  • 1. Data: 2009-04-27 21:57:55
    Temat: Excel..makro czy coś..
    Od: "KRIZZ" <p...@g...com>

    Witam, gdzie w EXCELU np 2007 znajdę funkcję, która umożliwi mi znalezienie
    dwóch lub więcej takich samych komórek w całym arkuszu?
    czy istnieje gdzieś jakiś vb skrypt lub coś...?

    proszę o odp:)
    krzyś

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4038 (20090427) __________

  • 2. Data: 2009-04-28 08:52:03
    Temat: Re: Excel..makro czy coś..
    Od: inigo <i...@d...skasujto.cc>

    KRIZZ wrote:
    > Witam, gdzie w EXCELU np 2007 znajdę funkcję, która umożliwi mi
    > znalezienie dwóch lub więcej takich samych komórek w całym arkuszu?
    > czy istnieje gdzieś jakiś vb skrypt lub coś...?

    http://office.microsoft.com/pl-pl/excel/HP0305611810
    45.aspx

    --
    inigo

  • 3. Data: 2009-04-28 13:46:30
    Od: "KRIZZ" <p...@g...com>

    Użytkownik "inigo" <i...@d...skasujto.cc> napisał w wiadomości

    > http://office.microsoft.com/pl-pl/excel/HP0305611810
    45.aspx

    > --
    > inigo

    Dzięki za to, prawie o to chodziło, tylko ja na wyjściu nie potrzebuję
    informacji ile razy coś się powtarza, tylko w jakich komórkach się powtarza
    :)

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4039 (20090428) __________

  • 4. Data: 2009-04-28 18:45:49
    Od: Piotr Kulinski <p...@w...pl>

    Tue, 28 Apr 2009 15:46:30 +0200, na pl.comp.programming, KRIZZ napisał(a):

> [...]
    > informacji ile razy coś się powtarza, tylko w jakich komórkach się powtarza

    odpowiedź adekwatna do pytania.

    --
    pozdrawiam, GG i SkyPe w X-nagłówku posta, e-mail: zmień wpw na wp
    piotr