  • 61. Data: 2014-05-27 20:00:13
    Temat: Re: Eneloopy raz jeszcze.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 27. Mai 2014 18:29:50 UTC+2 schrieb 666:
    > W lamce do roweru to ca�kiem dobre ogniwo.
    >

    > -----

    tutaj znalazlem test

    jest robiony w lampie blyskowej , na ktorych akku osiagnieto najwiecej blyskow.
    jest tez porownanie stosunku ceny do jakosci. Mierzono tez pojemnosc za dwa tygodnie
    od chwili naladowania.

    nie wypowiadam sie na temat fachowosci tego testu , ale to co ja pomierzylem ,
    wyszlo mi rowniez, ze gp2700 maja zblizona pojemnosc do czarnych enelopow.
    laduja jednak nieco wolniej.

    natomiast mam jakies starsze synyo o mniejszej pojemnosci niz zwyciezca i po wielu
    latach stwierdzam, ze nadal sa dobre. trzymaja parametry.to byloby zgodne z tym co
    wyszlo w tym tescie.

    http://www.testberichte.de/a/akku/magazin/chip-3-201
    3/355428.html

  • 62. Data: 2014-05-27 21:39:13
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-27 17:29, XX YY pisze:

    > tak a propos , chwalisz sie umiejetnoscia perfekcyjnego ladowania
    > akumulatorkow ,

    Jaja sobie robisz ze mnie. Napisałem tylko, że rozważnie kompletując
    sprzęt (ładowarka + model akumulatorów) można dojść do poziomu kiedy
    ładowanie zawsze się uda o ile akumulatorki są sprawne (zepsutego nie
    naprawisz).

    > w innym watkow chwaliles sie perfekcyjnym
    > wyczyszczeniem matrycy.

    No to robisz sobie jaja do sześcianu. Nic takiego nigdy nie napisałem i
    nigdy takiego tematu nie poruszałem na forum.

    > a pokazujesz zdjecie to z szumami , na ktorym widac zaswiniona
    > matryce. u mnie by nie przeszla. w lepszym, stanie uznalem za
    > brudna.

    Faktycznie musze ja wyczyścić. Nigdy tego nie robiłem jak do tej pory.

    > jesli tak jest z akumulatorami to obawiam sie , ze to co uwazam za
    > niedoaldowane u Ciebie uchodziloby za perfekt naladowane.

    Daj już spokój tym konfabulacjom.

    > ale to mala zloscliwosc na koniec dnia,

    To słabo Ci wyszła. Osoby pomyliły się Tobie. :-D Zresztą jakoś mnie to
    nie dziwi bo co chwilę coś mylisz.

    > mam nadzieje , ze wybaczysz

    Nie gniewam się lecz boki zrywam :-)

    Marek

  • 63. Data: 2014-05-28 10:15:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > To s�abo Ci wysz�a. Osoby pomyli�y si� Tobie. :-D Zreszt� jako� mnie to

    > nie dziwi bo co chwilďż˝ coďż˝ mylisz.

    raczej sie nie myle , sklerozy tez nie mam , przeciwnie - wyjatkowa sprawnosc umyslu

    nie jest to Twoj tekst ?

    "... Plamka zniknęła, ale pojawiło się kilka drobnych pyłków przy krawędzi matrycy.
    Te jednak dały się usunąć gruszką.
    Cała operacja kosztowała mnie nieco mniej niż usługa, o której wspomniano wyżej, a
    mam nadal prawie pełną flaszkę płynu. Efekt przerósł moje oczekiwania"

  • 64. Data: 2014-05-28 11:53:11
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-05-28 10:15, XX YY pisze:

> [...]
    > kosztowała mnie nieco mniej niż usługa, o której wspomniano wyżej, a
    > mam nadal prawie pełną flaszkę płynu. Efekt przerósł moje

    Przepraszam za dalsze słowa, ale nie da się z Tobą inaczej. Zaczynam
    mieć sporo wątpliwości co do sprawności Twojego umysłu. Nigdy nie
    czyściłem matrycy nie licząc usunięcia na sucho jakiegoś paprocha kiedyś
    tam. Nie mam żadnej flaszki płynu i nie mam pojecia jaka operacja mnie
    rzekomo kosztowała.

    Nie pierwszy raz trollujesz w ten sposób. Wciskasz w moje usta
    niewypowiedziane słowa lub nawet częściej - całkowicie odwracasz ich
    znaczenie. Potem naśmiewasz się z tego co sam wymyśliłeś i czego niby to
    ja jestem autorem. To jakaś patologia. Skończmy tą farsę. EOT.

    Marek