > itd? Całe to dodatkowe g... z Lightrooma, czy PS to w domu mi
    > niepotrzebne.

    Bez bajerów. Dwie podstawowe zakładki. Ale fakt, najnowszy ACR.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 13. Data: 2009-01-12 10:51:43
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > A czy 6.0 jest jakoś znacząco gorszy od siódemki? Nie bardzo mam ochotę
    > odinstalowywać 7.0 zeby go przetestować, bo mam tam już cała bazę...
    >
    > Czy ACR w 7.0 będzie dłużej supportowany przez Adobe?

    OIMW Adobe suportuje tylko jedną, ostatnią wersję.
    Z drugiej strony ACR w PSE wydaje się siakiś okrojony... Ale to może
    wrażenie, bo przy PSE spędziłem kilka minut...

  • 14. Data: 2009-01-12 11:06:01
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Marcin [3M] wrote:

    > OIMW Adobe suportuje tylko jedną, ostatnią wersję.

    Obecnie supportuje 6 i 7.

    Ale to i tak nieważne, bo 6 jest już wycofany ze sprzedaży :<

    > Z drugiej strony ACR w PSE wydaje się siakiś okrojony... Ale to może
    > wrażenie, bo przy PSE spędziłem kilka minut...

    Chyba jest okrojony, nie ma np. krzywych. Ale to i tak bez znaczenia, żaden
    darmowy program nie dorasta mu do pięt w korekcji cieni i świateł.

  • 15. Data: 2009-01-12 11:59:24
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    ACR nie jest darmowy. :)
    Sprawdzałeś "darmowy" Silkypix?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 16. Data: 2009-01-12 12:13:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto wrote:

    > ACR nie jest darmowy. :)

    No to mówię - nie ma żadnej darmowej alternatywy.

    > Sprawdzałeś "darmowy" Silkypix?

    Z tabelki wynika, że nie ma nawet ręcznej korekcji balansu bieli, więc odpada.
    Już nie mówiąc o tym, że nie ma Fill light.

  • 17. Data: 2009-01-12 12:23:51
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-01-12 10:19, Mateusz Ludwin pisze:
    > Niestety kończy mi się trial PSE i pora kupić pełną wersję żeby nie
    > stracić dostępu do ACR-a. Na allegro są PSE7 po 315 zł, ale trochę nie
    > uśmiecha mi się dopłacanie za pudełko i książeczkę, skoro potrzebuję tak
    > naprawdę tylko sam serial. Czy można gdzieś w sieci kupić ten program
    > taniej?
    Zawsze można kupić tablet Bamboo Fun. PSE6 w zestawie.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 18. Data: 2009-01-12 12:24:32
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Kurtka - lipa...
    Dziękuję - nie będę ściągał PSE.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 19. Data: 2009-01-12 12:28:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Kurtka - lipa...

    Ale co chcesz więcej? Tzn. które funkcje?

  • 20. Data: 2009-01-12 20:54:21
    Od: Sawi <s...@l...atzc.op>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Chyba jest okrojony, nie ma np. krzywych.

    Jak sie odpowiednio poszuka w sieci to ma ;)

    Sam szukam w tej chwili najtanszej opcji zakupu PSE 7,
    tylko ze najlepiej w wersji EN (od razu uprzedze, zebys
    ZNAK sobie odpuscil - nie maja i nie wiedza kiedy bedzie,
    mimo ze na stronie jest dostepny).

    --
    Pozdrawiam,
    Sawi