  • 11. Data: 2009-04-14 14:35:36
    Temat: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    > Ale jesli ten numer jest Twoim jedynym w Erze [na koncie abonenckim do
    > ktorego sa przydzilone punkty] to w momencie kiedy karta sim zostanie
    > wyłączona punkty zgromadzone są bezpowrotnie kasowane.

    Chyba, że przeniesie numer do Tak-Taka. Zrobiłem tak kiedyś i gdy po roku
    wróciłęm do abonamentu, punkty zostały przywrócone.

    Kenny

  • 12. Data: 2009-04-15 04:52:08
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gs1u8e$le4$1@mx1.internetia.pl...
    > Faktycznie, ja również le zrozumiałem wypowiedź i myślałem, że umowa już
    > się zakończyła.

    czy tylko ja zauwazylem, ze Premia to program LOJALNOŚCIOWY????
    Rozwiązałeś umowę --> przestajesz byc klientem lojalnym --> tracisz prawo do
    korzystania z benefitów dla klientów lojalnych --> nie masz dostępu do
    programu w którym nagradzani są klienci za lojalnosc...
    to chyba logiczne :-))
    pzdr
    b.

  • 13. Data: 2009-04-15 07:43:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartek" <d...@c...eranet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do korzystania z benefitów dla klientów lojalnych --> nie masz dostępu do
    > programu w którym nagradzani są klienci za lojalnosc...

    Lojalnosc ma tez granice czasowe (jak wszystko na tym swiecie), za dawna
    lojalnosc tez nalezy sie zalegla premia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2009-04-16 22:16:22
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-14 10:34, Baluu pisze:

    > Zadzwon do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie
    > nagrode.
    >
    > Im wczesniej tym lepiej...

    Odesłali mnie na drzewo, to samo było w salonie ery.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 15. Data: 2009-04-17 08:34:43
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

    a jaki powód??

  • 16. Data: 2009-04-17 09:30:27
    Od: olo <j...@w...pl>

    Bebe pisze:
    > a jaki powód??

    Umowa w trakcie rozwiązywania.

    --
    Olo

  • 17. Data: 2009-04-17 09:58:25
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    Użytkownik "olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Umowa w trakcie rozwiązywania.

    takie rzeczy to tylko w erze :)

    ja kilka lat temu rezygnowałem z abo w idei jeszcze - 2 dni przed końcem
    umowy przypomniałem sobie że mam profita - zamówiłem - przysłali - ale tam
    się smsem zamawiało

  • 18. Data: 2009-04-17 15:29:56
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Umowa w trakcie rozwiązywania.

    Może się mylę, ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa obowiązuje,
    albo nie. Jak złożyłeś wypowiedzenie to umowa cały czas obowiązuje do
    konkretnej daty i chcą cię oszukać.

  • 19. Data: 2009-04-17 21:27:58
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-17 17:29, Boombastic pisze:

    > Może się mylę, ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa
    > obowiązuje, albo nie. Jak złożyłeś wypowiedzenie to umowa cały czas
    > obowiązuje do konkretnej daty i chcą cię oszukać.

    Nawet jeśli tak jest jak piszesz to co mam zrobić? Napiszę na nich
    skargę do rzecznika konsumentów, zanim era odpisze na skargę faktycznie
    będzie już po zawodach... Jednym słowem dziady.
    Panienka w salonie zaproponowała mi wycofanie rozwiązania umowy a
    następnie odebranie punktów, tyle że przedłuży się o kolejny miesiąc
    rozwiązanie umowy i kolejne kilkadziesiąt złociszy w plecy za abonament.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 20. Data: 2009-04-17 21:29:31
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    wiadomości news:49e8a080$0$29353$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > ale nie ma takiej konstrukcji prawnej. Albo umowa obowiązuje, albo nie.
    > Jak złożyłeś wypowiedzenie to umowa cały czas obowiązuje do konkretnej
    > daty i chcą cię oszukać.

    moze sie myle, ale czy w jakiejkolwiek umowie abonenckiej jest chociaz jedno
    slowo o programie lojalnosciowym???
    U ktoregokolwiek z operatorow :-)))
    hint: pytanie jest czysto retoryczne bo wiem, ze nie ma :-)))
    pzdr
    b.