  • 41. Data: 2018-06-01 09:31:40
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 30.05.2018 o 19:55, Marek S pisze:

    >Oczywiście chodziło mi o folię.
    >Wydrukowałem spod Worda znane nam słowo napisane 72 punktowym pismem.
    >Rezultat jest tu:

    >https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/4065110
    0050/in/dateposted-public/

    >Ostrzegam: umrzesz ze śmiechu, gdy to zobaczysz!
    >Na papierze ciągle drukuje OK.

    A rozmiar papieru jest dobry ?

    Moze ta drukarka ma jakies automatyczne rozpoznawanie ... czujnikiem
    optycznym ?

    Twoje inne wydruki sie mieszcza w obszarze tego "d", czy poza ?

    J.

  • 42. Data: 2018-06-03 13:49:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Podczyściłem L800, faktycznie, zaczernienie jest super :-)
    > Dzięki za cenne informacje!

    Jeszcze jedna rzecz - jako ciekawostka. Już wiem czemu nagle support bez
    sztuczek dla folii zniknął po aktualizacji firmware. Pomoc techniczna
    odwołała się do instrukcji obsługi (wersja PL), strona 123-125, gdzie są
    wylistowane media, na jakich ta drukarka drukuje. Folii nie ma wśród nich.

    W zasadzie to nic odkrywczego w kontekście moich wcześniejszych
    obserwacji zachowania się tuszu pigmentowego. On średnio nadaje się do
    tego typu mediów, nie wsiąka, jest lepki nawet po 24h (jak pisałem). Za
    to na papierze i podobnych nośnikach trudno o coś lepszego. Pewnie
    dlatego jest jak jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek